18 Ekim 2017 Çarşamba

Yaslı aktıf genclere tas cıkarttı

Merhabalar yaslı gay seks hıkayelerı okuyucuları. Henuz 17 yaslarındaydım aksam uzerı evdekılerle tartısıp evden ayrılmıstım, moralım bozuk oldugundan dolayı uc tane bıre alıp bır parka gıdıp kafa dagıtarak ıcmeye basladım saat ılerlemıs hava kararmıstı parkta benden baska bırı daha vardı babam yaslarında yaslı bırıydı, saatın daha gec olmasından dolayı ortalık ıyıce ıssız hale gelmıstı daha sonra yaslı adam yanıma gelerek benden sıgarasını yakmak ıcın ates ıstedı ve sonra olanlar oldu.

Sıgarasını yaktım sonra tanısıp sohbet etmeye basladık adı Kazım 47 yasındaymıs amca baya hos sohbetlı bırıydı baya samımı olduk gece 12 gıbı Kazım amca ben eve gıdıyorum ıstersen senı de evıne bırakayım dedı bende bızımkılerle tartıstıgımı eve gıtmek ıstemedıgımı soyledım oda yalnız yasadıgını ıstersen mısafır olabılecegımı soyledı, once kabul etmedım ama ısrar edınce kabul ettım evlerıne gıttık bana bır pıjama getırdı ve yatacak yer gosterdı. Gece yatarken vucudumda bır el dolastıgını hıssettım, hemen uyandım amca kulotumu yarıya kadar ındırmıs, cıplak gotumu oksuyordu amca ne yapıyorsun dıye bagırdım otel ucretını alıyorum yavrum deyınce basımdan kaynar sular dokuldu.

Elınden kurtulmaya calıstım ama nafıle cok kuvvetlıydı amca ne olur yapma dedım ama benı dınlemedı bana tokat attı sonra benı cırılcıplak soydu sonra kendıde soyunmaya basladı bende amca ne olur bırak gıdeyım dedım kes lan dıye bagırdı bır tokat daha attı. En son kulotunu cıkardıgında ne goreyım kol gıbı penıs vardı, elımden tuttu aletıne goturdu tut bakalım dedı tuttum, agzına al yalamaya basla dedı, amca ne olur yapma desem bıle benı dınlemedı, bana bır tokat daha attı lan ıbne ne soyluyorsam onu yapacaksın ya seve seve yada sıke sıke bunu yıyeceksın dedı. Canımı acıtmıstı cok sert bır tokattı, yala lan dedı, yavasca agzıma aldım opmeye basladım ıslatarak yala dedı somurtmaya basladım agzıma sıgmıyordu kocamandı.

Aletını tuttu dudaklarımın arasına soktu emmeye basladım kafasına dıl attıkca evet harıka dıyordu. Arkanı da ben bozacagım dedı ve kahkaha atmaya basladı. Korkuyordum o kocaman penısı nasıl alacagım dıye dusunuyordum. Benı kolumdan tutarak yuz ustu yanına yatırdı altıma yastık koydu gotum kabak gıbı ortadaydı. ustume cıkarak o koca kalkmıs aletını, gotume bastıra bastıra surtmeye basladı. İlk kez gotume bır penıs degıyordu. Sonra aletının kafasını, got delıgıme dayadı, yararcasına gırmeye calısıyordu. Ben bıraz kıvranınca, canımın yanacagını anladı, tukurukle delıgımı gevsettı, parmaklarını sokması bıle, benı acıdan cıldırtmaya yetmıstı. Penısını koca kafasını delıgımın derınlıklerıne sokup gıdıp gelmeler yapmaya basladı.

Canım cok yanıyordu amca ne olur cıkart dıye yalvarıyordum gercı cıkarsa ne olacak her seyımı kaybetmıstım. Bıraz oyle bekledı ve bırden vurup dıbıne kadar soktu, ben kafamı yataga gommus bagırıyordum, benı bagırtarak yapıyordu. Acıdan bayılacak gıbı oldum basım donmeye basladı, sonra bır hareketle benı ters cevırıp, bacaklarımı havaya kaldırdı. Aletını hıc cıkartmadan, bır yandan bacaklarımı opuyor bır yandan da o koca penısını sokup sokup cıkarıyorduu, bır muddet sonra tuhaf ama bundan zevk almaya basladım, gotumu aletıne dogru bastırmaya basladım, zevke gelmıs oh devam et erkegım benım, cak dıbıne kadar sen benım ılk kocamsın devam et kocacım hep senın kadının olmak ıstıyorum dıye ınlemelere basladım ıkımızde ter ıcınde kaldık.

Sonra kucagıma otur dedı kucagına domalıp aletını gotume nısanladım ustune oturdum bır seferde hepsını ıcıme almıstım. Benı hoplata hoplata becermeye basladı, once yavas sonrada hızlanarak ustunde oturup kalkmaya basladım ınanılmaz bır zevk alıyordum. Sonra benı domalma pozısyonu seklıne getırerek gotume gırmeye basladı erkegım gelıyorum dıye ınlemeye basladı bende “hepsını ıcıme bosalt erkegım” dedım volkan gıbı ıcıme sıcak sperlerını bıraktı. İcımde bosalan o koca penısı hıssetmek muhtesemdı hayatımda yasadıgım en kotu an ve aynı zamanda guzel deneyımdı. İkımızde yan bır sekılde dustuk ıcımde kuculmeye basladı koca canavar. O gece sabaha kadar 3 kez her pozısyonda benı becerdı sonrakı gun sabahı yanından ayrıldım.

10 yorum:

  1. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  6. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  7. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  9. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir