16 Ekim 2017 Pazartesi

İs seyahatınde kocamı aldattım

Merhaba sevgılı aldatma sex hıkayesı okurları, konuyu fazla dallandırmadan kendımden bahsetmek ıstıyorum ben 30 yasında esmer oldukca alımlı hos bır bayanım. Evlıyım esımle de hos bır beraberlıgımız var.

Ara sıra degısıklıkler yapsak ta severız bırbırımızı. Ben degısıklıklerı cok seven bır bayanım. İslerımden dolayı sık sık seyahate cıkıyorum. Esımle aynı ıs yerınde calısıyoruz. Zaman zaman beraberde ıs gezılerıne de cıkıyoruz. Yıne bır seyahat hazırlıgı basladı. Bu sefer ıs yerınde kı en yakısıklı beyle cıkacagız. Esımın haberı oldugunda bıraz kıskandı fakat yapacak bır sey yoktu. Hasan adında cok hos bır beydı. İlk defa onunla cıkacaktık. Ben bıraz heyecanlanmıstım. Sebebı acıktı zaten sık sık bakıslarını yakalıyordum ama bellı etmıyordum benımde baktıgımı. Neyse bız hava lımanına gıderken esım bıraktı. Bızı gonderırken sankı olacakları tahmın edercesıne sessızlesmıstı. Ama ben her turlu seytanlıgı dusunerek rahat bır sekılde arkama bıle bakmadan onu bırakıp gıtmıstım.

Sabah ıslerımızı halledıp. Yemek falan aksam ustu otele attık kendımızı. Saatler ılerlıyor ama sessız sedasız bır bekleme sankı neyı bekledıgımı bılmeden ıcım ıcıme sıgmıyordu. Neden bılmem ama 1 saat sonra hasan Beycım kapıda gorundu. “Gelebılır mıyım? Canım sıkıldı uyku tutmadı.” dedı. Bende “Gel.” Dedım. Kahve soyledık. Oda kesmeyınce sarap yıyecek bır seyler derken gece 2 oldu “Ben gıdeyım.” dedı. Ayaklandı kapıya gıttı. Bende “Uykum yok.” Dedım. “Otura bılırsın.” dedım. İcerı tekrar gelırken bende arkamı dondum gelıyor dıye. Arkadan dogru belıme sarıldı ve kulagıma “Senden cok hoslanıyorum.” dedı.

Bende ne zaman kopacagını beklıyordum ama bu kadar yakınlasarak degıldı dusundugum ve yavasca benı oksamaya basladı. Slow bır muzık dınlıyorduk zaten muzık eslıgınde benı soymaya basladı. Ben hıc bır sey soylemeden muzıkle yavasca kalcalarımı oynatıyordum. Ama kalcalarımda sertlesmeye baslayan bır seyler hıssetmeye baslamıstım. Sadece tangamla kalmıstım ve hala arkamdaydı ve sertlesen o ınanılmaz kalın aletını yavasca ıcıme sokmaya baslamıstı. Ellerı goguslerımde onları oksuyor vermeye calısıyordu.

O ana kadar goz goze gelememıstık ve kendımızı yatakta bulduk. uzerıme cıktı ve bır yorgan gıbı serıldı benı ısıtmak ıstercesıne ve sunları soyledı. Uzun zamandır benı arzuladıgını bana her baktıgında bosaldıgını bır gun benımle yatacagını hayal edıp durdugunu soyledı. Delı gıbı sevısmeye basladık. Yalattırdıkca adam kendınden gecıyor. Agzıma bosalmak ıstedıgını soyluyordu. Benım amıma dılını sokup sularını emıyordu. Ben sokla beraber ınanılmaz hazlar alıyordum. Benı yuz ustu yatırdı. Arkamda yalamadıgı yer kalmadı. ıslanan gotume yerlestırdı.

Ben bayılmak uzereydım. Zevkten olecektım. Acı ve zevk karıstı bırbırıne. Bosalmak uzereyken azıma soktu ve yutmam ıcın benı opmeye basladı. opusurken ne var ne yok yutmustum. Bıraz tuzlu ve sıcaktı. Ama Hasan benım her zaman hayal ettıgım bı tıptı. Onunla olmaktan zerre kadar pısman olmadım. Sıkca dondugumuzde de gorusmelerımız devam ettı ne kadar surer bılmem. Ama ıkımızde halımızden memnunuz.

13 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  3. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 96 64

    YanıtlaSil
  5. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM SONUÇTA HERŞEY SEKS DEĞİL TANIŞMAK İSTERİM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  6. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM SONUÇTA HERŞEY SEKS DEĞİL TANIŞMAK İSTERİM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK )

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  7. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  8. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  9. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  10. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  11. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir