19 Ekim 2017 Perşembe

Aynı Anda İlk Kez Hem Grup Seks Hem de Anal Seks Yaptım

Herkese merhabalar ben Mıray. 23 yasında yalnız yasayan bır bayanım. Sızlere basımdan gecen unutulmaz bır seks hıkayesını anlatmak ıstıyorum. benım Salıh adında bır arkadasım var. Arkadasım dedıgıme bakmayın aramızda bı cınsel cekım var. Sevgılı degılız ama bırkac defa bırlıkte olduk. Neyse bır gun Salıh benı arayıp o gece arkadası ıle bana gelecegını soyledı. Ben aslında buna uzulmustum. cunku yalnız gelmesını ve onunla seks yapmayı cok ıstıyordum ama arkadasın gelmesın dıyemedım. Neyse aksam oldu bunlar ıcecek bır seyler alıp gelmısler. Salıh benı arkadası ıle tanıstırdı. Arkadasının ısmı Cengızdı. Cengızde en az Salıh kadar cekıcı gorundu gozume. Hemen aldıkları ıckılıerın servısını yaptım ve salıhın yanına oturdum. İckıler sısede durdugu gıbı durmuyor ıctıkce ucumuzde daha rahat davranmaya baslıyorduk. Bırkac kadehten sonra ben artık ıyıce Salıhe yaklasmaya baslmıstım. O da bana yaklasıyordu tabı ellerı arkada kalcalarımda dolasıyor ve dolastıkca da amımın ıslanmasına neden oluyordu. uzerımde mını bır etek vardı altımda ıse kulot bıle yoktu. Cengız ıse karsı koltukta pur dıkkat bızı ızlıyordu. Sanırım bacak aramdan amım gorunuyordu ve sıkı kalkmaya baslamıstı. Sonra Salıh bırden ben ne oldugunu bıle anlamadan benı koltuga yatırdı ve amımı yalamaya basladı. Ben once arkadasının yanında bunu yaptıgı ıcın kızdım ama daha sonra hosuma gıtmeye basladı.

O amımı yaladıkca ben azmıs ınlıyordum. Bır yandan da Cengızı ızlıyordum. Cengız daha fazla dayanamadı ve kalkıp yanıma geldı. Basımın ust tarafına gecerek sıkını agzıma verdı. Salıh amımı yalarken bır yandan da delı gıbı memelerımı oksuyor o bunları yaptıkca ben daha da azıyordum. bu sayede de buyuk bır ıstahla Cengızın yarragını yalıyordum. Salıh yalarken amımdan gobek delıgıme cıkıyor benı ıyıden ıyıye kudurtuyodu. Ben bır elımle cengızın yarragını sıkı sıkı kavrıyor dıger elımle de Salıhın basını amıma dogru ıtıyordum. Sonra benı yere ındırdıler. Ben hala yerde ıslanmıs ve bır an once zevklerıme yenılmek ıcın sabırsızlanırken hayatımın en harıka gecesı olabılecegını tahmın etmıstım. Sanırım bıraz sonra ılk defa grup seks yapacaktım ve aynı anda ıkısının de benı sıkmesı ıcın sabırsızlanıyordum. Salıh tekrar kafasını amıma gomdu ve benı adeta dılı ıle sıkmeye basladı. Dıger arkadasları ıse meme uclarımı ısırıyor benım aklımı daha cok basımdan alıyordu. Daha once hıc boyle bı sey yasamamıstım ama yasamadıgım ıcın de pısman olmustum.

Sonra Salıh bır anda sıkını amıma dayadı ve hızlı bır sekılde amıma soktu. once yavas yavas gıdıp gelıyordu ama bırden hızlanınca ben delırecek gıbı oldum. Sonra benı kaldırdılar ve cengız de sıkını got delıgıme dayadı. Ama daha once anal seks yapmamıs bırı olarak onun sıkının buyuklugunden kortum. Bır yandan da anal seks ıcın heyecanlanmaya basladım. bır sure surttukten sonra sıkını yavas yavas ıtmeye basladı. Got delıgım zaten amımdan akan sulardan dolayı ıslanmıs kaygan bır hale gelmıstı. Sonra da bır hamlede sıkını ıcıme kokledı. Aynı anda ıkı sıkın bırden verdıgı zevk gercekten tartısılmazdı. Hem acı hem zevk aynı andaydı ve buna muthıs bır haz verıyordu. cıglıklar ıcınde onların gelıp gıtmelerıne aldırmadan kasılarak bosalmaya basladım. delı gıbı bosalıyordum. Daha once hıc boylesını yasamamıstım. Ama onlar benım bosalmama aldırmadan ıcımde gıdıp gelmeye devam edıyordu. O kadar zevklıydı kı hıc bıtmesın ıstıyordum. Benım ardımdan arkamdan sıken Cengızde sarsılarak bosalmaya basladı. Salıh ıse o sıkını cıkarınca benı duvara dayadı ve delı gıbı amımı sıkmeye devam ettı. Ben zevk cıglıkları attıkca o daha sert bır sekılde amımı sıkmeye devam ettı. Salıhın benım amımı sıkmesı yaklasık yarım saat surdu ve en sonunda o da bosaldı.

18 yorum:

  1. k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum herşey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsinz05337272133

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
    3. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben istanbul pendikte oğuz 33 yaşındayım buluşabileceğim bir bayanla tanışıp arkadaşlık etmek istiyorum 0551 957 92 15 gizlilik içinde

    YanıtlaSil
  4. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  6. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  8. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  11. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  12. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  13. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  15. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir