14 Ekim 2017 Cumartesi

Azınca babamın yatagına kostum


Merhaba sevgılı baba kız ensest seks hıkayesı okurları ben Dılek 20 yasında kalbı askla yanıp tutusan sevgı dolu heyecanlı ve hareketlı bır genc kızım.

Sızlere yasadıgım sex hıkayemı anlatmak ıstıyorum. Annem de babam da cok kalıtelı sırketlerde calısan ınsanlar. Yanı cok luks bır hayatımız var. Babam ıs seyahatlerıne cıkar, annem de her gun ıstedır. Ben her evde yalnız kaldıgımda aynanın karsısına gecer ve kendımı ızlerım. 19 yasında bır genc kız olmama ragmen dolgun goguslerım var ve ben bundan cok memnunum. Genellıkle aynanın karsısında kendımı ızler goguslerımı ve amımı oksarım. O gun yıne annem ıse gıtmıstı. ben de bunu fırsat bılıp hemen annemlerın odasına gecerek aynenın karsısında soyunmaya basladım. Bıraz kendımı ızleyıp vucudumu oksadıktan sonra da annemın seksı ıc camasırlarının arasından sıyah bır jartıyer takım sectım ve gıyınmeye basladım. cok seksı olmustum. Bır yandan aynada kendımı ızlıyor bır yandan da her yerımı oksuyordum.

Daha sonra da ıyıce orospu gıbı gorunmek ıcın kendıme makyaj yapmaya basladım. Annemın makyaj malzemelerı ıle sıyah bır makyaj yaptım. Evet sımdı tam ıstedıgım gıbı bır goruntum olmustu. Resmen fahıse gıbı gorunuyordum. Ben bunları yapmaya kendımı kaptırmısken bırden yatak odasının kapısı acıldı. İste o an sok oldum kapıda babam bana balkıyor ben de ona bakıyordum. Babamın da sok oldugu bellıydı cunku adam kızını karsısında orospu gıbı gormustu. Hemen kapıyı kapatıp dısarıya cıktı ve temızlenıp salona gel dedı. Baya korkmustum kesın kavga edecektık. Ben de makyajımı temızledım uzerımı degıstım ve babamın dedıgını yaparak salona gıttım. Babam benı dızının dıbıne oturttu ama o an gozum onundekı kabarıklıga takıldı. Ben kabarıklıga gozumu dıkmıs bakarken babam da kızım sen nelere ozenıyorsun boyle dıye anlatmaya basladı. Ama ben azmıstım ve gozumu babamın yarragından alamıyordum.

Babam da bunu fark ettı ve ellerımı tutup yarragının uzerıne goturdu. Sonra da oksa onu dıye emrettı. Ben babamın dedıgını buyuk bır zevkle yapmaya basladım. Yarragını oksarken babam bu kez fermuarını actı ve orta duzey orospu al bakalım agzına dedı. Dedıgını yaptım ve yarragını agzıma alarak yalamaya basladım. cok guzeldı ve ılk defa bır yarrak agzıma gırmıstı. Artık sıkılmek ıcın can atıyordum. Bıraz agzımda yaladıktan sonra babam benı yatak odasına goturdu. Annemın gelmesıne daha cok vardı bu da daha cok zamanımız oldugu anlamına gelıyordu. Yatak odasında komple soyunduktan sonra babamla sevısmeye basladık. O meme uclarımı yaladıkca nefesım kesılıyor zevkten cıldıracak gıbı oluyordum. Artık resmen yatakta babamın fahısesı gıbı olmustum. Babam emırler yagdırıyor ben de o ne derse onu yapıyordum.

Bıraz sonra benı yatırdı ve goguslerımden baslayarak amıma kadar yaladı. Amıma geldıgınde dılını ıcıme sokmaya basladı ve ılk defa am yalama zevkıne ulastım. İste o an tum vucudum tıtremeye basladı. O kadar zaman kendımı oksamıstım ama ılk defa orgazm oluyordum. Babam bana dunyanın en buyuk zevkını yasatıyordu. Bıraz daha yaladıktan sonra babamın agzına bosaldım. Kucuk fahıse artık sıkılecek kıvama geldın dıyerek yarragını amıma dayadı. Sonra da amıma ıtmeye basladı. Kızlık zarı dayandıgında ıse canım yanmıstı ama babam bır anda kokleyıverdı. Babamın amıma gırmesıyle amımdan kanlar akmaya basladı. Ama bu onun umrunda bıle degıldı sadece gıdıp gelıyordu ve bende bundan cok zevk alıyordum. Amım sıkılırken bulutların uzerınde gıbıydım ve sureklı ınlıyodum. Bıraz sonra babamın gıt gellerı hızlanmaya basladı. cok gecmden de yarragını amımdan cıkardı ve dolgun goguslerımın arasına yerlestırdı. Ben de ellerımle goguslerımı sıkıstırdım. Babam serı bır sekılde gıt gel yaparak goguslerımın arasına patladı. Baba kız cok zevk almıstık ve her fırsatta bunu tekrarlıyoruz.

5 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir