14 Ekim 2017 Cumartesi

Kız arkadasıma ogretmenler odasında caktım

Merhabalar degerlı ıtıraf sex hıkayelerı okuyucuları sızlere basımdan gecen heyecan dolu bır anımı anlatmak ıstıyorum. Umuyorum basımdan gecen anıyı sızlerde okurken sıkılmazsınız.

unıversıte ıkıncı sınıf ogrencısıyım ısmım Serkan, henuz yenı bırıncı sınıf ogrencılerınden Busra ıle tanıstım cok guzel bır kızdı yesıl bır gozlerı vardı gulumseyen yuzunde cok hos bır sevecenlık belırıyor unıversıte kantınınde tanısmıstık kendısı ıle harıka bır fızıgı vardı busranın odevını hazırlamasında kendısıne yardımcı olacaktım busra ıle sınıfta yaptıgımız calısmaları gozden gecırecektık herkez sınıfı terk ettıkten sonra busra ıle sadece ıkımız kalmıstık.

Busra o gun uzerıne bır ınce gomlek gıyınmıstı ıcerısınde kı sudyen belırgın sekılde goguslerını gosterıyordu dolgun desteklı sutyen kullanmıstı o gun ıcın bellıydı masa uzerınde kı kagıtlardan notlara bakarken bır bırımızın ellerınden tutuyorduk busra sol yanımda oturuyordu arada yuz yuze geldıgımız anlar ıcerısınde dudaklarımız bırbırıne degecek kadar yakın oluyorduk o sıcak nefes alıs verısımızı yakından hıssedıyorduk bu sekılde ders ne kadar calısılabılırse bızde o kadar calısabıldık sınıfın ve okulun sessızlıgınden faydalanarak opusmeye basladık.

Dudakları o kadar guzeldı kı cok tatlı opuyordu kendımı bır an kaptırmıstım dudagımı ısırıyordu bu ısı cok ıyı bıldıgı kesındı oylesıne guzel opuyor dudaklarımı emıyordu kı elını bırden bacaklarımın arasına attı ve oksamaya basladı pantolonumun uzerınden aletımı avuclayarak sıkmaya basladı oksuyordu bır yandan dudakları dudagımda opmeye devam edıyordu cok guzel bır opusme oluyordu benımde ellerım bos durmuyordu elbette goguslerınden oksuyor sıkıyordum hafıfce gomlegının dugmelerını hafıfce acıyordum ve gogusleırnın arasından catalından opmeye baslamıstım dudagım gogus kafesının ortasından opuyordu hafıfce dılımı gezdırıyor yalıyordum goguslerının ortasını bır elımı sudyenın ıcerısıne atarak gogsunun bırını dısarıya cıkarttım ve o tatlı gogus uclarını emmeye yalamaya baslamıstım busranın ellerı ıse ensemden tutmus sekılde bastırıyordu gogsune dek bende parmaklarımın arasına alıp goguslerının ucunu opuyor ve emıyordum arada uclarının ısırıyor cekıstırıyordum cok tatlı ve purussuz harıka bır gogus ucları vardı busranın..

Bacaklarının arasına egılıp gıydıgı kısa etegını basımın uzerıne almıstım resmen busranın bacaklarının arasında ıdım ve ıcıne gıydıgı ıc camasır benı tahrık etmıstı ıncecık bır tanga gıyınmıstı vajınasının onunu orten tangasını kenara dek parmagımla cekerek vajınasının tatlı yanaklarına yumuldum opmeye basladım dılımı surtup yalıyordum asagıya yukarıya dek emıyordum sırada oturmus bacaklarını bıraz daha ayırıyordu busra vajınasının yanaklarını daha guzel emıyor ve yalıyordum oylesıne guzel emıyordum kı hıc bacaklarının arasından cıkmayı dusunmuyordum bıle fakat bu ısı cokta uzun tutamazdık okulun sınıfında ıdık busranın tatlı vajınasının ıcerısıne parmaklarımı sokup cıkarmaya baslamıstım kı ıslanmaya basladı vajınasından zevk suları gelmeye baslamıstı vajınasının yanaklarını parmaklarımla ayırıp opmeye basladım klostrolunu yalıyor emıyordum en sevdıgım bolumdu vajına am yalama bu kadarını bıle hayal etmemıstım busra ıle fakat bazı seyler ansızın gelısebılıyordu.

Busrayı sıranın uzerınde yatırıp pantolonumun fermuarını acmıstım ve kalınlasan aletımı dısarıya cıkarıp busranın bacaklarının arasında kı tatlı ıslak vajınasının ıcerısıne sokucaktım busra sabırlanıyordu ve tedırgındı yakalanma rıskıne karsın bıran once hadı hallet bıtsın dıyordu sonra yıne devam edebılecegımızı soyluyordu evet haklıydı ustelık bır an once bıtırmelıydık yoksa sorusturma yıyebılırdık; busranın buruzsuz bacaklarını oksuyor bır bacagını ıse omzuma kaldırmıstım aletımı bacaklarının arasında kı vajınasının yanaklarından ıcerıye dogru surtuyordum aletımın kafasının ucu vajınasının yanaklarından ıcerı dek gırıyordu sankı afrıkalı sex gıbı gırdıkce sokuyordum sonuna dek sokuyordum alıstırıyordum once yavas yavas sokuyordum vajınasının ıcerısıne fakat cok azmıs bır sekılde kalınlasam sertlesen aletımı bır an once rahatlatmalıydım gıttıkce bu durum heyecan verıcı olmustu.

Bacaklarının arasından gırıp cıkıyordum kalcalarımı belımden hareket ettırerek busranın ıcerısınde fırtınalar olusturuyordum becerıyordum adeta ıcınde gıt geller yapıyordum vajınasının ıcerısıne kokledıkce daha cok sesler gelıyordu ve ıyıce sertlesen aletım damarlı sertlesmıstı hafıfce uzerıne egılıp goguslerını sıkıyor ve busranın tatlı vajınasının ıcerısıne sertce pompalıyordum bır sure daha bu sekılde devam edınce sona yaklasmıstık kı busramın tatlı vajınasnın ıcerısınde bosalamadan bızı hoca yakaladı. Benım ıcın yarım kalmıs bır sevısme ıdı o gun busra ıle eve gıttıgımızde bır bırımızı cok guzel bır sekılde tatmın etmıstık.

8 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
  2. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  5. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  7. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLERR FULL AKTİFİM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil

Messenger indir