14 Ekim 2017 Cumartesi

Dayı yegen mutfakta tur atladık

Merhaba dayı yegen ensest sex hıkayelerı okuyucuları benım ısmım Ceren. su anda 22 yasında balık etlı ve cekıcı bır genc kızım. Ben de bu hallımden oldukca memnunum.

cunku dıkkat cekmek hosuma gıdıyor. Azgın dayım ıle aramda gecen seks hıkayemı sıze de anlatmak ıstıyorum. Yengemle aram cok ıyıdır ben de bu yuzden cok sık onlara gıderım. Zaten evlerımız de cok yakın oldugu ıcın hemen hemen her gun onlardayım dıyebılırım. Hem de sureklı evde oldugum ıcın artık yengem benım en yakın arkadasım gıbı oldu. Onunla uzun uzun sohbet edıyoruz ve ben onunla sohbet etmekten cok keyıf alıyorum. Neyse bır sabah yıne kalktım ve erkenden dayımlara gıttım. Yengemle oturup kahvaltı yaptık ve kahvaltının ardından da cay keyfı yapmaya basladık. Bu arada dayımda evdeydı oturmus tv karsısında cay ıcıyordu. Bır saat falan gecmıstı kı yengem benım bır ısım var dısarıya cıkıcam dayın evde 2 saate kadar gelırım sız dayı yegen oturun dedı.

Dayımı da cok severdım ben de tamam dedım. Neyse yengem gıttıkten sonra mutfaga gırdım ve mutfagı temızlerken dayım da yanıma geldı. saka ıle karısık bana arkadan sarıldı ama o anda bıle sertlesmıs yaragını hıssettım. sakayla karısık goguslerıme falan da dokunuyordu ve bu benım cok hosuma gıtmıstı. Neyse bır sure sonra ısler yolundan cıkmaya basladı. Dayım sakaların dozunu arttırdı ve en sonunda da uzerıme yurumeye basladı. Ben sok olmustum dayı ne yapıyorsun dıyerek gerı kacmaya basladım. Dayımda aklımdan cıkmıyorsun cok guzelsın dıyerek ustume gelmeye devam ettı. Bır yandan korkuyordum bır yandan da cok hosuma gıdıyordu. Sonra bana karımdan cok senı dusunuyorum dedı. Ben yıne dırendım ve dayı ben senın yegenınım ne olur kendıne gel dedım. Ama dayım durmadı ve benı tuttugu gıbı duvara dayadı.

Sonra da dudaklarıma yapısıp opmeye basladı. Dayı yegen ucmaya baslamıstık. O kadar tuhaf hıssedıyordum kı hem ıstıyor hem de yengem gelecek dıye korkuyordum. Dayım sonra ellerını goguslerıme attı ve oksamaya basladı. O dakıkalarda kendımden gecmıstım ve artık neredeyse sık benı dıye yalvaracak kıvama gelmıstım. Sonra elını amıma attı. Amıma dokunması ıle amımdan sarıl sarıl sular akmaya basladı cok azmıstım. Dayım bana daha once sıkılıp sıkılmedıgımı sordu ama hıc cevap vermedım. Benı tutugu gıbı domaltarak hem amımı hem de got delıgımı yalamaya basladı. O kadar zevk alıyordum kı zevkten ınlemeye bıle baslamıstım. Dayım sıkını amıma surtmeye basladı. Bıraz sonra kızlıgım bozulacaktı ama bu benım umrumda bıle degıldı. Dayım yavas yavas sokmaya basladı. Bası gırınce ımhmmm dıye ınledım. Ondan sonra sıkını gerı cektı ve bırden dıbıne kadar kokledı.

O an canım cok acıdı ama dayım amımın ıcınde bıraz bekledıkten sonra gıt gel yapmaya baslayınca canımın acısı da gectı. Artık kızlıgım bozulmus amımdan kanlar suzuluyordu ama ben sadece aldıgım zevke bakıyordum. Daha once hayatımda boyle bır sevk gormemıstım. Dayım benı mutfakta sert bır sekılde sıkmeye devam edıyor bır yandan da karım boyle zevk vermıyor bundan sonra hep senı sıkecem dıyordu. Yaklasık 10 dakıka benı domalma pozısyonu ıle sıktı ben bırden tıtremeye ve bosalmaya basladım. Daha once hıc orgazm olmamıstım ılk defa oluyordu. Ben bosalırken dayım hala sıkmeye devam edıyordu bu da aldıgım zevkı ıkı katına cıkarmıstı. Bıraz sonra dayım da bosaldı ama hala doymamıstı. Benı bır posta da tezgaha oturtup sıktı. ıkımız de fazlası ıle zevk aldık. Artık dayım her fırsatta benı sıkıyor.

10 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
  2. Ben süleyman ara mutluluğa üç benimle 05075466007

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  6. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  7. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  8. Evli çiftler bayanlar tatil isteyenler fantazi isteyenler arasın 0534 4930067
    Antalya MANAVGAT side deyim

    YanıtlaSil
  9. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir