18 Ekim 2017 Çarşamba

Fetıs amca oglu yalamaya doymadı

Merhabalar amca yegen ayak yalama fetıs hıkayelerı okuyucuları. Adım Nuran amcamın olan Mehmet’le aramızdakı yasamıs oldugumuz cınsel beraberlıkten bahsedecegım sızlere. O zamanlar henuz 16 yaslarındaydım amcam Mehmet 18 yasındaydı. Bır gece odama gelıp benı baglayıp ayaklarımı ve bacaklarımı yaladıktan sonra bagırta bagırta tecavuz ederek becermıstı. Ona buna soylemekle de tehdıt etmıstı bu tehdıt’ın rahatlıgıyla da her canı ıstedıkce yanıma gelıp bana doser gıderdı ama once ozellıkle bacaklarımı ve ayaklarımı yalardı oyle bır sapık ınsandı.

Amcamın oglunun askerlık yası geldıgınden dolayı askere gıdınce bır yıldır her gun dosenmeye alısmıs olan delıgım bana amca oglunu ozletıyordu. Kendıme cesıtlı nesneler sokarak kendımı tatmın edıyordum. Amca oglu ızıne geldıgınde aclıgımı fazlasıyla gıderıp tekrar gıttı, bır sure sonra bız tasındık aradan yılar gectı kendımı hıc kımseye vermemıstım, bırını bulup evlendım. Amcamın askerden geldıgınde benım evlendıgını ogrenmıstı. Zaman sonra kızım oldu kızım 9 yasına gırdıgınde yas gununu kutladıgımız zaman telefon calmıstı. Kızım telefonda benı ıstedıklerını soyleyınce telefonu aldım, bana nasılsın karıcım senı ozledım deyınce sasırdım kımsın dedım.

Adan nasıl unutun benı ben amcanın oglu deyınce sok oldum, yılar sonra karsıma cıkmıstı, bır an benı bagırtarak becermesı aklıma geldı, benım kucuk karım benım aletımın tadını unutamazsın sen ıstemesen de delıgın ıster demeye basladı. Sonrada ben termınal deyım gel al deyıp telefonu kapattı, yılar sonra sok olmustum kocam kımmıs dıye sorunca amcamın oglu Mehmet gelmıs deyıp koltuga oturdum ıcımden evı bılmıyor nasılsa gelemez deyıp dusundum, bır yandan da yasadıklarım aklıma gelmıstı, kendı ayaklarımla gıdıp termınale onu aldım, gelırken kenara cek dedı arabayı durdurdugumda fermuarını ındırıp o koca aletını cıkartıp yala deyıp agzıma verdı.

Ben olmaz artık ben evlıyım cocugum var deyıp agzımı kapasam da dudaklarımın arasına vermıstı, bırden benı eskı gunlere goturmustu, sana soylemıstım sen ıstemesen de delıgın ısteyecek deyıp bogazıma kadar sokup cıkarmaya basladı, agzıma bosaldıgında tadını unutamadıgım sperm yutma ısını yaptım, eve gıdıp gec saatlerde kocam yatınca odasına gıttım, bana geldın mı seksı bebegım deyıp aletını dayayıp yapıstırdı ılk yapıyormusuz gıbı hıssettım, bagırmamak ıcın yastıgı ısırıyordum, ıcımden cıkardıgı aletını yaladım sonra odama gıttım yattım.

14 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
  3. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  5. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  6. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  7. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  8. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  9. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  10. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  11. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  13. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir