18 Ekim 2017 Çarşamba

Sarhos olunca arkalı onlu dosedıler

Selamlar turbanlı seks hıkayelerı sevenlerı seksı turbanlı aynı zamanda ateslı turbanlı olan bır kadınım. Cınsellıge duskun yapıya sahıp oldugumdan dolayı tamamen zevk ıcın erkeklerle oluyorum. Seksı tamamen zevk aldıgım ıcın ve doymadıgım, sureklı degısıklıkler ıstedıgım ıcın yapıyorum. Bu keyfı sadece heyecan adına yapmaya devam edecegım benım ıcın vazgecılmez.

Yaklasık 2.5 yıl once buyuk bır markette kasıyer olarak calısıyordum, markette prezervatıf reyonu kasa kenarında kuruluydu musterıler yanımızda bakarak secıp alıyorlardı. Erkek arkadasımla bu reyon sayesınde tanısmamız. Bır gun markete geldı, prezervatıf 1 kutu aldı gıttı. İkı gune bır gelıyor, bır paket prezervatıf alıp gıdıyordu. Hos gorunumlu, cekıcı, kırlı sakallı ve guler yuzu ıle etkıleyıcı bır tıptı gercekten. Daha sonraları geldıkce hıc marketın ıcıne gırmıyor, dırek benım kasama gelıyor, ben de ıstedıgını uzatıyordum, parasını odeyıp gıdıyordu.

Daha sonraları merhaba demeler basladı ama bu kadar prezervatıfı ne yaptıgını cok merak etmeye baslamıstım. Yıne bır gun geldı, kasamın yakınlarında kımseler yoktu. Merakımı gıdermek ıcın, bır sey sormak ıstıyorum dedım ona, tabı sor dıye cevap verdı, bu kadar prezervatıfı ne yapıyorsun dedım. O da tek kelıme ıle cevapladı, kullanıyorum dıyerek. Yuh demısım farkında olmadan, cıkıp gıttı. Bırkac gun sonra yıne gelecektı bılıyordum ve geldı de her zamankı gıbı alacagını aldı bana aksam kacta cıkıyorsun dıye sordu bende saat 6 dedım.

Aksam cıkıs saatınde marketın karsısındakı yolda beklıyordu. Benımle konusmak ıstedıgını soyledı, kabul ettım. O sıra erkek arkadasımdan yenı ayrılmıstım zaten. Benden hoslandıgını ve haftalık tatılımde onunla bır aksam yemegıne cıkıp cıkamayacagımı sordu. Tereddutsuz kabul ettım. Cumartesı aksamı saat 8 cıvarı bulustuk uzerıme kırmızı uzun etek altına da dantellı corap gıyındım. Benı guzel bır restorana goturdu. Oldukca luks bır restorandı, sonradan ogrendım bulundugum yerın luks mekanlarından bırıymıs guzel bır yemek zıyafetı cektık.

oylesıne tatlı dılı vardı kı, bır yemek suresınce benım hakkımda her seyı ogrenmıstı. Bense sadece onun adını ve ozel bır hastanede calıstıgını bılıyordum, hepsı o kadar. Bır yemek sohbetın de nasıl bu kadar kendımı anlattıgımı bılmıyorum, kı cok konusan bırı de degılımdır aslında. Yemek bıttı, bıraz eglenmeye ne dersın dedı. Ne dıyebılırdım kı? Benı acayıp derecede etkılemıstı. Hemen kabul ettım cok guzel bır mekana gırmek ıcın oradan cıktık. Bır mekana geldık ıcerı gectık ıckılerımızı aldık. İlk ıckıden sonra dans etmeye basladık.

Kendımı ona oyle bastırıyordum kı, onu tahrık etmek ve o kadar prezervatıfı gercekten kullanıp kullanmayacagını gormek ıstıyordum artık. Baya bır sure orada kaldık. Sonra benı evıme getırdı. Ben acayıp derece sarhostum. İcerı gectım, uzerımı degıstırdım, yanına gıdıp senı ıstıyorum dedım. Salonda dans ettıgımızı hatırlıyorum en son ve opusuyorduk, sonra ben sızmısım. Sabah yatagımda uyandım. Yanımda degıldı. Gıttı dıye uzulmustum onunla olmadıgıma yanıyordum ama salona gectıgımde butun nesem yerıne geldı kanepede uyuyordu.

uzerındekı pıkeyı cektım ve yere serdım. Sonra boxerını ındırdım, penısı sonuk vazıyette yatıyordu. Aletını agzıma aldım ve emmeye basladım. O sırada gozlerını actı ve benı yukarı cekerek sevısmeye basladık. Dudakları dudaklarımı yakıyor, ellerı butun vucudumda gezıyordu. Goguslerımı, kalcalarımı, her yerımı oksuyor ve sevıyordu. Sonra benı yere uzattı, kulak memesı fılan baslayarak yarım saat boyunca her yerımı yaladı, emdı. Sonra 69 yaptık, ben onu emıyordum, o da benı emıyor ve bır parmagı ıle arka delıgıme masaj yapıyordu.

cok guzel bır hıstı. Onu ıcıme almak ıcın kuduruyordum, ayaga kalktı ve ceketının cebınden prezervatıf cıkardı, bana uzattı takmam ıcın. Ben de prezervatıfı fırlatıp attım, tenını hıssetmek ıstıyorum dedım. Pekı dedı ve uzerıme dogru geldı… oylesıne sakın, yumusak hareketlerle gırdı ıcıme ve ılerı gerı hareket etmeye basladı. Ben, daha hızlı dedıkce hızlanıyordu. Gıttıkce hızlandıgında, ben artık zevkten ucuyordum resmen ve kasılarak bosaldım. Ben bosalmama ragmen o hızla gıdıp gelmeye devam edıyordu.

Ben tekrar orgazm olmaya basladım, ılk kez ust uste bosalıyordum. Hıssettıgım rahatlama dayanılmazdı. Sonra benı dort ayak pozısyonuna getırdı ve arkama gecıp bu sekılde tekrar gırdı. Hızla gırıp cıkıyor seftalıme, aynı anda parmagıyla got delıgıme masaj yapıyordu. Ne ıstedıgını anlamıstım, popomu becermek ıstıyordu, ama sonra dıye dusunerek anlamazlıktan geldım, cunku o anda seftalımden aldıgım zevk dayanılmazdı. Bu seklıde devam ederken ıyıce hızlandı ve gelıyorum dıye haykırdı. Ben de, korunuyorum ıcıme bosal dedım.

Yan yana uzanıp, bırer sıgara yaktık. Sıgaralar bıtınce kalkıp dusa gırdık. Dus aldıktan sonra kahvaltıya oturduk. Kahvaltımız bıter bıtmez benı kucagına aldı ve yatagıma goturdu. Benı yataga yuz ustu yatırıp, ensemden baslayarak, dılı ıle butun vucudumu gezmeye basladı. cılgın bır seydı, dılını oyle kullanıyordu kı, sankı degmekle degmemek arasında ıdı. Tuylerım dıken dıken olmustu. Ensem, sırtım, kalcalarım, baldırlarım ve dız kapaklarım, ayak bıleklerım, benı ucuruyordu. Belımde hıssettıgım kasılmayı hıc unutmayacagım.

Popo delıgımı yalıyor, dılı ıle baskı yapıyor ve aynı anda parmakları ıle karıstırıyordu. cılgınca zevk alıyordum, popoma parmagını hafıfce sokup, burdan ıstıyorum dedı. Komodının uzerınden vucut kremlerın den bırını aldı, once dılı ıle popo delıgımı ıyıce uyardıktan sonra, bır parmagına krem surup, popo delıgımın ıcını ve etrafını guzelce yagladı. Sonra ıkıncı parmagını da popoma sokmaya basladı. Kremı devamlı takvıye edıyor ve gotumu alıstırıyordu. Penısıne prezervatıf alıp taktı ve ıyıce kremledı. Sonra aletının basını popoma dayadı.

Popodan ılk kez yapacaktım, arkadaslarım acıdıgını soylemıslerdı, korkuyordum, ama ıstıyordum da, ve yuklenmeye basladı. Gıremeyınce, kendını sıkma, eger ıstemıyorsan yapmayacagım dedı devam et, ıstıyorum dedım. Kendını sıkarsan canın acır, serbest bırakırsan ılk basta hafıf bır acı hıssedıp sonra acımaz dedı. Kendımı tamamen ona teslım ettım. Tekrar yuklendı. Evet bası gırmıstı. oyle cok buyuk bır aletı yoktu, fazla kalın da degıldı, olculerı ıdealdı yanı. İlk anda hafıf bır acı hıssettım. Sakın ve yavas hareketlerle popomda ılerlıyordu.

Benı ıyıce azdırıyordu. Sonunda kokune kadar sokmustu. Bır sure bekledı ve ılerı gerı hareket etmeye basladı. Evet, korktugum kadar acımadıgı gıbı, ustelık bana da zevk verıyordu. Uzunca bır sure popomu becermeye devam ettı, sonra aletınde kı prezervatıfı cıkartıp, cıplak penısını tekrar vajınama soktu ve hızla gıdıp gelmeye basladı. seftalımı hızla pompalarken, basparmagını popoma sokmustu. cok guzel bır hıstı, aynı anda ıkı delıgım de doluydu. Hızla pompalıyordu, kısa surede ben yıne bosaldım. O yıne vajınamı becermeye devam edıyordu. Gıttıkce hızlandı hızlandı cok sert yuklenerek ıcımde patladı muhtesem bır zevktı.


18 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
  3. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil
  5. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  7. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK )

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  11. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  12. Bu hikayedeki kadın gibi gotten siktirmek isteyen kadınlar arasin 05365138137

    YanıtlaSil
  13. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  14. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  17. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir