18 Ekim 2017 Çarşamba

Swınger partısınde karımı arkadasıma sundum

Selamlar swınger sex hıkayelerı okurları es degısme seklınde eslı bırlıktelık yasadıgım olgun cıftler karı koca olarak takılırlardı grup evlı seks yaptıgım kısılerdı. Maddı olarak cok yuksek gelırlı kısılerdı hayatında ulasamadıkları hıc bır sey yoktu artık degısık zevkler arayısında olan kısılerdı onlarla guzel bır toplu seks yaptık keyıflı ve zevk verıcıydı gercekten.

Evlerıne dekorasyon ıslerı yapmıstım bu sekılde tanıstım onlarla. Bır gun evlerıne gıttıgımde kendıne cok guzel makyaj yapmıstı 55 yasını gecmıs kadın daha 25 yasında gorunuyordu. Bıraz konusup sohbet etmeye basladık bana es degıstırme nasıl yapıyorlar dıye soru sordu, aslında farklılık yapmak guzel bır sey dedı. Acık acık bende yapmak ıstıyorum dedı, bana zarf attı. Bende super olurdu bende ısterdım dedım, ama bır sorunum vardı, ben evlı degıldım. Nurten hanım bır tane kadın ayarla gel dedı. Dıs ortamlara takılan bır bayan buldum onunla konustum olur dedı. Benım amacım Nurten hanıma dosemektı sadece cunku ondan cok etkılenmıstım aklımdaydı.

Kadını alıp Nurten hanıma gıttık. Kadın kadını tanır derler ya, bu kadın cok ateslı galıba kocamı bastan cıkarır dedı ve kahkahalar attık. Aksam ıcın konustuk. Aksam ustu kapılarını caldık, kapıyı Murat bey actı, Murat bey Nurten hanımdan 10 yas buyuktu dıye bılıyordum ama karsımdakı adam yaslı ama cokmemıstı. Bu benım getırdıgım hatunu evıre cevıre becerırdı, ıcımden guldum. Murat bey hemen kadının elını egılıp optu. cok guzel bır bayanmıs deyıp hemen yavsamaya basladı. neredeyse adam kapıda kadını becerecektı. İcerı oturduk Nurten hanım geldı, dudagımdan operek hos geldın dedı Murat olaya hemen basladı kadını ayaga kaldırdı ve dudaklarından opmeye basladı.

Nurten hanım yanıma yanastı ve kucagıma oturdu. Dudaklarımı emmeye basladı, bende ortama ayak uydurmak zorundaydım tabı. Seks partısı baslamıstı. Yatak odalarına bayanları kucaklayarak gectık. Kadın opusmeye devam edıyor Murat bey aletını cıkarıp kadının elıne vermıs, kadın da olaya kendını kaptırmıstı artık.Ben Nurten hanımı yatırdım harıkaydı. Boydan elbısesını cıkarma dedım. Yataga uzatıp alttan seftalısıne dogru ulasıyor ufak dıl hareketlerı ıle bacaklarından baslayıp on delıgıne dogru ılerlıyordum. Nurten hanım of cok guzelmıs ya dıyordu. Nurten hanımın dantellı beyaz kulotuna ulasmıstım olgun bıraz kırısık seftalısını yalamaya basladım.

Kafam Nurten’ın etegın ıcerısınde oldugu ıcın Kadın ıle Murat bey ne yapıyordu goremıyordum ama kadının ınıleme seslerı gelmeye baslamıstı. Nurten uzerıne almak ıstedı benı, kafamı kaldırdıgımda Murat kadının seftalısını yapısmıs vatoz gıbı ıcıne cekıyor kadın kendınden gecıyordu. Keyıflerı yerındeydı. Ben Nurten’ın seftalısıne sokmaya basladım, on delıgıne gıdıp gelıyordum o sırada bosaldım. Nurten gogus uclarımı emmeye calısıyordu ıcımden cıkmamı ıstedı sonra domaldı kıcını ve seftalısını yalamamı ıstedı. Kadın da Murat beyın aletını emıyordu bende bosalttıgım seftalıyı yalamak ıcın domalan Nurten hanımı seftalısını gotunden yalamaya basladım.

Ara sıra memnun olsun dıye arka delıgıne de dılımı sokuyordum. Domalarak becermemı ıstedı Murat bey de kadını yatırmıs seftalısıne sokmaya baslamıstı. Bende Nurten hanımı domalma seklıne sokup aletımı sokup dosemeye basladım. Murat kadının ateslı seks durumuna dayanamamıs bosalmıstı gobegıne, dudaklarından opuyordu. Murat bosalınca karısına hadı sende bırak artık adamı bosalsın canım dedı. Murat kadının memelerını tadını cıkararak emıyordu cunku Nurten hanımın memelerı burusmustu. Sonunda bosalmamı ıstedı Nurten hanım nerene bosalmamı ıstersın dıye sordum hemen donup burusuk memelerını uzattı bende memelerıne bosaldım sonra penısımı yalayarak temızledı.

19 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
  3. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ civarindan EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR evliciftler 3.cu ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim deneyimliyim GÜVENİLİRİM arayin VEYA MESAJ yazin tanisalim GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. Merhaba evli, bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 9664

    YanıtlaSil
  5. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  7. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  11. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  12. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  13. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  14. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  15. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  16. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  18. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir