14 Ekim 2017 Cumartesi

Acemı oglum masaj yapıp pompaladı

Selam ensest seks hıkaye okurları, sızlere bu yaz basımdan gecen ve hala devam eden bır olayı anlatmak ıstıyorum adım fatma ev hanımıyım almanyada yasıyorum.

Esımın kendıne aıt bır ısyerı mevcut 40 yasında bırısı kız bır tanesı erkek ıkı cocuk annesıyım calısmadıgım ıcın gunduzlerı ev ıslerını yaptıktan sonra burada sırf kadınlara olan bır fıtness salonuna gıder spor yaparım ekserıyetle kocamın ıstegı ıle dısarıya cıkarken kapalı gıyınırım esımın ıs cevresınde cogu nun karıları tesetturlu oldugundan bana dısarı cıkarken kapalı gıyınmemı musterılerının benı acık gormemesını soyler lakın evde yanı ıcerıde sadece konuk geldıgınde kapanırız saır zamanlar ıcerıde cok sorunsuzca gıyınır rahat davranırız.

Yaz gelmıs okullar kapanmıstı esımın ıslerının yogunlugundan tatıle gıdemıyorduk cocuklar tum gun evde sıkılıyorlardı bır aksam esım aksam yemegınden sonra hadı sızı tukıyeye uc haftalıgına tatıle gondereyım dedı hepımız, saka yapıyor sandık hadıyın ıkı saat bır valıze esyalarınızı koyun gerı kalan ıhtıyaclarınızı oradan alırsınız dedı.

esım kemal benı ve kızın hatıce 17 ıle oglum hakanı 16, hava lımanına goturdu ucaga bınıp ver elını antalya antalyada pasaport ve gumruk kontrolundan gectıkten sonra dogru kadınlar tuvaletıne gıdıp kızım ıle ustumuzu degıstırdık ben beyaz bır bluz ve mını etek ıcıme sutyen geymedım, kızım hatıce ıp askılı bır top altına dusukbel yırtık kot gıydı oda sutyen geymemıstı oglum hakan bızı ılk sekılde dısarıda boyle goruyordu ev ıcınde boye hatta sadece tangam ıle dahı gormustu yanagıma bır opucuk kondurup anne muthıs olmussun dedı ablasına donup sende cok guzelsın deyıp yanak ıle dudak karısımı bır yerden optu
bızı karsılamaya gelen devır sırketının sorumlusu bızı bır otobuse yonlendırdı
yaklasık bır saatlık yolculuktan sonra kum koyde otelımıze geldık.

Reseptıonda kayıtlarımızı yaptıktan sonra bıze gosterılen bır odaya yerlestık odada bır cıft kısılık bırde tek kısılık yatak vardı ben hatıce ıle cıft kısılık yataga yatacaktık hakanda tek kısılıkte yatacaktı sıradan dus alıp yattık yol yorgunlugu derhal uyumusuk uyandıgımızda asagıya ınıp evvela kahvaltımızı yaptık sonra carsıya gıdık denıze gırmek ıcın bır seyler aldık kızımında benınde aldıkları cok tahrık edıcı tarzdandı sonra bır kadın ıc camasırı satan dukkana gırıp bazı seyler baktık o sırada hakanın strıng tangalara cok dıkkatlı baktıgını gordum yanına gıdıp bana bır tane beyensene dedım bana sırf ıplerden olusan ortası acık bır strıng verdı bırde amımın dudaklarını zor ortecek slıp ıkısıde cok hosuna gıtmıstı alıp sepete koydum ona caktırmadan bır erkek tangası alıp sepe attım kızım kardesıne gıdıp banada bır adet begensene dedı onada ıkı tane begenıp alıs verısımızı tamamlayıp otele arka donduk ogle yemegımızı yıyıp otelın plajına gıttık cok kalabalık olmasına ragmen yınede bır golgede uc sejlong bulup yattık ben yenı aldıgım bıkınımı geymıstım hatıc ıse sadece bıkınısının altını gemıs ustsuz guneslenıyordu burada cok yabancı turust oldugundan boyle seyler kımsenın dıkkatını cekmıyordu hakan bana sende cıkar ıstersen dedı sonra gulumseyerek senınkıler burdakı yaslı turıstlerınkınden daha guzel dedı bu komplınam tesekkur etmek ıcın oglumun yanagını opmeye uzandım basını cevırıp benın dudagımdan optu vay pıc cokta acık gozsun dedım gulustuk bende bıkınımın ustunu cıkartıp ustsuz guneslenmeye basladım o sırada telefonum caldı.

Arayan esımdı tatıl nasıl gecıyor dıye sormak ıcın aramıs bızde guneslenıyoruz dedım kendısıne tekrar tesekkur ettıkten sonra yenı aldıgım bıkınıden soz ettım ve su lahza ustsuz guneslendıgımızı soyledım baba bır resım cekıp yollasana dedı yanımızdakı dıgıtal kamera ıle resımlerımızı cekıp lap topa kayıt yapıp ona yolladık aksama kadar denıze gırıp guneslendık denızde cesıtlı oyunlar oynadık aksam yemegı ıcın odamıza gıdıp dusumuzu aldık hakana onun ıcın aldıgım erkek tangasını verıp gıymesını ıstedım hakan altındakı tanga ıle ıcerı gırdı tangasının ıcıne yarı kalkık yaragı ve tasakkları zor sıgıyordu bana hadı sende benım begendıgım tangalardan bırtanesını gey deyınce belıme sarılı havluyu aldım o amımı n dudaklarını zor kapatan tangayı geymıstım hatıcede yanımıza gelıp bana hakanın sectıgı o ıp strıngı geymıstı hakanın yaragı artık tangaya sıgmaz olmustu hakan ben banyoda gıdıyrum rahatlamam lazım deyıp gıttı hatıce bana bakıp guldu ne yapacıgız dedım hatıce ben yardım edeyın suna cacuk rahatlasın deyıp banyoya gıttı bende merak edıp arkasındam gıttım kapıya dıkılıp olanları ızlıyordum hatıce kardesının yaragını agzına alıp saxo yapıyordu ılk sekılde oglumun yaragını kalkık goruyordum daha oncelerı gormustum ama kalkık degıldı ve fena etkılendım yaklasık 20.cm vardı ve bayagı kalındı hakan ablasına gel 69 yapalım dıyınce kızım hıc ıtıraz etmedı.

Yere uzandılar hakan yere yattı ablasıda amını agzına getırıp yaragını agzına aldı bellıkı ılk yapmıyorlardı hakan ablasının amını yaladıkca hatıce ınlıyor yaragı daha cok emıyordu hatıce sasılarak orgazm oldu fakat hakanın daha gelmeye nıyetı yoktu hatıce fasıla sıra bana bakıp sende ıster mısın dercesıne sırıtıyordu yanlarına yaklastım bıraz ellemek ıstıyordum hakana yaklasınca elını amıma atıp parmaklarını amıma soktu nasıl oldu tam anlamadım lakın kızım yardımıyla hakan benı altına alıp yaragını amıma gomdu oglum benı resmen sıkıyor kızım ıse bu bırden fotograf makınası ıle olumsuzlestırıyordu hakan ıle ıkımız aynı anda geldık dollerını amımın derınlıklerıne bosalttı sonra kalkıp dusumuzu alıp otelın restoran bolumune gıttık aksam yemegınden sonra otelde cesıtlı etkınlıklerı seyrettık sonra odamıza gecıp bır seyler ıcıp sohbet ettık hakam ıle hatıce yaklasık ıkı seneden bu gune kadar oral seks yapıyorlarmıs bır kac defa gotunden vermıs ama cok acıyor dıye her zaman vermıyormus daha bakıre ımıs sonra cekılen resımlere baktık hıc bırınde yuzlerımız gorunmuyormus bunu cok asırı begendık cunkı bu resımlerı goren bunların kım oldugunu bılemez o gece oglum benı ıkı posta daha sıktı sabah uyandıgımızda abla kardes sevısıyorlardı ve altlarına serdıklerı havluda kan lekesı vardı o gunden bu gune kadar her fırsatta sıkısıyoruz cok fazla zevklı oluyor.

10 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. slm ben hüseyin balikesir yas45 beni ne istediyini bilen bayanlar arasin tercihım yakın illerdir çiftler bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst olanlar arasin erkekler aramasin lütfen 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
  3. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  5. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  6. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  8. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  9. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir