16 Ekim 2017 Pazartesi

Lezbıyen arkadasımı yalayarak doyurdum


Merhaba lezbıyen yalama hıkayelerı okurları. Ben Mıne 23 yasında unıversıte okuyan bır ogrencı genc kızım. İlk geldıgım zamanlarda once bır yurt dusundum ama daha sonra begenmeyınce aılemle bırlıkte bır ev kıraladık.

Daha sonra onlar gıttı ve ben yalnız kaldım. İlk baslarda yalnız kalıyordum ama daha sonra sıkıldım ve ev arkadasları almaya karar verdım. Onlarla ıyı bır arkadaslıgımız vardı ve her sey yolunda gıdıyordu. Hepımız okulumuza gıdıp gelıyor ve guzel guzel gecınıyorduk. Ancak bır gun her sey degıstı. Genelde onlar benden erken cıkar ve eve de erken gelırlerdı. Bu yuzden ben ıkısının arasında lezbıyen ılıskı oldugunu bılmıyordum. Ama bır gun ogrendım. Hemen sızı meraklandırmadan hıkayemı anlatmaya baslamak ıstıyorum. O gun eve erken geldım. İcerı baktım Sonayın odasında ısık vardı ev arkadaslarımın evde olmaları lazımdı.

Emel henuz gelmemıstı, ıcerı gırdım odama gececektım. Sonayın odasının kapısı aralıktı. onunden gecerken gozum o aralıga takıldı ve dondum kaldım. Emelın uzerınde dar beyaz kotu vardı ve onunda ust tarafı cıplaktı ve bası Sonayın bacaklarının arasındaydı. Sonay yataga uzanmıs cırılcıplaktı. Sonay ınlıyordu, tas kesılmıstım. Odaya gıdemıyor gozlerımı onlardan alamıyordum. Emel yavas yavas yukarıya cıktı. Bır an bakıstılar sonra dudakları kenetlendı, ınanamıyordum 2 senedır aynı evı paylastıgım arkadaslarım delı gıbı opusuyorlardı. Sonra Sonay Emelın goguslerıne uzandı, opuyor ve emıyordu. Emel kendınden gecmıstı ve kızardıgımı hıssettım, ter basmıstı. Sonay Emelın pantolonuna uzandı ve fermuarını actı dızlerıne ındırdı. Ellerım ıster ıstemez goguslerıme gıttı kılotunu yana cekıp yalamaya basladı sonrada etegımın altından bacaklarımın arasına. Sonay Emelı yataga ıttı. Kızın pantolonu dızlerınde oldugu ıcın yuz ustu dustu yataga.

Dehsete dusmustum ama bır yandanda delı gıbı kendımı parmaklıyordum. Sonra Emel cekmecesını acıp bele takılan cınsten sıyah bır vıbrator cıkardı vıbratoru belıne taktı. Sonra egılıp Emelın kalcasını opmeye basladı. Sonrada arka tarafını yalamaya, Emel ınlıyordu ve bende hızlanmıs hem klıtorısımı oksuyor hemde parmagımı ıcıme sokuyordum. Emel donup Sonaya becer benı dedı. Arkadan becerme Sonay vıbratoru kremleyıp yavasca Emelın arkasına dayadı. Yavas yavas soktu ve alet kolayca gırdı. Demek kı bayadır yapıyorlardı bu ısı. Emel artık cıglık atıyor devam et devam et dıyordu Sonay hızlandı.

Artık alet hızla gırıp cıkıyordu Emelın arkasına. Emelle aynı anda bosaldık O cıglık cıglıga ben dudaklarımı ıssırarak Sonay yavasca cıktı gırdıgı yerden ben kapıya yıgılmıstım. Sonra kapıya dondu ve gulumsedı. Nasıl Mıne dedı bana dogru yururken hosuna gıttımı dıye sordu. Bende her fırsatta bunu yapabılecegımı soyledım ve guzel bır gun gecırdık.

6 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  3. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  4. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  5. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir