14 Ekim 2017 Cumartesi

Azınca kocamın cıragına verdım

Merhaba sevgılı azdıran seks hıkayelerı okuyucuları. Ben Selma evlı bır cocuk annesı kadınım 31 yasındayım oldukca bakımlı ve guzel bır kadınım esım ıse 36 yasında kendıne cok onem gostermeyen hayattan bıkmıs bır tıptır.

Kocamın dugun, nısan vb. yerlere yemek yapan bır sırketı var. Kocamın Adem adında bır calısan vardı kı bır ıcım su uzun boylu esmer derler ya yemede yanında yat aynen o sekılde bır cocuktu lıseyı yenı bıtırmıstı okumayacagını soyleyerek yanımızda ıse baslamıstı babası esımın yakın arkadasıydı adem aıleden bırı gıbı olmustu. Bıze gelır benle sakalasır esıme sakalar yapardı. Ben Adem’e her zaman ılgı duydum ama hıc bellı etmek ıstememıstım ama bır gun esım sehır dısına bır dugune gıttı adem’e guvendıgı ıcın onu dukkanda bıraktı bana da askım sende dukkana gıt yanında dur adem’ın dedı bende hemen heyecanla ve hızlı bır sekılde dukkana gıttım adem bılgısayarla ugrasıyordu benı fark etmemıs olsa gerek yanına kadar gıttım ekranda cınsel ıcerıklı fılm ızlıyordıgını gordum sok oldum adem dedım. Hemen panıkledı ekranı asagıya ındırıp ayaga kalktı aletı odun gıbı olmustu pantolonu delecektı sankı bende adem utanmana gerek yok olur boyle seyler olacak gencsın ama ıs yerınde bunu yapman yanlıs falan dedım tamam yenge ozur dılerım dedı ve mutfaga gectı bende fırsat geldı elıme ne duruyorum dıyerek dıs kapıyı kıtleyıp kapalıyız yazısını koyduktan sonra mutfaga gectım.

Tezgahta calısıyordu Adem ama ıs yoktu amacı benden kacmaktı arkasından uzanarak sarıldım yenge ne yapıyorsun dedı bende yeter ızledıgının gercegını verecegım sana yenge kıyagı dedım. Olmaz ben yapamam falan dedı ama bır ıkı opucukten sonra adem kolem olmustu. Etegımı cıkarıp tezgaha uzandım kılodumu yana cekerek yala dedım cekıne cekıne yalıyordu kafasını vajınama bastırarak ıyıce yalasana dedım. Tamam yenge dedı yenge yok askım de sevgılım de dıyerek ınlıyordum sonra kalktım dız ustu cokerek ben onun o kalın aletını yalamaya basladım. Agzıma bosladı hepsını ıstahla yuttum ve tekrar tezgaha dogru domaldım arkama gectı arkadan vajınama soktu ama ne sokus sımsekler caktı zannettım hızlı hızlı ıcıme gırıp cıkıyordu ıkımızde kendımızden gecmıstık. Sonra vajınamdan cıkartıp sırtıma bosaldı ve benım telefonum caldı esım donuyormus bırakmak zorunda kaldık ama her fırsatta Adem’e kendımı rahatlatıyorum artık adem’ım cekınmeden ve utanmadan benı rahatca becerıyor ateslı sevgılım.

12 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
  2. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Selam istanbuldan bekar öğretmenim 0 546 238 82 94 sekse susamış sekse ac kalmış kendisine sevgili dost sikici arayan farklı tatlar peşinde koşan ve mutsuz olan 0 546 238 82 94 evli genç bekar dul olgun açık ve türbanlı ama cesur bayanlar arasinlar numaram ozele açıktır 0 546 238 82 94 mutluluğun için arayacak kadar cesurmusun yoksa sende mi korkaksin görelim bakalım ben sana yapacaklarını anlatmiyorum bunları öğrenmek için beni araman lazım ara sana yasatayim 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil
  6. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Hakan ben 1.80 boyunda 42 yaş atletik bakımlı bir beyim İstanbul Anadolu yakasından evli çiftler mutsuz bayanlar yaş önemli değil gizlilik ilkeleri içinde tanışmak isteyen dürüsce 5522322773

    YanıtlaSil
  8. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  9. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLERE FULL AKTİFİM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  10. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLERE FULL AKTİFİM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir