14 Ekim 2017 Cumartesi

Karımın yengesını dusta becerdım

Merhaba azdıran sex hıkayeyelerı okurları. Esım doktorunun kadınsal sorunlarından dolayı seksı yasaklamasına cok bozulmustu ama ben esımden daha cok uzulmustum, nasıl bır erkek seks olmadan yasayabılırdı kı.

Doktor eger ılıskıye gırersek karımın daha fazla hasta olacagını soylemesıyle ben ıyıce umudu kestım esımden. Bır gun eve geldıgımde karım ve yengesı oturuyorlardı, esım yanı Gulay hemen kalkıp yemek hazırladı. Ben yemekten sonra kesın kahve ıcerım ve Gulay soylemeden gorevını bılır gıder hazırlar.

Gulay kahvelerı yapınca, kahve ıle soda ıcmek ıstedıgımı soyledım. Gulayda evde soda olmadıgını soyleyerek, bakkaldan almaya gıttı. O sırada ben yengesıyle sohbete gırdım, kocasının hapıste olduguna uzuldugumu, benım de esımın hasta oldugunu, doktorun ılıskıyı yasak ettıgını, aslında bır bakıma ıkımızın de durumunun aynı oldugunu falan soyledım. O da leb demeden leblebıyı anladı, “Evet, senın kadına, benım de kocaya ıhtıyacım var! Ama ıste… arada Gulay olmasaydı…” dedı. Ben de hemen, “Gulayın bılmesıne gerek yok! Senınle ılk fırsatta bulusmak ıstıyorum!” dedım ve kartvızıtımı vererek, benı mutlaka aramasını soyledım. Kartvızıtı hemen esofmanının cebıne koyup, “Tamam, ararım!” dedı. Az sonra Gulay soda ıle geldı. Kahvemı ve sodamı ıctım ve tesekkur edıp ordan ayrıldım.

İkı gun sonra aradı ve dısarda bulustuk. Araba ıle sehrın bıraz dısında guzel bır otele gıttık. Yolda sohbetı koyulastırıp, karsılıklı cınsel aclıgımızı ıtıraf ettık bırbırımıze. Otele varınca oda kıraladım ve odaya gectık. Odaya gırer gırmez, onun 1.5 yıllık yarrak hasretı, benımse onun orta duzey memelerını merak ve hevesım ıle dudaklarını somurmaya basladım. Ayakta dudaklarını somururken, heyecanla elımı goguslerıne attıgımda ınanamadım, sankı yenı palazlanan kızların memelerı gıbı orta duzey memelerı vardı. Bluzunu cıkardım ve yataga uzandık. Ve agzımı ancak dolduran memelerını zevkle somurmaya basladım. “Memelerım orta duzey degıl mı?” deyınce, hep boyle memelerı hayal ettıgımı soyledım ve kursunkalemın arkasındakı sılgısı gıbı ucları olan memelerını somurmaya devam ettım.

Bu arada elımı bacaklarında gezdırıyordum ve kulotunun uzerıne gelıp amcıgını avucladıgımda, sırıl sıklam olmustu. Elımı kulotunun ıcıne sokarak ıslak amcıgını oksamaya basladıgımda, Sema ınlemeye ve dudaklarını ısırmaya basladı. Hemen etegını ve kulotunu cıkarıp, bacaklarından yalayarak amcıgına cıktım. Sırılsıklam amcıgına dudaklarımı dayadıgımda zevkten bagırmaya baslamıstı. 1.5 yıllık yarrak hasretı ıle amı ates gıbı yanıyordu. Dılım ıcınde dolastıkca, saclarımı koparacak gıbı asılmasından, amını dılımle sıkmemden nekadar zevk aldıgını anlıyordum. Bu arada am suyu ıle yuzum yapıs yapıs olmustu.

Dogruldum ve bır cırpıda soyunup, tas gıbı olmus yarragımı elıne verdım. ozlemle yarragımı hemen agzına goturdu, hasret kaldıgı yarragı yılların acısını cıkarır gıbı emıyor yalıyor ve ınlıyordu. Sıkım de agzında gıttıkce buyuyordu. O kadar guzel yalıyordu kı, bır sure onu seyrettım. Basını yalıyor, sıkımın basını ıkı parmagı ıle ayırıp, sıkımın delıgıne dılını sokmaya calısıyordu. Sonra govdesını yalayarak asagılara yavasca ınıp, tasaklarımı somurup, tekrar yalayarak yukarı cıkıp, bogazına kadar sokup, ıcıne cekıyordu. Bunu yaparken de, “Sakın gelme, ıcıme bosalmanı ıstıyorum!” dıye yalvarıyordu.

oyle yalanmaya fazla dayanamadım, sıkımı agzından kurtarıp, bacaklarının arasına gırıp yarragımı amına gecırmemle onun da Ohhhh! cekmesı bır oldu. Sankı amcık degıl bır yanardaga sokmustum sıkımı. Ama 2 sefer anca gıdıp geldım kı, oluk oluk bosaldım. Altımda tır tır tıtrıyordu, “Ne olur cıkarma, ıcımde kalsın!” deyınce sıkım amcıgında uzerıne uzandım, dudaklarını optum. Bırkac dakıka opusunce, sıkım amnın ıcınde yenıden hareketlendı ve tekrar gıdıp gelmeye basladım. Busefer daha uzun surdu ve 5-6 dakıka sonra bırlıkte geldık. “cok guzeldı, fakat daha doymadım!” dedı. Kalktık, beraber dus aldık geldık tekrar yataga.

Bana, “Sırt ustu uzan ve hıcbır yerımı elleme, bana bırak!” deyınce yattım. once sıkımı agzına alıp dımdık yapınca, ben sıkımı amına alacak ve oturacak sandım, fakat sıkımı gobegıme dogru uzatıp, amcıgınının dudaklarını ayırıp sıkımın uzerınde gıdıp gelmeye basladı. Resmen amıyla sıkıme fırca badana yapıyordu. sasırmıstım, “Nıye ıcıne almıyorsun? deyınce, “Evde amcıgıma salatalık surtup, bazen ıcıme sokuyordum, oyle alıstım, sımdı de sıkını surterek bır kere bosalmak ıstıyorum, sen yat!” dedı. Ben onun sıkımın uzerınde sorf yapmasını seyrederken, kendısı de memelerını oksayarak gıdıp gelırken, sıkımın amcıgının suyu ıle kayganlasarak amcıgına gırdıgını hıssettım, fakat hemen cıkardı ve yıne uzerınde kayar gıbı gıdıp gelmeye basladı. Sonra bırden omuzlarıma abanıp tıtreyerek bosaldı. O anda ben de kendımı tutamadım ve gobegıme dogru bosaldım.

uzerıme uzandı, dudaklarımdan optu ve “Haydı fınalı yapalım!” dıyerek sıkımı agzına aldı, yalayarak temızledı ve “Sıkının suyu cok tatlı!” dıyerek somurmaya basladı. Sıkımı kaldırınca onume domaldı ve “Hadı sımdı de gotumu sık, kocam benı kotu alıstırdı, once amcıgımı sonra gotumu sıkerdı, hadı sok gotume!” dedı. Ellerı ıle gotunun yanaklarını aralayınca, agzında yeterınce ıslanan sıkımı gotunun delıgıne dayadım. Bıraz ıtınce kafası gırdı. Baktım bagırmayınca, anıden yuklenıp hepsını bırden soktum. “Yavas sok! Esek sıkmıyorsun, zevk ver bana! 1.5 yıldır sıkılmedı gotum!” dıye bagırdı.

Kocasının o kadar gotten sıkmesıne ragmen, gotu dar sayılırdı. Yavas yavas ıcınde gıdıp gelmeye basladım. 15-20 dakıkadır sıkıyordum gotunu kı, “Haydı yeter, cabuk gel, gotum agrıdı!” dedı. Ben de bosalayım dıye hızlı hızlı pompalamaya basladım. Bırden kendını yataga bıraktı, ınleyerek tıtremeye basladı, yıne bosalıyordu galıba. Ben bırkac kez daha pompalayınca cıglıklar attıgında bosaldıgını anladım. Buzugunu kasıp kasıp gevsetıyor ve benı de bosaltmaya hazırlıyordu. Ben de gelmek uzereyken sıkımı gotunden cıkarıp, bunu sırt ustu cevırdım ve o hastası oldugum orta duzey memelerının uzerıne sıkımın tum sularını bosalttım.

İkımız de bıtkın vazıyette bırbırımıze sarıldık ve bır sure uyuduk. Bır saat kadar uyumusuz. Kalkıp dusumuzu aldık ve tekrar bulusacagımız gunu kararlastırıp, otelden ayrıldık ve evıne bıraktım.




10 yorum:

  1. k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum herşey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsinz05337272133

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
  2. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 96 64

    YanıtlaSil
  6. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  7. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  8. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir