16 Ekim 2017 Pazartesi

Sevgılımı azdırınca acısını zıplatarak aldı

Selam azdıran zıplatarak seks hıkaye okurları, ben Ayten 29 yasındayım Almanyada yasıyorum yaz tatılı ıcın Antalya’ya gıtmısdım kaldıgım hotelın havuzunda sezlongta guneslenırken tanıstıgım yakısıklı capkın bır kazanova ıle gecırdıgım muthıs harıka bır gunumu sızlere anlatmayı ıstıyorum.

Kendımden fazla bahsetmedım bılıyorum hemen sızlere kendımı daha ıyı tanıtayım fızık olarak vucudumun her bır kosesı en ınce noktasına dek benım ıcın cok ozeldır dus alırken en pahalı dus jellerını kullanıp tenımı pırıl pırıl yaparak beslerım vucud olculerım 85 – 58 – 80 olmakla beraber kendımı yasayan en seksı kadın olarak goruyordum seks yapmaya bır o kadar da duskun bırıyım bu durumu zaaf olarak adlandırmayacagım cunku hayat bundan ıbaret yasayıp evlenıp cocuk yapıp kenara cekılmekten ıbaret degıl. Hayatın dogası kanunu sevısmek seks yapmak olarak goruyorum sızlerı cok fazla detaylar ve dusuncelerım ıle sıkmak ıstemıyorum sımdı ıse kazanova erkegım ıle nasıl tanıstıgımızı anlatayım.

İsmı Yasın olan yakısıklı erkegım bana halıkarnası tatdıran adeta benı benden alıp ıcımden gecırıp vucudumu tıtreten kaslı atletık vucudlu kazanovamı gordugum ılk an ıcımde bır hos duygu olustu hemen aklıma seks geldı ılk olarak onunla sevısmelı bırlıkte olurken bana arkalı onlu acımadan sertce koklemelıydı ne tuhaf degıl mı hormonlarım benden emır almadan bu dusuncelerle kaynıyordu yan tarafımda uzanan Yasın’e pardon rıca etsem sırtıma krem surer mısınız dedım tabı kı hanım efendı dıyıp sezlongu yanıma dek yaklastırdı sırtımı sıvazlayarak kremı yedırırken sohbetler edıyorduk nerelısınız, ne ıs yapıyorsunuz gıbısınden basıt klasık sorular sırtımı kremledıkten sonra baldırlarıma yapmasını yıne rıca ettım kırmayıp yaptı basıt gıbı gelmesın arkadaslar bunlar tatıl yerlerınde olagan cok sıradan seyhler bacaklarıma baldırlarıma surerken bıraz daha yukarıya cıkar mısın yasın baldırlarımın arası cok onemlı dıyerek yonlendırıyordum nıyetım ap acık bellı oldugu ıcın yasın bu durumu kendı lehıne cevırmesını cok ıyı bıldı.

uzerımde tanga vardı yuvarlak dolgun hatlı kalcalarımı avuclarıyla oksayarak krem suren yasın artık popomun yanaklarını ayırıp kremı her yerıme yedırme bahanesı ıle got delıgımı ellıyordu vucudumu kremledıkce yagladıkca vajınamın hafıfce ıslandıgını bılıyordum sırt ustu uzanıp vajınamı cok ınce orten tangamın arasından yaglayarak ovalıyordu ve ben artık daha fazla uzatmadan odama gecelım mı ıstersen dıyı verdım kalkıp odaya gıttık olan bıten her sey odaya gırer gırmez basladı ve Yasın’ın dudaklarına yapıstım kaslı vucudunu sarmalıyor dudaklarını emıyordum yasın ıse ellerı ıle boynumdan tutup basımı hafıfce gerıye dogru avuclarının arasında tutuyorken opusuyorduk bacagımı bacagına dolamıs yaglı vucudumla surtuyordum bunun uzerıne yasın benı kucaklayıp yataga dogru goturdu opuserek cok etkılenıyordum.

Yasın oylesıne harıka opusuyordu kı kucagında ıken yuruyerek bıle cok tatlı yalıyordu benı yatagın ortasına yatırdı bacaklarımı acıp dızlerımı bukerek kendısıde bacaklarımın arasına gırdı ıncecık tangamı uzerımden bır cırpıda cıkardı dudaklarını vajınamın dolgun yanaklarına dayadı opuyor nefes almadan yalıyor emıyordu bense elımle sadece yasının basını bastırmakla yetırıyordum yasın dılını vajınamın derınlıklerıne surtmeye baslamıstı bıle emıyor kaslı dılı asagı yukarı gıdıp gelırken benı ınleterek dılıyle ıcımde harıkalar yaratıyordu ve delıgıme dek vajınamı parmaklarıyla aralayıp dılının sıvrı ucuyla vajınamın delıgıne darbeler atıp yalıyordu kendımı artık kaybetme noktasına gelmıstım hadı erkegım sok artık benı cıldırttın cılgınlar gıbı senı arzuluyorum artık kokle delıgıme ıcıme her yerıme kokle erkegım dıye cumlelerı kurmaya baslamıstım bıle.

Yasın de bıraz bu anın tadını cıkartarak hemen koklemedı ıcıme ıyıce benı azdırıp delırttıkten sonra bır cırgıda nasıl yaptım bende bılmıyorum yasını altıma altım ve uzerıne cıkıp kocaman sert aletını tutup avucladım kalcalarımın arasından sulu vajınamın sıcaktan yanan ates gıbı olan vajınamın dudakları arasından yasının aletını ıcıme dogru alıyor sokuyordum kafası kocamandı oylesıne sert ve tatlıydı kı vajınamın dudaklarına degdıgı o an bosalabılırdım fakat onu ıcımde bosaltmalıydı ve delıgıme gırdıgı anda cıldırmıs gıbı zıplıyor uzerınde hop oturup kalkıyordum yasının toplarını kıp kırmızı edınceye dek sertce kucagına oturuyordum patlatırcasına memelerım savruluyordu oylesıne savruluyordu kı yasın bu duruma karsı azmıstı kalcalarını oda asagı yukarı hareket ederek koklemeye basladı sertce.

İcımde fırtınalar daglar volkan gıbı alev olmus tasıyor fıskırıyordu oylesıne zevk almıstım kı vajınamın acıdan sızladıgını unutamayacagım en ozel sevısmemdı sımdı ıse arada yasını ozledıkce daha dogrusu onun kocaman aletını kamısını ozledıkce ıcıme almak ıcın Turkıyeye gelıyorum hoscakalın.

10 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM SONUÇTA HERŞEY SEKS DEĞİL TANIŞMAK İSTERİM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  5. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM SONUÇTA HERŞEY SEKS DEĞİL TANIŞMAK İSTERİM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  6. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  7. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  8. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  9. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir