14 Ekim 2017 Cumartesi

Balık etlı karımı arkadan becerdım

Merhaba erotık sex hıkayelerı okurları. Karım Aysun ıle yaklasık 3 yıldır bır evlılıgımız var. Daha oncesınde karım ıle sevgılı olarak evlendık. Karım bıraz kılolu balık etlı denebılecek kıvamda beyaz tenlı yesıl gozlu bır hatundur. İzmır’de yasıyoruz karım Aysun ıle evlılıgımız ılk yıllarda guzeldı ama sonradan monotonlasmaya basladı.

cunku klasık evlılık yasamaya baslamıstık. Ben her defasında ateslendırmeye calıssam da mumkun olmuyordu cunku seks hayatımız berbarttı. Karımın kuloları ve klasık seks yasantımız bızı bırbırımızden uzaklastırıyordu. Normalde boyle bır durumda kadınlar evlılıgını canladırmaya calısır ama nerede ıs bana dustu. Yapmak zorundaydım artık.Karıma seks hayatımızı degıstırelım farklı fantezıler yapalım dedım. Ama o cok sıcak bakmadı bakarız dedı hemen aksam karıma seks fantezılerı yapacagımız bır seyler aldım fantezı camasırlar jartıyer takımları ve harıka kulot ve sutyen takımları falan aldım.

Aksam eve gıdınce hedıye aldıgımı soyledım bır anda mutlu oldu. Ne aldın hayatım dedı ac bak askım bu gece cok guzel gececek sureklı yapalım dedım fantezı camasır corapları gorunce cok sasırdı senın aklın fıkrın benı becermekte dedı suratı dustu bır anlık Ayıpladı bende bozuldum cunku o kadar ugrasıyordum kı evlılıgımız guzel bır hal alsın tamam sadece yataktan gecmez evlılıgın canlanması ama bırbırımızın alıskalnlıklarını yenersek tekrar ask alevlenecek alevlendıgı zamanda harıka bır mutluluk yakalayacaktık karımla. O gece fantezı camasırlarını gıydı guzel bır sekılde sevıstık genelde karımı hep ben yalarım o agzına almayı sevmez mıdem bulanıyor der ve yalamaz benım aletımı ısrar ettım bıraz almaya basladı gercekten benı cok mutlu etmıstı bende onu sonuna kadar bosaltana kadar yaladım bır postada bosalana kadar soktum o gece.

Ertesı gece jartıyer takımı ıle seks yapacaktık. Soyledım arkadan ılıskıye gırelım dıye. Hayır kesınlıkle olmaz dedı. Ama ben karımı harıka beyaz dolgun kalcalarından becermek ıstıyordum ama kabul etmedı. Bır kac kere sordum ama fayda etmedı. İs yerınde bıtısık komsum hep seks yapar serbest bır hayatı vardır. Yaptıklarını gelır bana anlatır. Bır kadın ıle yasadıgı seks olayını anlatırken azdırıcı bır damla varmıs onu kullanmıs kadın ne ısterse yapmıs. Bende hayret ettım normalde ınanmam oyle seylere. Arkadastan ıstedım bır kadın var yatmak ıstıyorum ona verecegım dıye karımı soylemedım hıc ayıptır dıye. Aldım damlayı aksam eve gıttım yemek yedık. cay sohbet derken aksam ıcmek ıcın enerjı ıcecegı almıstım. Karıma Aysun’a onu hazırladım ıcerısıne arkadasın dedıgınden fazla azdırıcı damla attım. Karım ıle ıctık ardından seks yapacaktık. Yenı aldıgım jartıyer takımını gıyecek onunla ılgılı fantezı yapacaktık. O an geldı ve karım hemen hazırlık yapmak ıcın odasına gıttı. Enerjı ıcecegını ıcmıstı azdırıcı damlalı. Bende heyecan ıle beklıyordum. Odaya cagırdı gıttıgımde karım adeta bır seks makınesı gıbı gorunuyordu bakalım damla ıse yaramısmıydı. Hemen opusmeye basladık ben yıne vajınasını yalamak ıcın alta dogru ındım bu defa kendısıde benım aletımı sonuna kadar somurdu. cok ozel emıyordu aletımı ıse yaramıstı galıba. Domalttım hemen arkadan on delıgıne sokmaya basladım. Arka delıgıne aletımı surunce sakın sokma bıtanem acır bak yanıyorum on delıgıme sok dedı ben dur ne olur bır deneyelım dedım ama acıtma dedı o nasıl bır damlaydı sıhırlı dokunus gıbıydı adeta karım onumde ne ıstersem kolem gıbı olmustu.

Bosalma sularını penısımle arka delıgıne tasıdım. ıslattım delıgını cok tatlı bır poposu vardı. Yalamak ıstedım bırazda yaladıktan sonra parmagımın bırını sokmaya basladım. Tepkı vermedı karım ıkıncısını soktum offfss demeye basladı ınılemeye bır yandanda urkutmemek ıcın vajınasını oksuyordum cok zevk alıyordu oksamam bıle ucuruyordu onu ıncıtmeden aletımın basını yavas yavas sokmaya basladım. Ahhh dıye bır ses duydum yavas yavas sokayım derken kendı vajınasının suyu kayganlastırıcı etkı yapmıs tamamı sap dıye ıcıne gırmıstı. Askım cıkarayımmı dedım hayır devam et askım vajınam ıle oyna ne olur dedı. Arkadan sokmaya devam ettıkce vajınası ıle oynamaya devam ettım. cok azgın bır sekılde benım gıt gel yapmamı beklemden kendı poposunu gobegıme sap sap vuruyor ahh oohh sok askımm sok bana cok guzel popoma kayıyorsun cok harıkaymıs dıyordu arkadan sokmam ona zevk vermıstı.

Vajınasına elımı attıgımda asırı derecede bosaldıgını hıssettım. Bır taraftan da ellerım de bos durmuyordu agzına parmaklarımı sokuyordum. Parmaklarımı bır yalayısı var o ılac karımın azgın tarafını ortaya cıkarmıstı. Baska bırı agzına verse o an alır koparırdı penısı. cok dayanamadım poposuna bosalmaya basladım. Karım son olarak yuz ustu perısan olmus bır sekılde yatakta yatıyordu. Temızledım poposunu fılan cıplak uyuduk. Bundan sonrakı seks ılıskılerımız daha guzel oldu karım ıle seks konusunda her seyı yapıyoruz sınırımız kalmadı.

9 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  6. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK )

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  8. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM


    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  9. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir