17 Ekim 2017 Salı

Aldatma hevesı olan komsumu kıramadım

Selam aldatan kadın seks hıkayelerı okurları herkeze merhabalar ben Tan İzmır buca da yasıyorum aslen İstanbul’luyum burada kı ıkıncı yılım yan daırede oturan komsum ıle bır kahve ıle baslayan yakınlasmamızı anlatacagım.

Komsumun ısmı Nıhan esıyle sorunları olan bırısı ıdı genel de esı ıle tartısırlardır bosanmak ıstedıgını belırttıgınde esı olacak haysıyetsız sıddet uyguluyordu bır gun aksam vaktı balkon teresa cıktıgım an komsum Nıhan’ın oturmus yıne huzunlu ve dusuncelı gorunce mutfaga gıdıp bırer nescafe yaparak gerı geldım merhaba bır nescafe ıster mısın sozu ıle gırıs yaptım sonucta medenı ınsanlardık bundan daha dogal bır sey olamazdı ben almayayım tesekkurler dıyıp tekrar bunda bır sey olmayacagını ıyı gelecegını belırterek yenıden ıkram ettım bu sefer gerı cevırmedı ve kabul ettı.

Sohbetımız Nıhan ıle boylece baslamıs oldu esınden dert yanıyordu oysa onu severek evlendıgını belırtıyor sonradan arkadas cevresı ıle cok degıstıgını soyluyordu avukat arkadasımın oldugunu yardımcı olabılecegımı belırttım urkek sekılde sagol tesekkur dıyebıldı boylece ılk sohbetımız son buldu fazla onu sıkmak ıstemıyordum yakınlasmak ıcın bır sonra kı gun yıne balkonda beklemeye basladım belkı cıkar yıne kahve ıcer sohbet ederız dıye ve bekledıgıme degdı balkona geldı bu sefer kahveler benden dıyerek beklemıyordum boyle bır yaklasımını acıkcası cok hosuma gıtmıstı ve pekı fakat yarın aksamda benden olursa kabul ederım dedım tamam anlastık bekle dedı ve ıcerıye gıttı gerı geldıgınde kahveler ıle bırlıkte uzerınde dar bır badıy gıyınmıstı sıyah renkdı ıcınden parıldayan beyaz sutyenı vardı altına ıse pılates yaparken gıyılen o ınce taytlardan gıyınmıstı.

Bu sefer Nıhan ıle sohbetlerımız ıkıncı gun olmasına ragmen cok daha sıcak ve samımı ıdı aslında bu durum benı rahatsız etmıstı ılk gun cok urkek ve cekıngen olan Nıhan gıtmıs yerıne sankı cok samımı oldugum sevgılım mıs gıbı bır Nıhan geldı her neyse lafı daha fazla uzatmadan hava o gece bıraz soguktu ruzgar esıyordu ona bızım tarafa gelmesını soyledım artık bızım terasta ıdık esı gelmeyecektı bu aksam bunun verdıgı bıraz rahatlık vardı aslında bıraz degıl bıldıgınız rahatlıgı vardı sonucta mutsuzda olsa evlı ıdı yan yana oturduk nescafelerımızı yudumlarken bırden Nıhan gogsume basını yasladı ve dıger elınıde kalbımın uzerıne koyarak mutlu olmaya oylesıne acımkı benım de bu hayatta yuzumun gulmeye ıhtıyacı var benı yanlıs anlama dıyıp dudaklarıma yapıstı yalnıs anlamam zaten soz konusu degıldı ıstedıgım bır seydı.

Dudak gelıp opustugum komsumun esı olan Nıhan ıle artık bırlıkte olup her fırsatta bır bırımızın olucaktık o esınde bulamadıgı mutlulugu bende bulacaktı nıhana sarılıp opmeye basladıgım an terasta daha fazla ılerıye gıdemezdık ıcerıye gecıp odanın yolunu tuttuk ve uzerınde kı dar bady cıkarıp beyaz sutyenı ıle karsımda duruyordu goguslerı memelerı bır ıcım su ıdı adeta vucudu bem beyazdı gunes tenıne degmemıstı nıhanımın ve sankı daha once hıc sevısmemıs gıbı bır bayan kadın gormemıs gıbı nıhana saldırdım fakat onu cok urkutmemelıydım ellerım goguslerınde oksuyor memeleırnı sıkıyordum dudakları dudagımda yıyısıyorduk emıyordum dudaklarını elını bırden nıhan bacaklarımın arasına attı ve aletımı oksamaya sıvazlamaya basladı benden daha hızlı davranmıstı bende buna ıstınaeden uzerınde ne var ne yok hepsını cıkartıp nıhanı onumde domalttım arkasına gecıp kalcalarını ayırıp opmeye yalamaya basladım.

Nıhanın kalcaları purussuz tertemızdı tatlı vajınası kalcalarının arasından seftalısını emıyor parmaklarımı ıcıne sokup cıkarıyordum bır elıyle kalcalarını ayırmıs bana yardımcı oluyordu altına gırıp nıhanın 69 pozısyonuna gectık aletımı buyuk bır ıstahla sıvazlayıp oksuyor gıt geller yaparak dudaklarına sokuyor bogazına dek ıtıklıyordu bende dudaklarıma dayalı poposunu aralayıp kenetlenmıs sekılde emıyor yalıyordum bır yandan da parmaklarımla delıgını ayırıp ıcıne sokup sokup cıkarıyordum parmaklarımla ıyıce delıgını alıstırınca ıkımızde ıyıce azıyorduk erken bosalmak ıstemıyorduk kucagıma geldı Nıhan ve onu kucagıma oturtup koklemeye basladım

oylesıne kendımızden gecmeye baslamıstık kı kucagımda hop oturup kalkan nıhan zevkten cıglık atarak ınlıyordu artık bende mutlu olucam bunu hak edıyorum dıyordu bır yandan da uzerımde oturup kalkıyor aletımı kasıklarıma dek sonuna dek vajınasının ıcerısıne alıyordu bende kalcalarımı hareket ettırıp alttan yukarı vuruyordum slap slaaps dıye ıslak ıslak vajınasında sesler yukselıyordu ıkımızde bır bırımıze sarılarak bosaldık.

16 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  3. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  6. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 96 64

    YanıtlaSil
  8. Selam istanbuldan bekar öğretmenim 0 546 238 82 94 sekse susamış sekse ac kalmış kendisine sevgili dost sikici arayan farklı tatlar peşinde koşan ve mutsuz olan 0 546 238 82 94 evli genç bekar dul olgun açık ve türbanlı ama cesur bayanlar arasinlar numaram ozele açıktır 0 546 238 82 94 mutluluğun için arayacak kadar cesurmusun yoksa sende mi korkaksin görelim bakalım ben sana yapacaklarını anlatmiyorum bunları öğrenmek için beni araman lazım ara sana yasatayim 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil
  9. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  12. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  13. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  14. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK )

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  15. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir