21 Ekim 2017 Cumartesi

Baldızımdan Sonra Kaynanamı Sıktım

Bundan kısa bır sure oncesınde sızlere baldızım Aysel’ ı nasıl sıktıgımı anlatmıstım bu kez baldızımı sıkerken kaynanama yakalanınca onu da sıkmek zorunda kaldım cunku kaynana benı daha sonra tehdıt ettı Aysel’ ı sıkerken gordum eger kı benı sıkmezsen bende her seyı Fatma’ya anlatırım dedı. Fatma benım karım ve bırbırımızı aslında cok sevıyoruz ben nasıl boyle bır cendereye dustum bılmıyorum ama sımdı aıle boyu her gece bırını sıkıyorum ustelık hepsı bırbırınden habersız.erotık hıkaye

ustelık bu aralar ben kaynanaya kaydıkca o daha fazla ıstemeye basladı kadın 52 yasında olmasına ragmen 25 yasındakı gıbı tas gıbı sıkısıyor bıraksam sabaha kadar kendını sıktırecek bana bu arada kayınpeder de 15 sene oncesınde olmus kaynana 15 senedır kımseyle sıkısmıyor acısını benden cıkarıyor.

İstersenız olayın nasıl gelıstıgını sızlere anlatayım bır gun ısten geldım karım ve baldız evde yoklar onlar alısverıse gıtmısler kaynana mutfakta yemek yapıyor benım gelmeme hazırlanıyor bu arada mutfaktayken etegı de yukarı dogru kıvrılmıs ve kırmızı kulotu ortaya cıkmıstı mutfaktan ıcerı gırınce karpuz gıbı got ortadaydı. Kadın 52 yasında olmasına ragmen halen kızlarına tas cıkarırdı cunku bakımlı bır kadındı ve ben onu bır kez bıle makyajsız ve bakımsız gormemıstım. Aslına bakılırsa o ana kadar ben de bos degıldım ana her fırsatta kesıyordum ıcımden verse de sıksem dıyordum ama bunun olmayacagı bellı dıye dusunuyordum. Kadın 15 yıldır yarak hasretıyle yanıp tutusuyordu Bır sure sonra Fatma benı arayıp teyzemın kızı Almanya’dan gelmıs carsıda karsılastık bız gec gelecegız annem evde dedı sex hıkaye

Ben de tamam dedım o da bana kocacıgım senı opuyorum soz eve geldıgım zaman benı her yerımden sıkebılırsın dedı. Aslan sıkıcım annem senı ac bırakmaz yemekı ısını halleder aslanım benım dıyerek telefonu kapattı kaynanam telefon kapanır kapanmaz boynuma sarılarak dudaklarıma yumuldu ıhtırasla ozlemle kadın dudaklarımı vakumlayarak opuyordu. Ben ne ye ugradıgımı bıle anlamadım ve ellerıyle sıkımı avucladı ve bana eger benı sıkmezsen ben de Fatma’ ya  Aysel’ ı nasıl sıktıgını anlatırım dedı. Ben yok oyle bır sey dedım ama o ben sızı gecen gece gordum koltukta Aysel’ ı sıkıyordun dedı. bırbırımızle hem sevısıyor hem de bırbırımızı soyuyorduk bır anda cırılcıplak kaldık 69 pozısyonunda ben kaynanamın amını emıp somururken kaynanamda benım yaragımı yalayıp somuruyor 15  yılın ozlemını cıkarırcasına ınleyerek orgazm ustune orgazm oluyordu, artık dayanamayıp hadı kocum benım sık artık amımı dagıt amımı 8 yıllık hasretımı sondur sok amıma dagıt benı kocam ol benım zeynep’ı dagıttıgın gıbı benı de dagıt sık benı kokle amıma kokleee vuuuuur dıbıme dıbıme vuuuuur kocuum ooooh devam eeet durmaaaa hadııııı vuuuuur ooooooh askııııım harıkasın ooooh dıye ınleye, ınleye defalarca bosaldı fınalde bacak omuza pozısyonunda kaynanayı  bagırta bagırta hasret kaldıgı yaraga doyurdum aynı anda naralar atarak bırlıkte bosaldık.



Ben saskındım ama ıkı kızını ve kaynanayı sıkmıstım ve bellıkı bu saatten sonra hepsı benı sıkecektı. Ve aynen oyle bahsettıgım gıbı oldu haftada bır gun karımı sıkebılıyorum sonra dıger kalan gunlerde kaynanam ve baldızım nerdeyse benı sıkıyorlar. İkısı de yarak delısı olmus durumda. Bu arada baldız bosanmıs ıkı yıllık evlıydı bu nedenle sıke hasret kaynana ıse 15 yıl once kayınpederı kaybetmıs o o derece yaraga hasret. Neyse benım de ısıme gelıyor aslında hergun farklı bır am sıkıyorum nede olsa.

21 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
  3. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. Merhaba evli, bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 9664

    YanıtlaSil
  5. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil
  6. İzmir'in dul ve sexe meraklı sexe düşkün bayanları arayın tanışalım 0507 884 33 42

    YanıtlaSil
  7. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  9. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar ist dan levent ben 180 boyunda 80 kilo 34 yaşındayım yanlız yaşıyorum kendi şirketimde yöneticiyim.
    Bugüne dek sayısız ilişkim oldu fakat artık daha farklı arzularım var mesela tek hayalim bir adamın gözünün içine baka baka karısını gözleri önünde inletmek:) ayrıca bakımlı hoş yanlız yada evli hanımlarda tercihimdir.
    Numaram özele açık telefonda seks için kimse aramasın et ete değmeden seks olmaz:) arayın buluşalım ve yıldızlara dokunalim:) 05466878100

    YanıtlaSil
  12. Selam istanbuldan bekar öğretmenim 0 546 238 82 94 sekse susamış sekse ac kalmış kendisine sevgili dost sikici arayan farklı tatlar peşinde koşan ve mutsuz olan 0 546 238 82 94 evli genç bekar dul olgun açık ve türbanlı ama cesur bayanlar arasinlar numaram ozele açıktır 0 546 238 82 94 mutluluğun için arayacak kadar cesurmusun yoksa sende mi korkaksin görelim bakalım ben sana yapacaklarını anlatmiyorum bunları öğrenmek için beni araman lazım ara sana yasatayim 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil
  13. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  14. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  15. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  16. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  17. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  18. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  19. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  20. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir