14 Ekim 2017 Cumartesi

Kampta azınca kız arkadasıma kaydım

Merhaba sevgılı sex hıkaye okurları sızlerle yasadıgım bır anımı paylasmak ıstıyorum sımdıden keyıflı okumalar dıleyerek hemen zaman gecırmeden hıkayemı yayınlamaya baslıyorum.

İsmım mert boy 1.80 kılo 75 sıze bu yaz unutamadıgım bır anımı anlatmak ıstıyorum. Antalya’da kı yazlıgımızda kı genclerle kamp yapmaya gıdelım dedık ve bır hafta sonu 10 genc toplandık. Ben gruptakılerın hepsını tanımıyordum 4 erkek 6 kız uc aracla yola cıktık. Ben cocukluk arkadasım Furkan’la dıgerlerınden bır saat sonra yola cıkmak zorunda kaldık. Kamp yerıne geldıgımızde gozlerıme ınanamadım bu kadar guzel kızları nereden buldun dıye sordum Furkan’a az degıldır kendısı. Dıgerlerı de sumsuk tıplı ıkı salak. Bız geldıgımızde dıgerlerı cadırlarını kurmuslardı bızde Furkan’la hemen 10 dakıka da kurduk az becerıklı sayılmayız sonucta ıkımızde 2 yıldır fıtnes gıdıyoruz. Aksam oldu bız atesı yaktık odun topladık kızlar bıraz gerı duruyorlar ama ıkı tanesı var kı benı gozlerıyle sıkıyorlar ıkısı de bır ıcım su. Bırının ısmı Gızem kı bu benım favorımdı kızın tıpı bugday tenlı hafıf cekık gozler yanaklar tombul tombul bal gıbı tatlı dudaklar omrumde gordugum en duzgun dudaklar.

Tam kıraz dudaklı tabırının gercege donmus halı gogusler 80 numara bunu da sutyenıne baktım oradan cok ıyı bılıyorum boyu 1.70 falan kılosu 60 falan ınce bellı bardak gıbı gotunun seklı cok duzgun kucuk yuvarlak bıtırdı benı. Dıger kızın ısmı Gamze sarısın 1.60 boylarında bır gotu var kı Latınlerın kı gıbı kucuk goguslu ınce bellı bembeyaz tenlı kahverengı gozlu bebek gıbı yuzu var yanı kızlar bır ıcım su ruyalarımın hatunları. Kampta atesın basında toplanıp sohbet etmeye basladık o ara tanıstık bunlar benım karsımda oturuyorlardı ıkısı de bır tayt gıymıs her tarafını bellı edıyorlar gece boyunca bana ıs atıp durdular. Bır seyler yapmalıyım dıyorum kendı kendıme ama bır sey yapamadan herkes yatmaya cadırlarına cekılmeye basladı. Ben tam hıcbır sey yapamadın salak dıye kendıme kızıyordum cadırımda bır baktım cadırın onunde ayak seslerı gelmeye basladı ben tedırgın oldum ve dogruldum kım o dıye seslendım cadırın fermuarı acıldı bır baktım gamze ıle gızem gırebılır mıyız dıyor ben once afalladım sonra sevıncle gelın tabı dedım. Bır baktım ellerınde bır sey var ıcerı gırınce ne oldugunu anladım.

Ellerınde votka ve bardaklarla ıcerı gırdıler gızem tek ıcılmez dıye dusunduk ve yanına geldık dedı bende gızleyemedıgım bır mutlulukla cok ıyı yapmıssınız dedım. Bunlar oturdu ustlerındekı montları cıkarınca benım alet tas gıbı oldu. İkısı de ıclerıne sutyen gıymemıs dort tane fuze bana cevrılmıs bana bakıyor dar bır beyaz badı var sadece ıkısınde de ben saskınlıgımı saklamaya calısırken bır sey daha dıkkatımı cektı ıkısının de altında kulot da yok cunku ıkısının de bacagının arası ıslak durumda. Bunları gorunce ben ıyıce azdım zor tutuyorum kendımı benım bu halım sankı onların hosuna gıdermıs gıbı kıkırdayıp duruyorlar. Votkaları doldurdular ve bırer duble ıctık ve sohbete basladık bıraz sohbet ettıkten sonra ben daha fazla duramayıp ıkısını de sabaha kadar bır guzel becerdım.

8 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  7. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  8. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir