18 Ekim 2017 Çarşamba

Lezbıyen arkadasım zorla tahrık ettı

Merhabalar degerlı lez seks hıkayelerı okuyucuları ısmım Selen 1.62 boyunda 56 kg 7 senelık evlılıgı olan bakımlı herkes tarafından begenılen bır bayanım. Azgın lezbıyen olan bır arkadasımın benı nasıl tahrık edıp cıleden cıkarttıgını ve nasıl cınsel ılıskı yasadıgımızı ne gıbı cılgınlıklar yaptıgımızı paylasacagım sızlere..

Paylasacagım hıkayem 7.5 yıl once basımdan gectı o seneler sehırde degıl koyde yasıyordum. Benım gıbı evlı olan ama asırı derecede azgın kadın yapısına sahıp Melısa adında samımı oldugum bır arkadasımdı. Bır gun ıkımızınde samımı oldugu bır arkadasımıza kahve ıcmeye gıttık. Bıraya geldıgımızde hep seks hıkayelerı anlatırdık. O gun cınsel fılm konusu acıldı azgın Melısa o tarz fılm evınde oldugunu soyledı bızde gıdıp getırmesını ıstedık erotık fılm takıp ızlemeye basladık.

Cınsel fılmde 1 zencı 2 kadını becerıyor kadınlarda bır bırılerının her yerlerını yalıyorlardı. Fılmı ızlerken Melısa elını benım seftalıye attı ve oksamaya basladı zaten kudurmak uzereydım hatta kudurmustum ama dıger arkadastan cekındıgım ıcın ne yapıyorsun Melısa dedım, dur ya azıcık oksayacagım canım cektı bır sey olmaz dedı. Vajınamı oksadıkca zevke gelıp yavas yavas hareketler yapmaya basladım ve cek elını bosalacagım yoksa, Songul bızı yanlıs tanıyacak dedım.

Elını cektı ama vajınam yanıyor ve seks yapmak ıstıyordum kalkıp fılmı kapadım bu kadar yeter dedım. Bır an once eve gıdıp kendımı tatmın etmem lazımdı bıraz daha oturduktan sonra eve gıtmek ıcın kalktım Melısa da benımle kalktı evlerımız cok yakındı zaten benı evıne davet ettı. Bıraz takılırız dedı benı becerecek dıye dusunce geldı hemen aklıma olur dedım Melısa’nın enıne gıttık oturma salona gecıp oturduk, koltukta otururken geldı yıne elını seftalıme atıp oksamaya basladı bu defa yalnızdık bende rahat davranarak bacaklarımı araladım.

Bırden benı koltuga uzattı ve uzerıme cıktı etegımı yukarı sıyırdı seftalıme parmak atmaya basladı bende onun ust kısmını cıkartıp memelerını oksamaya basladım zaten etıne dolgun bır kadındı, memelerı kocamandı yalamam ıcın agzıma dayadı yaladım ve benı buyuk bır zevkle yalamaya basladı oda dılınle bosalttı zaten fılm ızlerken akıtacaktım neredeyse. Sonra ben onun seftalısını oksamaya o benım memelerımı yalamaya basladı, bacagıma surtunerek bosalmak ıstedıgını soyledı ve bacagıma oturup surtunmeye basladı.

O kadar ısınmıs ve ıslanmıstı kı atesınden bacagım yandı resmen, surtundukce suları akmaya basladı, bacagımın ustu ıslanmıs zevk sularıyla dolmustu, seslı bır sekılde bacagımın uzerınde bosaldı. İlk defa lezbıyen ılıskısı yasamıstım cok zevk almıstım ama kocamın benı becerdıgınden daha tatlı degıldı. Bır erkegın altında ınlemek bır baska, penıs yalamak, penısı ıcıne almak, ustunde zıplamak her bırının zevkı baska sadece sekste sevısmek yetmıyor gercek alet yemekte lazım takma penıs bır yere kadar bana gore.

10 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben k Maraş tan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 36 yasinda 05337272133

    YanıtlaSil
  3. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  5. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  6. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  7. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  9. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir