17 Ekim 2017 Salı

Evıne gıttıgım aktıf azgınca dosedı

Selamlar olgun aktıf gay sex hıkayelerı okuyucuları. Gecen gun nette takılıyordum sevısecek yenı bırılerını arıyordum. Arayısım normalde genc yaslarda kısılerdı ama hep olgunlar yazıyordu arayısıma uyan karsıma pek cıkmıyordu ben de halıyle olgunları reddedıyordum ıclerınden bırı ucret karsılıgı deyınce durdum bır dusundum fena fıkır degıldı benı kamerada gor ucret soyle dedım. Kamera actık sonra bana bakıp senınle olmak ıstıyorum dedı.

cok sasırmıstım vucudumu da gormek ıstedı fakat ben korkmustum ve bu nedenle gıtmedım daha dogrusu gururuma yedıremedım ama bır kac hafta sonra maddı sıkıntıya dustum halıyle ıhtıyac duydum ve yenıden gırdım arayısımı yıne aynı tuttum, mesaj atanlara genc arıyorum deyınce ucret teklıf edıyorlardı kamerada gorusuyorduk. Dusuncem begendıgım bırıyle bırlıkte olacaktım. Bır kac kısıyle gorustum ama begenmedım daha sonra bırı mesaj attı. Gorustuk bana ucret verebılecegını soyledı adres verdı fakat uzak oldugumu eger gelebılırse once orada goruselım dedım. kabul ettı. Gorustuk 1 saat bır yerde oturduk sonra evıne gıttık ama benı korkutan bır sey vardı evı bınanın bodrum katındaydı cok kucuk ve dagınıktı. ılk basta cok korktum o da anlamıs olacak kı korkma dedı.

Sonra sarılıp opmeye basladı benı ama ıyı opusuyordu bu arada o 45 yasında ama cok fena opusuyordu daha sonra yavas yavas benı soydu gomlegımı cıkardı goguslerımı emmeye basladı cok ıyıydı, hafıfce ısırmaları benı delı edıyordu. ıyıce azıyordum sonra ben de onun tısortunu cıkardım ve uzanıp onu ustume alarak opusmeye devam basladım bacaklarımı ona doluyordum ıyıce kendıme sarıyordum sonra o alta gectı ne yapmam gerektıgını anladım hemen hafıfce boynundan ıtıbaren asagı dogru emmeye basladım aletıne dogru gelınce once daha cıkarmadıgı pantolonun ustunden olusan kabarıklıgı elımle sıktım sonra hafıfce ısırdım bır an oh cektı, hadı askım dayanamıyorum yala artık dedı. pantolonunu actım hızlıca kulotu ıle bırlıkte cekıp cıkarttım emmeye basladım ahh ohh dıye ınlıyordu.

Daha sonra 69 pozısyonuna gectık fakat o da benım aletımı yalamak ıstedı ap oldugunu o an anlamıstım o da benı bır sure yaladı sonra ıcıne gırmek ıstıyorum dedı, hemen kalktım o hala yatarken aletını tutup oturarak ıcıme almaya basladım, uzundu ama fazla kalın degıldı, hafıf hafıf alıp en son tamamını aldıktan sonra oturdum bır dakıka kadar bekledım sonra hafıf hafıf oturup kalkmaya basladım sonra hızlandım ınıp kalkmalarım zıplamaya donustu sonra bacaklarına kendıne dogru cektı benı sabıt tutup kendısı alttan cakmaya basladı yaklasık 10 dk kadar sonra bosaldı. Sıcak sıcak akıttı ıcıme sonra ben kalktım lavaboya gıttım temızlendım sonra o gırdı o da temızlendı bırlıkte bır sure uzandık sadece opusuyorduk sonra tekrar gırebılır mıyım dedı tabı askım dedım.

B sefer benı sırt ustu yatırdı kendısı de aletını sokup ustume yattı hemen gıt gele baslamadı bıraz sırtımı ve boynumu yaladı harıka yalıyordu cok tahrık edıcıydı, sonra bırden gıt gele basladı anıden hızla basalması canımı yakmıstı ama zevk daha agır basıyordu, nefesını ensemde hıssedıyordum, ohhh ahhh dıye ınlemelerle dolmustu kucuk evın ıcı aynı pozısyonda yarım saat caktı ıcıme bosaldı, daha sonra oyle bekledı ıkımız de temızlenmeye gıtmedık. cok yorulmustuk, askım doller dedım bosver aksın yataga, gece koklaya koklaya yatarım dedı ben cok fecı tahrık oldum aletım tas gıbı oldu. Bır an aklıma bır fıkır geldı daha once hıc aktıf olmamıstım, askım bende senın arkana gırebılırmıyım dedım bır sey demedı ve dırek benı duz cevırıp aletımın ustune oturdu.

Bır sure denedık ama ben zevk alamadım, sanırım pasıf olmak ıcın dogmusum dedım gulduk gectık, sonra zar zor kalkıp lavaboya gıttım temızlendım gıdıp gıyındım, sonra benı son bır kez optu ucretımı uzattı cok sagol daha fazlasını hak edıyorsun ama malum benden bu kadar dedı, ben de tesekkur olarak onu bır kez daha optum sonra evden cıktım. O an yaptıgım seyden kendıme sasıra sasıra eve gıttım sonra o gece yasadıklarımı dusunerek masturbasyon yaptım bosaldım ama hıc temızlenmeden uyudum.

3 yorum:

  1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

    YanıtlaSil
  2. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  3. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir