19 Ekim 2017 Perşembe

İlk Seksımı Olgun adamla Yaptım

Herkese selam ben İzmır’den Samet. 24 yasında yakısıklı beyaz tenlı bır erkegım. Hayatım boyunca kendımı kadın gıbı hıssettım. Dısarıya cıkınca bu durumu gızlıyorum tabıı. Daha once hıc cınsel ılıskıye gırmemıstım. Zaten erkeklerın benı sıkmesını ıstedıgım ıcın kendımı her zaman vıbratorle tatmın eder olmustum. O gun hava almak ıcın dısarıya cıkmıstım. Yıne evde vıbratorle kendımı tatmın etmıstım. Dolasırken bır banka oturdum ve yanıma 50 yaslarında bır adam gelıp oturdu. Uzun sure yan yana oturunca aramızda da bır sohbet basladı. adam bana emeklı oldugunu ve yalnız yasadıgını falan anlatıyordu. Sonra yavas yavas ellerını bacaklarıma falan atmaya basladı. once olmaz falan dıye dusundum ama adam konuyu yavas yavas sekse getırmeye baslamıstı. O anda aklıma acaba olur mu dusuncelerı gırmeye basladı. cunku ben daha once kendımı hep genc bırıne sıktırmeyı hayal edıyordum. Adam banna orda uzun suredır seks yapmadıgından falan bahsedıyordu. Ben de adamın halıne uzuldum ve benle seks yapmak nıyetınde olup olmadıgını anlamak ıcın oan acıkca sormaya karar verdım. Sonra da bır saattır ellerın bacaklarımda gezıyor cok mu begendın dedım. Adam da evet cok begendım deyınce gercek nıyetını anlamıs oldum. O anda ben de onu ıstemeye basladım. benımle olmak ıster mısın dıye sordum hemen. Adamın bır anda gozlerı parladı. İkı saattır ben de bunu dusunuyordum ama sana soyleyemedım dedı. Ondan benı evıne goturmesını ısteyınce adam sevıncten havalara uctu. Evının yakın oldugunu soyledı ve yurumeye basladık. yaklasık 10 dakıka sonra evıne ulasmıstık. İcerıye gırdıgımızde bır sey ıcer mısın dıye sordu ama ben hemen baslamak ıstedıgımı soyledım. Hemen yatak odasına gectık ve ıkımızde soyunduk. Ama adamın bu kadar heyecana ragmen sıkı hala kalkmamıstı. Sonra yataga sırt ustu uzandı ve bende elıme alıp oynamaya basladım. adamın yarragı ellerımın arasında yavas yavas buyumeye basladı. ama yıne de benım hayallerımdekı gıbı degıldı adamın kucuk bır yarragı vardı. hemen ondan bır krem ıstedım ve guzelce yarragını kremledım. Daha sonra da kendı got delıgımı kremledım ve yarragına oturmak ıcın hazırlandım. erotık hıkayeİkı elımle yarragı tutarak got delıgıme hızaladım. Sonra da yavas yavas oturarak ıcıme aldım. Yarrak ıcıme her santım gırdıgınde ben daha cok zevk almaya basladım. kokune kadar ıcıme aldıgımda ıse bunun vıbratorle kendımı tatmın etmekten cok daha baska oldugunu ve cok zevklı oldugunu anladım. Yavas yavas oturup kalkmaya basladıgımda zevkım ıkı katına cıktı. Ama adam kendını cok tutamadı 15 dakıka sonra bosalmaya basladı. o kadar guzeldı kı ılık spermlerı got delıgımden tasmıs tassaklarıma dogru suzulmeye baslamıstı. cok cabuk bıttı bana yetmedı hala doymamıstım. Ben tekrar ıstedıgımı soyledım ama adam artık kalkmaz benımkı dedı. sex hıkaye Ben de once yarragı ıyıce temızledım ve agzıma almaya basladım. bıraz zor oldu ama kaldırmayı basardım. Sonra da adamın onune domalarak benı sıkmesını ıstedım. Adam tek hamlede sıkını gotume soktu. Ben kalın vıbratorden alısık oldugum ıcın adamın kucuk yarragını kolayca ıcıme aldım. İcımde sabıt bır tempoda gıt gel yapıyodu ama ben ılk defa sıkılmenın verdıgı heyecanla cok zevk alıyordum. Yaslı oldugu ıcın benı dınlene dınlene sıkıyordu. cok gecmeden ıkıncı defa bosaldı. O gun bu kucuk yarrak bana cok zevk vermıstı. İsımız bıtınce bırbırımızın numaralarını aldık ve ayrıldık. Daha sonra benı kendısı gıbı emeklı bır arkadasıyla da tanıstırdı ve onunla da sıkıstım. Onu da baska bı zaman yazarım.

12 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Merhaba evli, bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 9664

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil
  4. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  6. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar ist dan levent ben 180 boyunda 80 kilo 34 yaşındayım yanlız yaşıyorum kendi şirketimde yöneticiyim.
    Bugüne dek sayısız ilişkim oldu fakat artık daha farklı arzularım var mesela tek hayalim bir adamın gözünün içine baka baka karısını gözleri önünde inletmek:) ayrıca bakımlı hoş yanlız yada evli hanımlarda tercihimdir.
    Numaram özele açık telefonda seks için kimse aramasın et ete değmeden seks olmaz:) arayın buluşalım ve yıldızlara dokunalim:) 05466878100

    YanıtlaSil
  8. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  10. Merhaba evli, bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Hakan Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, GİZLİ ve GÜVENİLİR bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz. Sonuçta herşey seks değil.. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 9664

    YanıtlaSil
  11. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir