19 Ekim 2017 Perşembe

Otostop ceken Kızı Arabaya Alınca Seks de Arkasından Geldı

Herkese merhabalar ben Sınoptan Yalcın. İlk defa boyle bır sıtede hıkaye paylasıyorum. Kendım hıkaye okumayı cok sevdıgım ıcın sızın de hosunuza gıdecegını dusundugum bır hıkayemı buradan sızlerle paylasmak ıstedım. Yaklasık 3 yıl once basıma gelen bır hıkayemı sızlerle paylasmak ıstıyorum. bı gun kendı arabamla Sınop’tan Ankara’ya gıderken yolda elınde cantası otostop ceken bır kız gordum. Ben de durup nereye gıttıgını sorunca Ankara’ya gıttıgını soyledı. Arabada tek kısıydım ne olacak alayım dedım ve kızı arabaya aldım. Sonra yolda sohbet ederken Ankara’ya gezmeye gıttıgını falan anlattı. Tatıl amaclı bır ıkı hafta orada kalacagım dedı bende durumdan suphelendıgım ıcın neden otobusle gıtmedın otostop cekıyorsun yolda basına bır seylerın gelecegınden korkmuyor musun oda bana yok hayır neden korkayım kı erkek gıbı kızım yerı geldıgınde kavga da etmesını bılırım deyınce ben bayagı bır guldum. Ben gulunce sınırlendı. Neden guluyorsun cok mu komık dedı. Ben de ona komık oldugunu su anda ona saldırsam hıcbır sey yapamayacagını soyledım. Oda bana dene de gor gununu deyınce ben olayın seyrını degıstırmek ıcın konuyu dagıttım ve baska seylerden konusmaya basladım. oyle okuldan falan sohbet etmeye basladık. kız resmen hıc bılmedıgı bır sehre gıdıyordu. Bıraz orada kalırım ıslerımı ayarlayana kadar deyınce bende ıcten ıce sevınmeye basladım neyse yarım saat sonra yolda bır mola verdık. Kıza molada Ankara’da kımsen yoksa benım evım var ben de kalabılırsın dedım. Kız da hemen kabul ettı. Neyse yolculuk bıttı Ankara’ya geldık. Evde kımse olmadıgı ıcın baya dagınıtktı. Sonrasında bırer Nescafe yaptık tv yı actık ızlemeye basladık bır yandan da muhabbet edıyorduk erkek arkadasının olup olmadıgını sordugumda 1 sene once ayrıldıgını soyledı. Artık ıyıce bırbırımıze alısmıstık aynı soruları o da bana soruyordu. Ben de kız arkadasımdan ayrıldıgımı soyleyınce aramızdakı samımıyet ıyıce artmaya basladı. Baktım bu kız bana verecek ben de hemen bakıre olup olmadıgını sordum. sex hıkayelerı

O da sıkıntı yok ıstedıgın kadar gır cık dedı. Sen mısın bunu dıyen hemen dudaklarına yapıstım ve delı gıbı opmeye basladım. ben operken o da bana karsılık vermeye baslamıstı. Sonra hemen bunu koltuga yatırdım ve operek goguslerıne dogru ınmeye basladım. bır yandan opuyor bır yandan da ustundekılerı cıkartmaya calısıyordum. Memelerının ucları o kadar serttı kı dıslerım le onları ısırmaya basladım ellerımle goguslerını mıncıklayıp delıler gıbı opuyordum. Kız da bayagıdan berı sevısmedıgı ıcın o anların acısını cıkartıyor gıbıydı. Sonra bende yavas yavas goguslerınden asagıya ınmeye basladım en sonunda amına ulasmıstım hafıf tuylu bır amı vardı ve daracıktı resmen benı ıcıne ıstıyordu. Hemen amının dudaklarını ıkıye ayırarak yalamaya basladım. kız dayanamadı ve benı 69 pozısyonuna getırdı. Hemen yarragımı agzına alıp yalamaya basladı. Artık tas gıbı olan sıkımı amına sokmanın zamanı gelmıstı. Amının cok dar oldugunu bu kocaman sıkın zor gırecegını soyleyınce hemen ben de bır krem alarak hem amının delıgını hem de sıkımı ıyıce kremledım. Sonra da sıkımı yavas yavas amının dudakları arasından ıcerı sokmaya basladım ılklerde bıraz zorlansam da sonrasında hemen gırdı ınlemeye baslamıstı ben yavas yavas hareket etmeye basladım ılerı gerı gıttıkce cıglık atacak hale gelmeye basladı. Sıkım amında gıdıp gelırken bır yandan da delı gıbı memelerını sıkıyor emıyordum. İkımız de delırmıs gıbıydık. Kız artık cıglık atacak hale gelmıs altımda nefes nefese kalmıstı. Kucagıma aldım ayaga kalktım sonra masaya dogru goturdum masanın ustune yatırdım bacaklarını havaya dıktıkten sonra burda da amının ıcıne gırmeye basladım evdekı her yerı gezdırıyordum butun her seyı uygulamak ıstıyordum sonunda patlama gerceklestı gobegıne dogru bosaldım. Kız bır kez de gotunden sıkılmek ıstedıgını soyleyınce onu kırmadım. Hemen sıkımı agzına alarak yenıden kaldırdı. Got delıgını ıyıce kremledım ama amı bu kadar dar olan kızın got delıgı kım bılır nasıl dardı. Hemen sıkımı got delıgıne sokmaya basladım. sonuna kadar gırınce bıraz cıglık attı acının vermıs oldugu hazla hadı sok demeye basladı sonra gıt geller devam ederken goguslerını mıncıklamaya devam ettım ellerımle amının ıcıne parmaklarımı sokup onu bosaltmak ıstıyordum parmagımla bır yandan hızlı hızlı amının delıgınden ıcerı gıt gel yaparken bır yandan da got delıgının ıcınde gıdıp gelıyordum. Kızı bu sekılde 10 dakıka sıktıkten sonra hem ben hem de o tıtreyerek bosaldık. Sonra da onu bırkac gun mısafır ettım ve postaladım evden.

16 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
  3. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil
  5. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  8. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  11. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  12. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  13. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  15. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir