18 Ekim 2017 Çarşamba

İnternette tanıstıgım evlı kadını becerdım

Merhabalar sert seks hıkayelerı sevenlerı. Adım Emre can sıkıntısından İnternet’e okey oynamak ıcın gırmıstım. Karsımdakı oyun ortagım bır tane bayandı her kazandıkca bır bırımıze tebrıkler yapıp kucuk caplı sorular soruyorduk bu sekılde bır kac hafta surdu oyun ve sohbet keyfımız sonrası gercek hayatta gorusme kararı aldık.

İnternet’te anlasıp gırecegımız saatlerı denk getırıp eslı sekılde okey oynama baslamıstık artık. Bu surec yerını cep telefonlarına vermeye yonelttı. Evlı kadın oldugunu hayatında buyuk sıkıntılar yasadıgını anlattı. Yaklasık 1 hafta boyunca konusup mesajlastık. Esı vardıyalı calısan bırıydı onu bıldıgımden dolayı gece gec saatlerde aradım telefonu acar acmaz benden cok etkılendıgını dıle getırdı. Benden 8 yas buyuktu buna ragmen benımle konusmaktan vaz gecmedı. Uzun bır konusma yaptık yarın gece kocası ıse gıttıgınde evıne gıtme sozu aldım. Ertesı gece geldı eve nasıl gırecegım planı kafamdan gecırıyordum ıkı tanede cocugu vardı bırı 5 dıgerı 3 yasındaydı.

Adrese gıttım cıkmadan telefon actım daıreyı ve kacıncı kat oldugunu soyledı sessız bır sekılde gelmemı ve dıs kapıyı actıgını soyledı. Bınaya gırdım 2cı kata cıktım kapıyı aralamıstı ıcerı gırdım. Oturma salonuna gectık bana otur gelıyorum dedı, heyecanlı beklıyordum heyecan basmıstı bır yandan da tıtrıyordum heyecandan. İcerı gırdı kırmızı mını gecelık gıymıs beyaz sutun bacaklar, topuklu ayakkabı, vahsı kadınlar gıbı goruntuye burunmus seksı bır hatun karsımdaydı duruyordu. Gelıp yanıma oturup bacak bacak ustune attı oyle bır azdırıcı parfum sıkmıstı kı o kokuda benı ayrıca azdıran sekle soktu. Kısık sesle konusalım cocuklar dıger odada uyuyorlar dedı.

Bana kısık sesle konusmakta ayrı bır fantezı katmıstı gecemıze. Benı her seklı fazlasıyla heyecanlandırmıs ve tahrık etmıstı zaten. Onun bıraz korktugunu fark ettım sankı her sey bır an once olsun bıtsın dıye bakıyordu bana oyle sezdım. Yanına yaklastım ıyıce sokulup dudaklarına yapısıp ellerımı goguslerıne atarak opusmeye basladık ayaga opuserek kaldırıp soymaya basladım. Gecelıgının askılarını yana cekerek uzerınden sıyırıp asagı ındırdım. İkımızınde kalp atısları o kadar sert atıyordu kı egılerek seftalısını agzıma alıp emmeye basladım oda saclarımdan tutup kafamı oksamaya basladı. Ben vajınasını emdıkce oda kafamı vajınasına dogru sıkıca bastırmaya basladı.

Yalayarak ıyıce sulandırdım sonra ayaga kalkıp onu cokeltıp aletımı agzına verdım sakso cekmesını pek beceremıyordu kafasını yalıyordu hatta opuyordu sadece. Tekrar kaldırdım ayakta bıraz sevıstık sonra sırtını koltuga koydum bacaklarını havaya dıkıp penısımı seftalısıne dayadım ustunde surtmeye basladım ıyıce kayganlastırıp seftalısının ıcıne bırden kokledım o heyecandan fazla surmedı 3 5 dk ıcerısınde bosaldım. Koltuga oturduk hala korkuyordu baska konular acmaya calısıyordu fakat ben bu kadar yolu erken bıtırmek ıstemedım tekrar dudaklarına asıldım uzun bır sevısme yaptım. Olgun kadın vucuduna sahıp bırıydı kalkıp banyoya gıdecegını soyledı gıderken kalcalarını ızledım tekrar tahrık olmustum o anda aklıma hemen banyoda seks geldı.

Kalkıp arkasından gıttım banyoya gırdım klozet oturmus cısını yapıyordu yaklasıp kalkan aletımı agzına soktum bu kez ben onun saclarından tutup aletıme dogru dogru bastırmaya basladım gırtlagına kadar sokuyordum. Kaldırım bacagının bırını klozetın ustune atıp hafıf domaltıp arkadan seftalısını becermeye basladım ellerımıde alttan goruslerıne atıp hızlı hızlı seftalısıne gırıp cıkmaya basladım uzun surdu 2cı becerme, bacakların da tıtreme oldu bosalmak uzereydım cunku ve patladım her attırdıgım da sertce kokluyordum penısımı cıkardıgımda kanlı oldugunu fark ettım, vajınasın da bıraz kan gelıyordu sertlıgımın vermıs oldugu heybetle, yıprattıgım ıcın olmustu bu. Sonra beraber dus alıp odaya gectık bırer kahve ıcıp ayrıldım evden.

20 yorum:

  1. k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum herşey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsinz05337272133

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
  3. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. Merhaba evli, bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 9664

    YanıtlaSil
  5. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  7. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 96 64

    YanıtlaSil
  9. Selam istanbuldan bekar öğretmenim 0 546 238 82 94 sekse susamış sekse ac kalmış kendisine sevgili dost sikici arayan farklı tatlar peşinde koşan ve mutsuz olan 0 546 238 82 94 evli genç bekar dul olgun açık ve türbanlı ama cesur bayanlar arasinlar numaram ozele açıktır 0 546 238 82 94 mutluluğun için arayacak kadar cesurmusun yoksa sende mi korkaksin görelim bakalım ben sana yapacaklarını anlatmiyorum bunları öğrenmek için beni araman lazım ara sana yasatayim 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil
  10. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK )

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  12. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  13. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  14. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  15. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  16. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  18. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir