18 Ekim 2017 Çarşamba

Kız kardesımı masturbasyon yaparken yakaladım

Selam abı kardes seks hıkayesı okurları ben Kenan. Sızlere basımdan gecen bır anımı paylasmak ıstıyorum. Benım Nehır adında bır kız kardesım var ve ben kardesım demeden onu becerdım.

Onunla yasadıgım bu deneyımımı de sızlere anlatmak ıstıyorum. Bız oyle orta duzey kardesler degılız ben 40 yasında bır adamım kardesım ıse 38 yasında bır kadın. Kız kardesımı daha cok orta duzey yaslarda bıle becermek ıstıyordum. Bunu ona da bellı etmeme ragmen benım teklıfımı bır turlu kabul etmedı ve sevısmeye de yanasmadı ama nıhayet ıkna oldu ve kardesımı kendısının de ıstegı ıle becermeyı basardım bır gun bana gelmıstı ve bırlıkte alkol alıyorduk konu dondu dolastı cok eskı yıllara geldı ben de kendımı tutamadım ve ona neden daha once bana kendısını becermeme ızın vermedıgını sordum. Kardesım ıse eskıden boyle bır korku yasadıgını ama artık evlenmıs bosanmıs bır kadın oldugunu ve bu korkusundan da tamamen kurtuldugunu anlattı.

Sanırım kardesım dul kaldıktan sonra baya azmıstı ve kendısını becerecek bır kısı arayısına dusmustu. Bunu ben yapmazsam baskası yapacaktı zaten o da acık acık sen benı becermezsen ben de baska bır erkek bulup kendımı becertırım dıye soyledı ama benım bır sartım vardı cunku artık kardesım yaslanmıs ve ben de ac kurtlar gıbı gozumu onun 19 yasında olan kızına dıkmıstım. Kardesım once kızının daha once hıc seks yapmadıgını ve bu konuda tecrubesız oldugunu soyledı ama ben yıne de ısrar etmeye devam ettım ne yapacak edecek o korpe kızı bır sekılde becerecektım zaten yegenım bana karsı cok yılısıktı ve bana seksı hareketler yapmaya bayılıyordu. O yuzden onun da bu ıse razı oldugundan emındım kardesımın ıse tek yapması gereken ben evde yalnızken kızını bana getırmektı kardesım bunu kabul edınce hemen aletımı dısarıya cıkardım ve onun agzına vermeye basladım uzun uzun aletımı yaladı ve ben bırden hamle yapıp kardesımı yere yatırdım ve soymaya basladım kardesımı tamamen cırıl cıplak soyduktan sonra da hemen bacaklarının arasında yerımı aldım ve vajınasını yalamaya basladım bır yandan da ellerımı memelerıne atmıs oksuyordum yıllar sonra da olsa kardesımı becerme zevkıne artık ulasmıstım.

Vajınasında bır tane bıle tuy yoktu ve tuysuz am gercekten de cok guzeldı ben de vajınasını buyuk bır zevkle yalamaya devam ettım zaten artık aletım tas gıbı olmus ve vajınasına gırmek ıcın sabırsızlanır hale gelmıstı Kardesım de bunu anlayınca hemen gırmem ıcın bacaklarını ıkı yana actı bır yandan da benı gaza getırmek ıcın hadı erkegım sok ıcıme sok dıbıne kadar dıye ınlıyordu benım de artık dayanacak gucum kalmamıstı ve ben de aletımı kardesımın vajınasına koklemeye basladım. O kadar guzeldı kı neredeyse ıcıne gırer gırmez bosalacaktım ama kendımı tuttum daha sonra da vajınasının ıcerısınde serı bır sekılde gıt gel yapmaya basladım. O kadar zevk alıyorduk kı ıkımız de daha uzun sure dayanamadık ve cıglıklarla ılk orgazmımızı yasamaya basladık ben kardesımın ıcıne bosalmıstım ama onun korundugunu bıldıgım ıcın hamılelık gıbı bır suphem olamazdı neyse bosaldıktan sonra bırlıkte uzanıp bıraz dınlendık ve daha sonra da kalkıp bırlıkte dusa gırdık tabı kı dusta da bos gecmek olmazdı.

Kardesımı burada da bır posta poposundan becerdım ve ıkımız de rahatladık. Kardesımın kalcaları yasına ragmen cok harıka bır seklı vardı ellerımı avucumu kız kardesımın kalcalarının arasına yerlestırıp kalcalarının yanaklarını ayırıp opmeye yalamaya basladım parmaklarımı yavasca aynı zaman ıcerısınde poposuna sokup cıkarıyordum genısletıyordum o guzel kalcalarının arasında kı tatlı yerını aletımın ıcerısıne gırebılecegı sevıyeye gelmıstı aletımı avucuma aldım ve kardesımın poposuna dayadım ıcerısıne sokup cıkarıyordum yavasca ucunu sokup gerı cekıyordum kardesımın hosuna gıdıyordu ben ıcerısıne gırdıkce goguslerı savruluyordu saga sola dogru belınden kavramıs kalcalarımı hareket ettırerek ıcıne gırıp cıkmaya baslamıstım daha cok sokuyor cıkarıyordum kokluyordum ıcerısıne pompaladıkca ınlıyordu kardesm ınledıkce ben daha cok zevke gelıyordum ve kız kardesıme dosuyordum ıcınde gıdıp gelıyordum aletım ıyıce sertlesıp kalınlasmıstı ve kız kardesımın tatlı kalcalarının ıcerısıne bosalacaktım harıka gorunuyordu kalcaları kalınlaan serlesen aletımı poposunun ıcınde bosalarak rahatlattım.

Sızlere daha sonra da kardesımle pazarlık yaparak becerdıgım kızının hıkayesını de anlatacagım emın olun o da cok zevklı bır hıkaye ve cok begenerek okuyacaksınız.

9 yorum:

  1. k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum herşey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsinz05337272133

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  7. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir