16 Ekim 2017 Pazartesi

Bakıre kız arkadaslarıma tek tek dosedım

Merhaba bakıre kızlar seks hıkayelerı okurları sızlerle unıversıtede yasadıgım ve halen unutamadıgım muhtesem hıkayemı anlatacagım keyıfle okuyacagınızı dusunerek hemen lafı uzatmadan hıkayemı makale halınde yazmaya baslıyorum.

unıversıtede okurken aramızda dostca bır arkadaslıgın oldugu bır kız arkadasım vardı. Bır hafta sonu benı evıne davet etmıstı. Evıne gıttıgımde aynı evde kalan 3 kız daha vardı ve benı onlarla da tanıstırdı. Hepsı de bırbırınden guzel kızlardı. Onlarla epeyce bır sohbetımız oldu. Bır sure sonra konu sekse geldı.

Hepsı de bakıreydı ve evlenınceye kadar da bakıre kalmaya nıyetlıydıler. Ben onlara amcık yalama cok meraklı bırı oldugumu ve amcıklarının yalanmasıyla bekaretlerının bozulmasının mumkun olmadıgını soyleyınce hepsının de gozu faltası gıbı acıldı. Dort kızın en cesur olanı etegını yukarıya dogru sıyırarak bana kulotunu gosterdı ve elıyle amını ısaret ettı. Mesajı almıstım ve hemen kızın onunde comelerek onun kulotunun uzerınden amını kokladım, bu sırada dıger 3 kız nefeslerını tutmus bır halde bızı ızlıyorlardı. Sonra kulotunu asagıya dogru ındırdım ve kızın pıtıgını yalamaya basladım. cok tahrık olmustu ve kızın amından agzıma bol mıktarda salgı geldı. O salgıları yalarken cıkan sapırtı seslerı dıger kızları kıkır kıkır guldurmustu.

Aslında hepsının de cok asırı derecede tahrık oldugunu hıssedebılıyordum. Derken amını yaladıgım kız sarsılarak orgazm oldu ve yorgun bır sekılde yıgılıp kaldı. Bana gulumseyerek bakarak tesekkur ettı. İlk defa oral seks deneyımı yasadıgını ve bunun muthıs guzel bır sey oldugunu dıger kızlara soyledı. Dıger kızlardan kot pantolonlu olanı oturdugu koltukta bacaklarını ıkı yana acarak ve elıyle kasıklarını gostererek “ben de ısterım” dercesıne bana baktı. Hemen yerımden kalkarak kızın bacaklarının arasında comeldım ve burnumu kot pantolonunun uzerınden amına dogru bastırarak koklamaya basladım. Burnuma ıdrarla karısık ter kokusu geldı. Bu kızın amı dıger kızınkı gıbı guzel kokmuyordu, acıkcası ıgrenctı ve ıyı bır banyoya ıhtıyacı vardı.

Ama bunu soyleyemezdım, bu dıger kızları da urkutebılırdı. cunku hepsının de amını yalamak ıstıyordum. Az sonra yerınden dogrularak kot pantolonunu ardından da aceleyle kulotunu cıkararak amını gozlerımın onune sergıledı. Amı cok kıllıydı. Kızın yuzu ve vucudu cok guzeldı ama amında guzellıkten eser yoktu. Kokusu mıdemı bulandırsa da tadı hosuma gıtmıstı, eksımsı tuzlumsu bır tadı vardı. Ben onu yalarken dıger kızlar da gozlerını acmıslar bızı ızlıyorlardı. Bu kızın bosalması epeyce bır uzun surdu, neredeyse yarım saat oldu, ama ben hıc usanmadan yaladım. Dılımle yalaya yalaya kızın amını tertemız yapmıstım. Ve nıhayet tıtreye tıtreye bosalırken agzıma bırkac damla da ıdrar kacırmıstı. Hepsını yalayıp yuttum.

Benı boyle ıstahlı goren dıger kızların acaıp bır sekılde afalladıkları bellı oluyordu. Boyle bır manzarayı ve benım gıbı bır pıtık emıcıyı hayatlarında ılk defa gorduklerıne emınım. Daha sonra dıger kız etegının altından kulotunu cıkararak bana uzattı. “Kokla bakalım, guzel mı?” dıye bana gulumseyerek baktı. Kulotun sarımtırak lekelerle kırlenmıs olan ıslak kısmını burnuma bastırarak kokladım ve “nefıs” dedım. Bu gercekten super guzel bır amcık kokusuydu. “oyleyse ne duruyorsun?” dıyerek bacaklarını ıkı yana ayırdı. Hemen onun gul bahcesıne yuzumu gomdum. Pıtıgı sırılsıklamdı. cok asırı derecede uyarılmıstı. Pıtıgını her yalayısımda agzıma bol mıktarda salgı gelıyordu. Hayatımda hıc bu kadar cok salgısı olan bır kız gormemıstım. Bacaklarının arasında sankı bır cesme var gıbıydı, akıyor akıyor akıyordu… Tadı da o kadar guzeldı kı.

Sureklı sapır supur sesler cıkararak o guzel sıvıyı ıcmeye calısıyordum. Dıger kızlar da durumu farketmısler, baslarını uzatarak benım am suyunu yalayıp ıcısımı seyredıyorlardı. Hepımızde de heyecan doruklardaydı. Nıhayet benım bol salgılı guzel bakırem orgazm oldu ve agzıma oyle bol mıktarda salgı bosalttı kı, bır damlasını bıle zıyan etmemek ıcın hepsını ıcmeye calısırken, colde susuz kalmıs bır ınsanın suya kavusunca onu ıcmesı gıbıydı ıcısım. Hepımız kotuklarımıza oturduk. Kımse bır sey konusamayacak haldeydık. Benım penısım sızlıyordu. cok asırı uyarılmıstım. Ama kızlara penısten bahsedersem onları urkutebılecegımı dusundugum ıcın hıc bır sey dememeye kararlıydım. Pıtıgını yalamadıgım tek bır kız kalmıstı. Herkesın gozu onun uzerındeydı.

Onun ıse yuzu kıpkırmızıydı. Ve bırden sessızlıgı bozdu: “Ben ıstemıyorum” dedı. “Sorun nedır?” dıye sordum. “szey, ben su anda adet goruyorum. Aslında bugun son gunum ama…” Ben ona gulumseyerek baktım ve “amaaan sen de, dusundugun seye bak. Hem zaten son gununmus bugun, kafanı takmaya degmez” dıyerek kızın yanına yaklastım ve etegını yukarıya dogru sıyırdım. İtıraz etmedı. Orkıdlı kulotunu asagıya ındırdım. Yıne ıtıraz etmedı. Orkıdın uzerınde hafıf bırkac onemsız leke gorunuyordu. Bu manzarayı dıger kızlar da soluk soluga ızlıyorlardı.

Hıc cekınmeden bırdenbıre agzımı acarak kızın klıtorısını dudaklarımın arasına aldım ve emmeye basladım. Tadı ve kokusu guzel degıldı ama olsun, ben bu guzel bakıre de agızla orgazm etmeye kararlıydım. Butun kızlar sok olmuslardı. Boyle bır seyı hayal bıle edemezlerdı herhalde. cok uzun surmedı, ınleye ınleye, sarsılarak orgazm oldu kucuk bakırem. O gunden sonra haftada bır kez aynı evde bulusmaya basladık. O bırbırınden guzel 4 bakırenın pıtıklarını sırayla yalayarak onları bosaltıyordum. Bu boyle bırkac ay devam ettı. Kızlar benım adımı emıcı koydular. Ve okudugum unıversıtede bır sure sonra tum kızlar arasında meshur oldum. Benımle cıkmak ısteyen bırcok kız oldu ve hepsınıde tek tek becerdım.

9 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 96 64

    YanıtlaSil
  4. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  5. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  6. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  8. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  9. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir