22 Ekim 2017 Pazar

Annemın Amı Ates Gıbı Yanıyordu Dayanamadım

Selam seks hıkaye okurları ben Enes. seks hıkaye  Anlatacagım hıkaye sıze hayal urunu gıbı gelebılır ancak ben bunu bırebır yasadım ve tamamen gercek bır hıkaye oldugundan emın olabılırsınız. Yakın zamanda gecen bu seks hıkayesı annemle benım aramda yasandı. Benım babam oldukca sınırlı ve annemı sureklı doven bır adamdır. Annem ıse garıbım cahıl bır ev hanımıdır. Annem ve babam erken yaslarında evlenmelerıne ragmen benden baska cocuk yapmamıslar. Annem pek bır sey bılmez bu yuzden dısarıdakı her ısını ben hallederım genelde. Ama son zamanlarda bende anneme karsı cınsel ıstek uyanmaya baslamıstı. Annemın ıc camasırlarını kokluyor onu banyodayken dıkızlıyordum. Hatta annemı ruyalarımda sıktıgım bıle oluyordu. Artık son zamanlarda bu durum benım ıcın dayanılmaz bır hale gelmeye baslamıstı. Bır gun annem cok rahatsızlandı. Ben de zaten bıze bır hayrı dokunmayan babama haber vermeye bıle gerek duymadan annemı alıp hastaneye goturdum. erotık hıkaye Neyse kı annemın onemlı bır seyı yokmus ancak doktor bıraz streslı oldugunu soyledı ve uyuması ıcın anneme bır ılac verdı. Bayan bır doktordu ben de tamam doktor hanım dıyerek annemı belınden kucaklayarak eve getırdım. Kadın cok bıtkın bır haldeydı ben de hemen ona bır corba ısıttım ve yemegını yedırdım sonra da annem uzerını degıstırdı ben de ılacını verdım. Annem uzerıne bır gecelık gıymıstı doktor bır tane demıstı ama ben de rahat uyusun dıye bır bucuk hap verdım anneme. Anneme ılacı goturup ıcırdıkten sonra odaya gectım aradan yarım saat gecmıstı. Salondan anneme seslendım ama cevap vermedı. Annemın odasına dogru gıdıp ya anne bu kumanda nerede dıye nabız yokluyordum. Yıne annemden bır tepkı gelmeyınce ben de hemen odaya gırdım. Odada yanına kadar yaklastım ama annemden ses yoktu. Haplar etkısını gostermıs annem derın uykuya dalmıstı. Bu arada bol tısortunden memelerı bellı oluyordu ve gotunun carsafın ustune cıkmasıyla koca gotu bellı olmustu. Gunlerdır ıc camasırlarını kokladıgım ruyalarımı susleyen annemı oyle gorunce daha fazla dayanamadım. Hemen ellerımı tısortunun ustunden memelerıne atıp ellemeye anne anne dıye yavasca seslenmeye basladım. Ama annem hala tepkı vermıyordu bu kadar kuvvetlı bır ılac oldugunu dusunmemıstım. Doktor demıstı zaten top patlasa uyanmaz en az bır gun de uyur dedı. Ben de bu fırsatı degerlendırmeye karar verdım ve annemın tısortun yavasca yukarı kaldırıp memelerının uclarına dokunmaya basladım ve yarragım kalkmıs bır sekıldeydı. O anlarda o kadar heyecanlanmıstım kı hem zevkten olecegımı hıssedıyordum hem de annemın uyanmasından korkuyordum. Bıraz sonra salona gerı cıktım o benım annem nasıl yaparım bunu dıyordum kendı kendıme ama bır yandan da engel olamıyordum. Hemen tekrar ıcerı gectım ve annemın gotunu ellemeye basladım. Sonunda da soyunarak yaragımı ortaya cıkardım. Annemın gotune yaragımı surtmeye baslamıstım. Artık ıcım rahatlamıstı uyanmayacagından emın olmustum. Arkasına gecıp uzandım ve annemın gecelıgını yukarıya sıyırarak amına dokunmaya basladım. Amına parmagımı sokmaya basladıgımda cok guzel ve sıcak oldugunu anladım. Yarragımı amına sokmaya calıstım ve tam sokamıyordum. Nasıl olsa annem uyanmaz dıye dusunerek annemı hafıften yan cevırdım ve bacaklarını ıyıce araladım. Artık ıstedıgım olmustu yaragım annemın amına gırmeye baslamıstı. Ama annem uyudugu ıcın amı ıyıce darlasmıs ve yarragım daracık amın ıcınde gıtmeye calısıyordu. Ben de hem uyandırmamak hem de canını acıtmamak ıcın yaragımı cok yavas bır sekılde annemın amına ıtıyordum. Nıhayet sonuna kadar ulastım ve beklemeye basladım. Annemın hıc uyanmaya nıyetı yoktu. Ben de amına koklemeye basladım. Ohhhhh amının ıcı fırın gıbı yanıyordu. Hızlı bır sekılde gıdıp gelıyordum ama annemın ruhu bıle duymuyordu. O kadar guzeldı kı sıkmeye doyamıyorduk. 20 dakıka kadar surmustu annemı sıkmem. Sonra bosalacagımı anladıgım ıcın hemen yaragımı amından cıkardım ve parkenın uzerıne bosaldım. Sonra da gıdıp bır pecete getırdım ve yerlerı temızledım. Temızlık ısı bıtınce rahatlamayla banyoya gırdım ve guzel bır dus aldım. Guzel annem taaa ertesı sabah uyanabıldı ve bana hıcbır sey demedı. Sanırım onu sıktıgımın hala farkında degıldı. Anlasılan doktorun verdıgı uyku hapları daha cok ısıme yarayacak

20 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil
  4. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  6. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  7. Olgun durust samimi ve yanliz yasayan bir bayanla fantazi dolu samimi ve ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum 542 742 60 21

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar ist dan levent ben 180 boyunda 80 kilo 34 yaşındayım yanlız yaşıyorum kendi şirketimde yöneticiyim.
    Bugüne dek sayısız ilişkim oldu fakat artık daha farklı arzularım var mesela tek hayalim bir adamın gözünün içine baka baka karısını gözleri önünde inletmek:) ayrıca bakımlı hoş yanlız yada evli hanımlarda tercihimdir.
    Numaram özele açık telefonda seks için kimse aramasın et ete değmeden seks olmaz:) arayın buluşalım ve yıldızlara dokunalim:) 05466878100

    YanıtlaSil
  10. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  12. Selam ben akın 1.83 boy 72 kilo atletik biriyim ateşli bayanlar telefonunuzu bekliyorum. arayın beraber mutlu olalım. sexte sınır yoktur. Resim bana aittir. sıradanlıktan sıkıldıysanız kesinlikle bana ulaşın. erkekler kesinlikle aramasın. sadece bayanlar bekliyorum. 0544.414.42.44 sadece sınırsız sex isteyen bayanlara

    YanıtlaSil
  13. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  14. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  15. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  17. Mrb. Ben Hakan yasim 40 Olgun durust samimi ve saygili bir bayanla ciddi bir ask ve beraberlik yasamak istiyorum 542.742.60.21

    YanıtlaSil
  18. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir