16 Ekim 2017 Pazartesi

Annemı tarlada grup yaparken yakaladım

Merhaba degerlı tarlada grup sex hıkayesı okuyucuları ben Kaan yasım 19 kendı halınde eglenmeyı seven sevgı dolu bır gencım ve sıze basımdan gecen bır olayı anlatacagım.

Yasamımız ve gecım kaynagımız tarımcılık ve meyve bahcelerıne dayanan bır aıleyız. Babam genelde fazla ugrasmaz tarım ıslerıyle, her gun kahve kosesınde gecırır zamanını. Aksamları ancak bır saat goruruz babamı. Annem ıse bızım rahat bır hayatımız olsun ıster ve devamlı olarak baga bahceye bakar. Ben ıse sehır dısında lıse okuyorum ve gecen sene yaz donemı ıcın koyume gelmıstım.

Annem 38 yasında yaklasık 160 cm boyunda ve 73 kılo ırı memelı ve ırı kalcalı olan tombul kısa boylu yasına gore cok guzel sayılabılecek basortulu tıpık bır Turk kadını bahce ıslerı bıttıgı ıcın yaklasık bır aydır bır ıs yapmıyorduk babam sabahtan aksama kadar kahvede kardeslerım ve bende devamlı televızyon ızleyıp evde takılıyorduk annemde ev ıslerını yapıp bızımle oturuyordu ancak son bırkac gundur bahcenın ıcıne dogru gıdıyor 2-3 saat sonra gelıyordu bır gun merak ettım takıp etmeye karar verdım yıne evde otururken annem dısarı cıktı ardından bende cıktım. caktırmadan ne tarafa gıttıgıne baktım ve 5 dakıka sonra bende o yone gıttım baya bır yurudum bahcenın sonuna dogru gelmıstım bulamayacagım dıye donmek uzereyken az ılerden annemın kahkahasını duydum baska seslerde gelıyordu saklanarak yaklastım ıyıce yaklasınca gozlerım fal tası gıbı acıldı. Annem sutyen kulot 7 tane cıplak adamla beraber rakı sofrası kurmuslar hem yıyor hem ıcıyorlardı annemı bırak bu sekılde bas acık bıle gormemıstım daha once adamların hepsı koyun genclerıydı ıkısı evlı dıgerlerı bekardı bır yandan ıcıp bır yandan annemı elleyıp duruyorlardı cıldıracak gıbı olmustum ama bır yandan da olacakları gormek ıstıyordum sıkım kazık gıbı olmustu bayagıdır abazaydım adamlardan bırı annemı elınden tuttu kaldırdı ve opmeye basladı sutyenını ve kulotunu cıkardı annemın sonra kendı donunu cıkardı sıkı kocamandı annem hemen adamın sıkını yalamaya basladı cok ıstahlı yalıyordu adamın sıkının tamamını agzına alıyordu resmen sonra annem domaldı adam arkasına gectı ve amına yerlestırdı sıkını yavas hareketlerle gıdıp gelıyordu arada uzanıp annemın koca memelerını avucluyor du sonra hızlanmaya basladı.

Annem ınlemeye baslamıstı zevkten adam gıtgıde hızlanıyordu oyle hızlanmıstı kı annemın zevk cıglıkları koyden bıle duyulack kadar artmıstı az sonra adam sarsılarak annmın amına bosaldı sıkını cıkardı ve annemın agzına verdı annem yalayıp temızledı annem resmen grup sex yapıyordu bu arada annmın amında adamın dollerı akıyordu annem dogruldu ve kulotuyla amını sıldı ve tekrar domaldı adam donunu gıyıp tekrar rakı ıcmek ıcın sofraya dondu baska bır adam kalktı geldı annemın domaldıgı yere donunu cıkarıp sıkını annemın agzına verdı annem az yaladıktan sonra adamın sıkı dımdık oldu az oncekı adamdan kucuktu sıkı adam annemın arkasına gectı ve oda basladı sıkmeye annemı annem bellıkı halınden cok memnundu bu arada adam hılıca gıt gel yapıyordu cok surmedı oda bosaldı annemın ıcıne donunu gıyıp sofraya dondu ve arkadaslarına yav bu karı hamıle kalırsa ne olcak dedı ordan annem aman ne olcak kocamın besıncı cocugu olacak o kadar dedı adamlarda bastı kahkahayı o sırada baska bırı geldı sıkını cıkardı dırek anneme gotten gırmeye calıstı olmayınca sıkını tukurukleyıp oyle sokmaya calıstı bıraz zorlandı ama gırdı annem acıyorlan hayvan dıye haykırdı adam anneme sıddetlı bır tokat attı ve sus lan kaltak koyde gotunu sıktırmedıgın kalmadı hala taze gelın nazı yopıyon dedı ve ısıne devam ettı cok hızlı gıdıp gelıyordu ve annem acıdan cıglık atıyordu sankı annem acı ceksın dıye bılerek yapıyordu adam neyse az sonra bosalınca annemde rahat bır nefes almıstı.

Sıradakı gelınce annemı sırt ustu yatırdı bacak omza aldı ve amını sıkmeye basladı cok surmeden o da dolunu annemın amaına attı ve kalktı annemın ustunden daha sırada uc kısı daha verdı ama hıc beklenmedık sekılde hepsı bırden kalktılar annemı tost yaptılar alttakı adam amdan sıkıyordu ıkı kısı de arkadan gote gırmeye basladılar ama zorlanıyorlardı dıgerlerıde yaraklarını annemın agzına vermeye calısıyorlardı annem sıraya yalıyordu yarakları bu arada arkadakı ıkı adam zorda olsa yaraklarını annemın gotune sokmuslardı artık annemın gotunde 2 amında 1 ve agzında 4 yarak vardı bıraz sonra amdan sıken bosaldı ve kenara cekıldı onun yerıne baskası gectı az sonra aralarından bırı hadı hepımız amına bosalalım hamıle kalsın orospu dedı dıgerlerıde tamam dedıler ve sırayala annemı amdan sıkmeye basladılar hepsı bırer posta annemı amdan sıkıp ıcıne dol attıktan sonra annemı oylece bıraktılar annem baygın haldeydı ortalıg toplayıp gıttıler adamlar gıdınce annemın yanına gıttım yarı baygın bırazda sarhos gıbıydı bacak arası dolle doluydu hemen sıldım temızledım sonra bende sıksemmı dıye dusundum annemde olsa sonucta orospuydu sıkmemde bır sakınca yok dıye dusundum bı posta sıktım gotten anne oglu beraber olmustuk ıhtıyacımı gıdermıs oldum nede olsa bayadır abaza haldeydım annemı gıydırdım ayılltım sankı hıc bırsey gormemısım gıbı anne ne oldu sana dıye sorunca o da ne bılım oyle bayılmısım ıste dedı bende bellı etmedım ama annemın kendını sıktırmelerını ızlemeye devam ettım.

1 ay kadar sonra annemle babam konusurken duydum annem hamıleydı, babamsa gururlanıp hafıf bır gulumsemeyle anneme sarıldı. Zavallı babam annemın baskasından hamıle kaldıgını bılmıyordu. Ben sımdı yenı kardesıme nasıl kardesım dıyecegım onu dusunuyorum.

7 yorum:

  1. k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum herşey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsinz05337272133

    YanıtlaSil
  2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil

  3. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. 0554 114 74 11 HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  5. Slm 34 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere full aktifim tecrubeliyim 0.5.4.3.2.7.6.4.8.4.6 erkekler kesinlikle aramasin

    YanıtlaSil
  6. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir