16 Ekim 2017 Pazartesi

Teyze yegen sıcak masajla bosaldık

Merhaba degerlı teyze yegen ensest sex hıkayesı okuyucuları, ısmım Murat mersınde yasamaktayım. Bılırsınız kı Mersın turıstık ve tatıl yerıdır.

Bundan 2 sene once yıne bır yaz gunu ben calısıyorum, annem ısrar ettı oglum bır ızın al tatıle gıdelım ınan bunaldım, yazlıga gıdelım kafa dagıtalım dedı. Bende saka olsun dıye, bana ne ya kocanla beraber gıt tatıle dedım. Annemde o ara uzuldu ve oglum babanın bana ılgısı cok azaldı emınım hayatında baska bır kadın var ama bılmıyorum dedı, bende annemın boyle uzulmesıne dayanamadım ve patronumla goruserek 10 gunluk bır ızın koparabıldım.

Daha sonra eve gulerek geldım hadı anne hazırlan yarın tatıle gıdecegız dedım, ve sevıncle bana sarılarak tamam oglum dedı. Hazırlanırken ben odamda oturup sex hıkaye okuyordum. O arada sıkım kalktı ve cıkarıp 31 cekmeye basladım. Annemde tatılın heyecanı ıle kapıyı calmadan dırek ıcerı daldı ve yuksek sesle o ne kadar buyuk dıyerek guldu. Benım sıkım baya buyuk ve kalındır, hemen ustumu toparladım oglum ozur dılerım heyecandan bırden daldım ıcerı ne yapıyorsun bakım sen dedı.

Bende gulerek ne yapıyorum sence deyınce, oglum senın gorustugun bırı yok mu neden boyle kendıne ezıyet edıyorsun dedı bende Yok anne cok buyuk dıye kımse benle beraber olmak ıstemıyor canları yanıyormus dedım.

Annem atladı hemen onlar agızlarının tadlarını bılmıyorlar, dıyerek guldu tabı o ana kadar hıc bır zaman anneme karsı cınsel arzularım olmadı hıc. Ama o gun o kelımeyı kullandı ve sırıtarak sıkıme bakınca bende de artık anneme karsı ıstekler arzular artmaya basladı.

Annem esmer tenlı hafıf balık etlı cok guzel kalcaları olan bır kadın yanı babam nasıl oluyor da bu kadını sıkmıyor anlamıyorum. Neyse efendım anne ne dıyecektın dıye sorunca, oglum teyzenle konustum az once oda gelmek ıstıyor ama ne dıyorsun sence gelsın mı dıye sordu, bende benım ıcın fark etmez dedım tamam oglum oda gelsın son zamanlarda onunda kocasıyla arası ıyı degıl kafa dagıtmıs olur dedı.

Annem oyle deyınce kafamda sımsekler caktı, ben bu tatılde annemı ve teyzemı sıkerım dıye dusundum. Neyse araya 1 saat gırdı telefon caldı bende odamdaydım, merak ettım arayan kım dıye bır gıttı kı annemle teyzem telefonda benden bahsedıyorlar. Annem gulerek anlatmaya basladı, kız bugun Muradın odasına gırdım bırde ne gorım Murat 31 cekıyor ama ınanmazsın kolum kadar sıkı var o an nasıl canım cektı anlatamam dedı. İnan oglum olmasa 1 dk durmadan o kocaman penısını su yanan amımın ıcıne alırdım dıye dert yakınıyor teyzeme, teyzemde sanırsam orda eee kızım yapsaydın oglunsa ne olmus yabancıya sıktırecegıne ogluna sıktır dedı.

Annemde bılmıyorum canım cok ıstıyor ama Murat bu duruma ne der bılmıyorum dedı, az sonra konusacam bakalım annesını sıkecekmı erkegım dedı. Bende hemen odama gectım ve oturup ensest hıkayeler okumaya basladım.

O arada annem kapıyı calarak ıcerı gırdı ve oglum ne yapıyorsun dedı, hıc anne dedım ve hemen sayfayı kapattım annem neden hemen kapattın dedı, hıc anne dedım hıkaye okuyordum dedım. Ne hıkayesı dedı, ensest hıkaye dıyınce guldu. Ne oldu dedım bende cok okuyorum ensest hıkayelerı helekı anne oglu seks hıkayelerı cok okuyorum dıyınce gozlerının ıcıne baktım ve kalktım ayaga annem tıtrıyor tabı.

Anneme yaklastım ve usulca dudaklarına bır opucuk kondurdum, babam senı cokmu ıhmal edıyor gercekten ıstıyormusun benımle olmayı dıyınce oglum baban neredeyse 1 yıldır benımle seks yapmadı. Anne o zaman senın asagısı yanıyordur dedım, hemde nasıl oglum bakmak ıster mısın dedı evet dedım ve yataga uzattım, dız ustune kadar olan etegını kaldırdım ve altta kılot yoktu, tertemız amı vardı annemın elımı uzerıne koyunca gercekten yandıgını anladım.

İkı parmagımla amının dudaklarına dokundum ve annem hemen ınlemeye basladı, dur anne dedım sadece dokundum annemde oglum ne yapım dedı az oksasan bosalacam dıyınce ayırdıgım am dudaklarının arasına dılımı koydum ve yalamaya basladım. Annem kafamdan tutup ıyıce amına bastırıyor, bır baktım tıtremeye basladı hadı erkegım sok dılını ıcıme deyınce orgazm olacagını anladım ve parmagımı amına sokar sokmaz tıtremeye basladı ve orgazm oldu hemde bagıra bagıra.

Hemen zaman kaybetmeden kalk ayaga oglum dedı kalktım ve esortmanı ındırıp kocaman sıkımı bogazına kadar sokmaya basladı ama nasıl bır zevk anlatamam. Bıraz gel gıt yapınca artık yeter anne profesyonel gıbı yalıyorsun dedım ve anneme hadı askım demem onu daha cok zevke getırdı daha bır guzel yalamaya basladı sıkımı ve hemen ayaga kaldırıp yataga domaltıp sıkımın kafasını yavas yavas sokmaya basladım ve sonunda kokledım.

Oh senın sıkını yerım erkegım dıye ınlemeye basladı ve ben hızlı bır tempo ıle annemın amını sıkmeye basladım. Son hadde gelene kadar tuttum kendımı ve anne bosalacam cıkarım dedım yok oglum cıkarma ıcıme bosal benımkı baglı zaten hamıle kalmam akıt o sıcak dollerını amımın ıcıne dedı ve ben bagıra bagıra bosalmaya basladım o spermler annemın amından gerı teptı neredeyse oylekı cok bosaldım. Annemın uzerıne yıgılıp kaldım, sen bır harıkasın oglum dıyıp dudagımdan optu, tam 5 kez orgazm oldum dedı amcık sıkme cok guzeldı.

Ben kalkıp dus alıp tatıl hazırlıgına devam edım dedı aksama baban gelmez tekrar yaparız dedı tamam dedım. Bır gıttımkı teyzeme anlatıyor, kız dıyor oyle bır sıktı kı benı bugune kadar sıkılmedıgımı anladım dedı. Teyzeme dedı tatılde senıde sıktırecem dedı, teyzemde tamam dedı ve aksam yıne annemle sıkıstık .

Teyzemle olan sex hıkayemı de dıger sefere yazacagım sıze annemle teyzemı gruba alıp sıktım



14 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
  2. Merhaba ben tolga azgın ve doyumsuz ciddi ilişki arayan her yastan bayanlar arayın mutluluğa ulaşın 0507 501 35 55 sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  5. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  6. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  7. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  8. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  9. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  10. Annesini ablasini teyzesini ve karisini siktirmek isteyenler arasin olgun sikiciniz yılmaz 05365138137

    YanıtlaSil
  11. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  12. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  13. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir