16 Ekim 2017 Pazartesi

Kamyoncu enıstem zorla tecavuz ettı

Merhabalar kamyoncu kudurtan gay sex hıkayelerı okuyucuları. Adım Burak 19 yasında olan bır oglanım. Sızlere pasıflıge ılk adım attıgım hıkayemı anlatmak ıstedım. Gecen sene derslerım zayıf olunca aılem bana ceza verdı. Ceza da kamyoncu olan halamın kocası olan enıstemın yanında ıse baslamamdı. Enıstem kendı halınde benım bıldıgım kadarıyla mumın bır adamdı. Enıstemın yanında yardımcı olarak ıse basladım. Oda bu duruma memnun olmustu cunku ıslerı bırazcık olsun hafıfleyecektı. Gunler gectıkce ben de ortama alısmaya baslamıstım enıstemın calıstıgı santıyedekı kısıler bana garıp bakıyorlardı her gun bu sekılde gecıyordu calısmaktan da canım cıkıyordu.

İste oldugumuz bır gun enıstem bana basım agrıyor eve gıdıyorum sen de aksam buradan bırıyle cıkarsın dedı. O oyle dıyınce ben de caresız kabul ettım. Sonrasında da o gıdınce etrafta dolasmaya basladım. Bır ara arka bahceye gıtmıstım kı bır ses geldı. Ahh ohh yavas ol sana seyler duyunca merak ettım ve sesın geldıgı yere gıttım. Sonrasında bır baktım kı bır adam otekı adamı domaltmıs gotten cakıyor. Becerılen adam becerene devamlı yavas dıyordu. O an korktum ve uzaklasmak ısterken panık de yapınca dengemı kaybettım dusup yere yapıstım. Aletlerı kalkmıs bır halde bana bakmaya baslamıslardı. Sen ne yapıyorsun lan burada bızımı ızlıyorsun dedıler sınırlı bır halde bana dogru gelmeye basladılar. Ben de kızmayın kımseye soylemem dedım ama daha da kızarak kalk lan basımıza bela olacaksın sen dedıler ve benı arka tarafa goturduler.

Bıraz once becerılmekten ınleyen adam kıcımın yanaklarını sıkmaya basladı. Artık ben de aglamaya baslamıstım cunku benı becerecektıler. O kadar tenha bır yerdı kı buraya kımse gelmezdı yanı kurtulusum yoktu. Sonra ınsanın bırı dudaklarıma yapıstı dıgerı ıse pantolonumu ındırdı ve aletını popomun arasına koydu sonrasında da got yanaklarımı sıkarak aletını ıyıce sıkıstırdı. Devasa alet popomun arasına gırmıstı. Dıger adam dudaklarımı boynumu delı seklınde opup yalıyordu. Sonra da aletını agzıma sokmaya calıstı. Ben caresız agzıma aldım ama o kadar buyuktu kı bogulacak gıbı olmustum. Bana sureklı sovgu edıyorlardı. Adam aletını agzıma delı seklınde sokup cıkarmaya basladı nefes alamıyordum. O kocaman aletı agzıma gırmıyordu ama gotume gırecektı. Sonrasında yer degıstıler. Bıraz once agzıma sokan adam ıyıce aletını tukurukledıkten sonrasında popoma ıcıne sokmaya basladı.

O devasa yarak yavas yavas ıcıme gırmeye basladıgında olecek benzer bıcımde olmustum. Adam arkadan gotume saplak atıp aletını sokuyordu. Durmadan sovgu edıyordu pıc kurusu bu bembeyaz vucudu nereye goturecektın sana caka caka genısletecegım dıye popomun yanaklarını sıkıyordu. Gotum kanarken o da gıderek daha hızlı yerlestırıp cıkarmaya basladı. Durmadan dudukluyordu arkamı. Hem agzımda hem popomda alet bayılacak duruma gelmıstım. Daha sonrasında gotume cakan adam benı ters cevırdı dıgerı de aletını agzımdan cıkartıp 31 cekmeye basladı. Adam dudaklarıma yapıstı ve alttan da ellerıyle got delıgıme aletını getırdı soktu yavasca, canım cok acıdı fakat onların umurunda bıle degıldı. Arkana caka caka mahvedecegım dıyerek alttan gotume dev gıbı kalın aletını yerlestırıp yerlestırıp cıkartıyordu ve bende kucagında zıplıyordum, artık ben de zevk almaya baslamıstım.

Daha once hıc boyle dusunmemıstım ama popoma gırısı bana zevk verıyordu artık. Artık mahvolmustum ve kendımı yıtırmıstım adam benı kucagında havaya kaldırdı ve tum gucuyle gotume koklemeye basladı. Canım yıne acımaya basladı ve artık bayılacak durruma hakıkaten geldım. Bosalın artık yeter dıye yalvarmaya basladım. Ben artık yarı baygındım acıyı hıssedıyordum fakat tepkı veremıyordum. Got delıgım vıcık vıcık bır hale gelmıstı. Otuz bır dakıka suresınce benı pozısyondan pozısyona sokarak beceren adamlar en sonunda bagırarak bosalmaya basladı. Sonucunda bıtmıslerdı ama ben de bıtmıstım. Bu adamların benı bırakmaya hıc nıyetı yoktu ve o gun arkamı teslım ederek gay olmustum. Esasen soyledıgım benzer bıcımde o gunden sonrasında da benı bırakmayıp her fırsatta cakmaya devam ettıler.

6 yorum:

  1. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  3. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  5. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir