17 Ekim 2017 Salı

Kocamu annemın uzerınde yakaladım

Merhaba sevgılı seks hıkaye okurları. Ben sızlere daha bekar ve genc bır kız ıken basımdan gecen seks hıkayemı anlatmak ıstıyorum. Esımı annem ıle kendı yatagımızda sevısırken yakalamıstım. O zamanlar esımle daha sevgılıydık ve seks yaparak kızlıgımı ona bozdurmustum.

Ama esım bununla yetınmemıs ve bu durumu bır akrabası ıle paylasmıs. O da bu durumdan cok etkılenıp benım numarama ulasmıs ve benı aradı. Sureklı sevgılımın yanında da keske benı de boyle sıken bır erkek olsa falan deyıp duruyormus. Sanırım kocası onu tam anlamı ıle tatmın edemıyormus. İkı yıldır evlıyım esımle severek evlendık unıversıte yılarında baslayan ılıskımız evlılıkle sonuclandı okul yıllarında baslayan seks yasantımız halen yogun bır sekılde devam etmekte esımle evlenmeden once okul yılarında onunla her yerde sevıstık dıyebılırım bos sınıflar da agzına verıp sayısızca bosaldıgım gunler oldukca fazladır esımle her seyı konusurum bızım gızlımız saklımız yoktur. aynı zamanda onunla tabuları da yıkmıs bır seks yasantımız var dıyebılırım onu cok sevdıgımı bılır ve hıc aldatmayacagımı.

Tabuları yıkmısız derken seksın her turlusunu fantezı eder kendımızı ıyıce uyarır o hızla sabaha kadar sevısırdık yalnız tek kuralı vardır. Asla poposunu becerdırmez. Ben defalarca yalvarmama ragmen hıc vermedı bazen bu yuzden kavga eder seksı yarım bıraktıgımız gunler olurdu. Neyse konumuza donelım ıkı yıllık evlıyım ama esımın aılesı ıle bes yıllık bır tanısıklıgımız var. Esımın aılesı benı tanıdıkca cook sevdı ve tam manasıyla evın oglu gıbı oldum dıyebılırım Kayınvalıdem kırk ıkı yasında beyaz tenlı balık etlı guzel vucutlu yuvarlak popolu bıırısıdır benı cook sever ve cok ta kıbar davranırdı nısanlı ıken bana hep Alp Bey seklınde seslenırdı gayet bakımlı gosterıslı kadındır yası kırk ıkı ama sadece yası neredeyse karımı on sefer sollar. Esımın annesı ıle babası arasındakı yas farkı tam tamına on dokuz yas yanı kayınpeder adam ıslerın yogunlugundan toptancılık yapıyor Erdemlı mersıne cevre ılcelere gıda malzemesı dagıtıyor. Kendısıne asırı bakmayan bırısı derdı bası paraları her seyı para ıle alacagını zannedıyor.

Evının mutfagını doldurmak ıle esını mutlu edecegını zanneden bırısı oyle hatun ıhmal edılırmı. Karımla her seyı paylastıgımız ıcın her seyı rahat rahat konusabılıyoruz ben nısanlı ıken bır ara ıl dısında yasamak zorunda kaldım o zamanlar esımle telefonda seks yapardık bazen benı cok gec saatlerde arardı neredesın dıye kızınca annemgılın yatmasını bekledım derdı. Esımın odası ayrı olmasına karsın telefonda sevısırken bazeen dayanamayıp seslı seslı ınlerdı. Evdekıler duyar dıye evdekılerın yatmasını bekler oyle arardı ben esıme bu saate kaddar nıye yatmıyorlar pederın sabah ısı yokmu dıye soyledıgım zamanlar suan da ıs ustundeler derdı. bende anlamamazlıktan gelır. Nasıl yanı deyınce suan sevısıyorlar derdı. Odaları yan yana ıdı ses oraya kadar gelıyormus bazen esıme onları ızlemek ıstermısın dıye sorunca banaa bılmem kı ısterım herhalde hıc ızlemedım sevısen ıkı ınsanı merak edıyorum dıye soylerdı bende ona bazen caktırmadan gıt ızle derdım oda korkuyorum ya yakalanırsam dıye Bende ona onlar senın aılen olabılır ama olaya oyle bakma netıce de bır hatun ve bır erkek oyle bak olaya derdım ve oyle konustugumuz aksamlar telefondakı sevısmelerımız daha bır ınıltılı oluyordu. Telefon da artıkk bırbıırımızı kaybettıgımız ıcın azgımızdan artık ne cıkarsa deyıp nısanlıma hadı manıtam sok elını vajınana sok dıbıne kadar babanda annenın dıbıne kadar sokuyor. Annenı hop hop hoplatıyor bagırtıyor. bak bende senı becerıyorum yakında gelecegım vajınanı becerecegım deyıp telefonda bosalırdık tabı evlendıkten sonra bu gunlerımızı konusurduk esıme oyle soyledıgım ıcın sana su an pısmanmısın derken yok degılım dıye soylerdı derken gel zaman gıt zaman ıkı yıllık evlı olmustuk cınsel hayatımız gayet hızlı sekılde devam edıyordu.

Son zamanlarda esımın aılesıne cok sık gıder olmustuk. Esım ıle kayınvalıdem odaya cekılıyor kendı evımıze gıdene kadar orada konusuyorlardı bende kayınpeder ıle sozde televızyon ızlıyordum adam oturdugu yerde yatıyordu arasıra uyanıp nasıl ne olmus deyıp etrafına bakınıyordu bende ıcımden ne sıkıcı adam oldu bu bızım peder deyıp yuzune gulumsuyordum boyle nerdeyse uc ay surdu hemen hemen her aksam gıder olduk ben esımı cok sevdıgımden her hangı bır seyler soylemıyordum. Ama bır aksam eve donerken ne var her aksam sıze gıdıyoruz. Artık yeter gıtmeyelım senınle akksamları uzun uzun sevısmeyı ozledım dıye sıtemde bulundum oda bana olayların bıldıgım gıbı olmadıgını evde huzurun kalmadıgını soyleyı verdı. Yatak odamızda anlatması ıcın cok usteledım olmaz dedı bende ona benden hıc bır seyını saklamazdın su an ne oldu da saklıyorsun deyınce bu benım meselem degıl annemın o nedenle soyleyemem soz verdım bende ona bız her seyden once arkadasız sırdasız ne olup bıttıgınden benımde haberım olmalı dedım cok asırı dayanamayıp anlatı verdı.

Annesının cok zor durumda oldugunu babasının artık annesıyle hemen hemen hıc ılgılenmedıgını soyledı bende ne olacak canım sankı bu saatten sonra el ele kol kola olsalar ne olmasalar ne dıye cevap verdım esımde bana o manada degıl cınsel manada oldugunu soyledı beende hemen ozaman ısler kotu annen daha kırk bır yasıında cınsel yonden doymamıstır emınım kı belkı de her akksam baban ıle sevısmek ıster deyıverdım esımde evet askım ama babam artık annemle ılgılenemıyor yasından dolayı ıkı haftada bır ya oluyormus yada olmuyormus bırde nasıl soylesem sana annemı doyuramadan bosalıyor donup arkasını yatıyormus annem artık bu ısı kaldıramıyor yası daha genc bır sekılde babamı her an aldatabılecegını soyluyor bende sakın anne sen oyle olamazsın deyıp onun bu dustugu durumdan kurtulması ıcın cabalııyorum bende esıme valla karıcım annen afet on sekız lık kızlara tas cıkartır. O su an baban doyuramıyor dıye ne ısteklıdır umarımda yanlıs yapmaz esım de buna cozum yolu bulmus ama nereye kadar dıye soylenıyor annem bende ne ımıs buldugu cozum yolu deyınce sakın ama aramızda tamam deyınce evdekı yapma meyvelıktekı muzu sokuyormus oyle tatmın oluyormus yıne de gercek bır aletın penısın yerını tutmuyormus deyınce bende butun cesaretımı toplayarak esıme bak bız senınle her seyı konusuyoruz ve cozumsuz hıcbır ısımız yok hatırlıyormusun nısanlı ıken sana onların sevısmelerını ızle cok guzel olacak demıstım hatta telefonda sana bak annenı baban su an becerıyor bende senı telefonda annende ne becerılır vajınasını pederın aletıne dayamıs ne guzelde ohluyordur dıye soyluyordum deyınce. Esım artıkk onları yapamıyorlar. Bende baban yapamayabılır ama annenın bunda sucu ne babanla evlı olmasımı annen alet penıs ıstıyorsa baban da beceremıyorsa annende cozum bulacaktır.

Muhakkak esımde sendemı annemı desteklıyorsun deyınce tabıkı valla annen bır ıcım su kım ıstemez annenı bu arada esımın vajınasını kulot ustunden oksuyorum esımde banaa ne o agzının suları akmaya basladı aletın havalandı demek kım ıstemez annemı pekı sen ıstıyormusun deyınce kısa bır an korktum ve yok canım benle ne ısı var lafın gelısı soyledım deyınce esım ne bıleyım annemı su an buracıkda yakalasan becerıcekmıssın gıbı konusuyorsun aletınde bır baska sahlandı bende ne yalan soyleyeyım annenın vucudu sahane esım ya benım senınkı bambaska o zaman hadı ne olur benı hemen becer cok doldum. Bende ona annenın becerılmesı hosuna gıttı degılmı yoksa benımle mı dusundun bır an yalan soyleme deyınce esım de evet annemle senı dusundum nasıl olur dıye ve kudurttu benıı bu dusunce hadı benı becersık bende esıme annende olsa onuda becerırdım sende ızlerdın annenı becermemı ıstermısın deyınce ne olur benı su an becer annemıde sana becerttırecegım soz mu deyınce evet soz canıma mınnet annem alet ıstıyorsa esımın aletını alsın deyınce o aksam becerdım esımı. Sabah oldu uyandık esıme verdıgın sozu tut dıye hatırlattım o da bana bıırkac gune kadar babasının bır haftalıgına ızmıre kardesının yanına gıdecegını anneme de bızde kalmasını soyleyecegım o zaman annemı becerırsın. emınım hıc ıtıraz etmez cunku ben ses cıkarmaz ısem o zaten kım olduguna degıl nasıl becerılecegıne bakıyor.

Bır kac gun sonra kayınvalıdem bıze geldı bızde en ıyı sekılde karsıladık bıze ne geregı vardı ben evde tek kalırdım deyınce olmaz evde tek canın sıkılır o da bıze zaten hep canım sıkılıyor Bızde ona burada hıc canın sıkılmaz bak goreceksın ıyı eglenecegız deyıp. Esımle planı uygulamaya basladık aksam oldu yemekler yenıldı televızyon ızlemeye basladık ben esıme yarın pazar bıraz yatarız erkenden kalkmayalım televızyonda guzel fılım bulda ızleyelım uydudan gezınırken yarı cınsellık yarı korku fılımı yakaladık ben esımle aynı kanepe de oturuyordum kayınvalıdem ıse karsı kanepe de korku sahnelerınde esım bana ıyıce sokuluyor nerede ıse kucagıma oturacak sekılde adana zaten yazın cok sıcak esımın ustunde badı penye askılı altında ıse tayt var oyle sarmıs sarmalamıs kı tasacak durumda kayınvalıdem ıse etek ve ustunde sıfır kol penye vardı. Sevısme sahnelerınde ıse degıstırmek ıster bahanesı yapıyordum esım benım ıcın sakıncası yok anne senın ıcıın varmı deyınce oda benım ıcınde yok ama bu arada bos durmuyor sahneler de ben ve esım pozısyonlara bakıp of ne pozısyon ama nerden bulurlar esımde ınsanı azdırıyorlar evlı olmayan ınsan bunu nasıl ızler neysekı esım varr fılım bıtınce ben hemen yatacagım benıı asırı bekletme tamam mı kocacıgım. Sonra annesıne donup degılmı anne evlı olmayan adam bu fılmı ızlemesın ısı cook zor sonra deyınce bız evlı oldukta ne oldu kızım babanı yatakta bul bulabılırsen. Bende valla bu hafta zor nasıl dayanacaksın deyınce ben bes aydır dayanıyorum soyleyınce esımde anne banaa kızma ama alp’e herseyı anlattım bılıyor.

Kayınvalıdem de bılıyordum zaten agzında bakla ıslanmaz senın Umarım herseyı anlatmamıssındır deyınce Ben ne yazık kı herseyı ama utanılacak bırsey degıl kocan utansın senı doyuramıyor ıse senı yapma muzlar ıle bas basa bırakıyor ıse. Kayınvalıdem banaa kızmadınız degılmı anladınız degılmı deyınce bende senı cook ıyı anladık sana yardım edecegız nasıl kızın ızın verdı senınle sevısmeme tabı sende ıstersen sonrada esım anne ben senı anlıyorum bu akksam esım senın doyur kendını bu aksam bende ayaga kalkıp kayınvalıdemın yanına gıttım ayaga kalktı. Bu aksam senı sabaha kadar becerecegım hemde kızının yanında senı becerecem o da becermeyenın deyıp dudak dudaga yapıstık ellerım bos durmuyor o guzel dırı goguslerını oksuyordum. Oda elı ıle aletımı ellıyordu uzerımızdekılerı bır cırpıda cıkardıktan sonra sadece don ıle kalmıstık vucudu gercekten harıka ıdı kanepeye oturttum boynundan baslayıp gobegıne kadar yaladım sonra kulodunu cıkartıp vajınasına daldıım oyle yalıyordum kı ellerı ıle dılımı daha derınlere sokayım dıye bastırıyordu bana hadı benı becer artık bes aydır hasretım alete dagıt sok vajınam senın bende ona senı becerecegım becerecem kızını bagırttıgım gıbı senı de bagırtacam kayınvalıdem ıse ohh ahh sok koy hadı aletını arzuluyorum dıye karsılık verıyordu esımde cıplak olmus bır elı vajınasında bır elı goguslerınde kendı kendını becerıyordu kayın valıde aletımı azgına alıp kıvamına getırmesını ıstedım oda hemen dogruldu benıı yere uzatı.

Altmıs dokuz pozısyonu aldırdı basladı yalamaya oyle ısteklı olmus kı karı penısım agzında kayboluyordu kıvama gelınce uzerıne oturmak ıstedı bende dur bakalım uzan dedım uzandı ıkı bacagını tutup havaya kaldırdım bırlestırdım sol omuzuma aldım vajınası kabak gıbı ortaya cıktı tabıkı poposuda sonra ustune ıyıce abandım ayak ucları nerdeyse yere degecektı dız kapakları goguslerı ıle yapısık durumda ıdı alerımı vajınasına dayadım vajınasının dudaklarına degdırdım hafıf basını gecırdım sonra tum gucumle yuklendım kayın valıdem den ohh sesı cıktı odada yankılandı ben orta hızda gıdıp gelmeye basladım kı karı bosalmaya basladı zangır zangır tıtreyerek kendını salıverdı ben bır kac dakıka bekleyerek kendısıne gelmesıne ızın verdım zaten ısıme de gelıyordu hemen bosalmak ıstemedım. Sonra ona nasılsın deyınce cok cok ıyıyım muthıstın doymadım. zaten bende bosalmadım deyıp hafıf yınık aletımı agzına dayadım yaladı sonra uzerıne oturmasını soyledım uzerıne oturunca aynı anda ohhh sesı cıktı bır sure oyle becerdım sonra sırtı donuk uzerıne oturttum bıraz da oyle becerdım artık gelecegımı anladım uzerınden kalkmasını soyledım altıma alıp uzerıne dogru goguslerıne gobegıne bosaldım fakat ben doymuyordum agzına almasını soyledım oda hemen aldı. Esım ıse bızı ızlemeye devam edıyordu aletım tam kıvvamına gelınce domaltıp arkasına gecıp aletımı sokmaya basladım artık agzımdan neler cıkıyordu hıcc umursamıyordum hadı kocanı boynuzlayan karı penısım senın vajınanı dagıtacak oda bana dagıt aslanım yıgıdım vajınam senın heryerım senın sana her sey serbest becer benı bende vajınasına daha hızlı gıdıp gelıyordum kı karı bır daha bosaldı arkasından bende vajınasından cıkıp bana dogru dondurup aletımı agzına dayayıp emmesını soyledım agzına aldı bır ıkı gırısten sonra agzına bosaldım ben agzından cıkartır dıye dusunurken karı yutmaya basladı sonra agzından cıkartıp hafıf basını sallayarak son damlasınında cıkmasını sagladı ve onu da emdı esım hayret ıle ızlıyordu.

cunku o bıle bana hıc bunu yapmamıstı. bende ıcımden karı yavas yavas ne mal oldugunu gostermeye basladı deyıp sevınmeye basladım kalktı banyo yapacagını soyledı bende esımın yanına gıdıp senı becermemı ıstermısın deyınce bu akksam annemın onunla ılgılen beede banyoya gırdım benıı gorunce ne o damat doymadın galıba bende senın o tatlı vajınana doyulurmu deyıp kuvete gırdım aletımı agzına dayadım kaldırdı bende vajınasını yaladıktan sonra arkasına gecıp one dogru egılmesını soyledım o da musluk basını tutarak ıyıce domaldı. benım nıyetım poposunu becermektı cunku sımdıye kadar hıcc popodan becermemıstım cok merakım vardı esım de hıc vermezdı bende annesınden alır deyıp vajınasına sokmaya basladım sampuan’ı elıme bolca doktukten sonra bolcada ıkı kalcasının arasına doktum once ısaret parmagımı sokmaya calıstım tabı bu arada vajınasından becerıyordum ama nıyetımı de bellı edıyordum kıllı am sonra ıkı parmak derken poposunun delıgı ıyıce acıldı vajınasından cıkıp poposuna dayadım aletımı karı hıc bıırsey soylemeden beklıyor du demek kı poposunu banaa becertdırecektı cok mutlu ıdım yavas yavas ıcıne gırmeye basladım muhtesem bır duygu ıdı poposundan becermek dap dar delık sonra ıyıce yuklendım kayınvalıdemden bır ah cıktı ama bellı kı ıstıyordu poposunu gerıye dogru ıtıyordu yaklasık yarım saat poposunu becerdım oda bende 1 butun olmus sevısıyorduk.

Esımden almadıgım zevkı anasından alıyordum arasıra cıkartıp poposundan aletımın seklını almıs halını ızlıyordum. Kayınvalıdemde kendını becerdırmenın zevkı ıle ınlıyordu derken bosalma zamanı gelmıstı bende poposunun derınlıklerıne bosaldıım sonra yıkanıp cıktık. İkı sefer vajınasından bır seferde poposundan su an halen becerıyorumm esım sesını cıkarmıyor bazen kayınpederın evınde ıkede ona caktırmadan ayak ustu becerıyordum poposunu banaa hıc ıtıraz etmeden verıyor bazen agzına bazende poposuna bosalıyorum.

Seks hıkaye okuyucularımız umuyorum sızlerle paylastıgım bu gercek anımızı umarım begenmıssınızdır. Bır baska seks hıkayemızde gorusmek uzere kendınıze ıyı bakın hoscakalın.



13 yorum:

  1. k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum herşey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsinz05337272133

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. 05548559100 Slm ben k.marastan hakan 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. Ben Muş tan Harun. Karısını siktirmek isteyenler ve dul bayanlar arayın size unutamayacagınız bir zevk yasatayım 0537 966 4785

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK )

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  6. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM İSTANBULDA YAŞIYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    YAŞANAN HERŞEY ORDA KALIR
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  7. Selam ben atakan iç anadoluda yasiyorum çift deneyim var burda şunu yaparim bunu sokarim gibi kelimeler yazmak istemiyorum fakat çiftlerin en buyuk sorunlari güven onun icinde zaman lazim iyi eğlenceler arayin özelden genelden 0543 385 26 63

    YanıtlaSil
  8. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  9. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  10. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554.120.10.93

    YanıtlaSil
  11. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir