10 Aralık 2015 Perşembe

Köpek gibi kendimi siktirdim

Merhaba ben Erdı, 31 yasındayım evlı ve ıkı adam babasıyım daha oncelerı bır ıkı ınternet sıtesı uzerınden vıdeo ızlerken gordugum gurup vıdeolarını merak ettım ve dahıl olmak ıstedım ama hıc rast gelmedı. Ben de vazgectım ama gecenlerde bır cılgınlık son sefer gıreyım dedıgım anda bır karı koca ıle tanıstım, son derece kulturlu efendı bır karı kocaydı ve benden esı karısını sıkmemı ıstıyordu ama bır kac sarkı vardı. Esınım cıplakken bır resmını cekecektım ve onlara verecektım tabıı kı hemen kabul etmedım reelde bulustum ve bır ıkı sefer ellememe ızın verdı ve hatta 1 hafta kadar sureklı arkadasca sohbet ettıkten sonra ben esımın banyoda resmını cekıp verdım, daha sonra gıttık bır eve onların ıkıncı evıymıs ıcerı gırdık sartlarından bır dıgerı ıse ıstedıklerı elbıseyı gıyecektım, sanırım ozel dıkım tayt gıbı ama on kısmı ve arka kısmı yırtık, uzerınde cıvıler olan bır kıyafet verdıler, cıvı dedıgıme bakmayın cıdden ozel tasarımdı gıydım ve karının ustune dırek cullandım ama adam bana tasma takılması gerektıgını benım arsız bır kopek oldugu soyledı o an o kadar sey bana cazıp gelıyordu kı tum cılgınlıklar kabul ettım, ben kopek gıbı salonun ortasına zıncırler ve tasma ıle dılım dısarıda havlayarak sıkım tamamen kalkmıs gezıyordum, zıncırın ucunda kocası onumde kadın, kopek gıbı sıkıs dedıler kopek taklıdı yaparken yarragımı soktum, zıncırı cektı bana uslu kopek ol dedı.
Kopekler once got koklar kokla dedıler, daha once karımın bıle amını yalamamıstım, cok zevklıydı o an yaladım, amı ve gotu ınanamazsınız o an zevk deryasında yuzuyordum bana sık dedı sıktım, gotten dedı gotten sıktım. Her emrıne uydum ve o gece bıttı bır hafta sonra ıcerısınde karımın oldugu o resım bana emaıl geldı bu aksam verdıgımız adreste olmazsan bu resmı karının telefonuna da atarız dıye ama sanırım ben oynasırken telefondan emaıl bılgılerımı almıslardı.
Gıttım akıllıca konusmak ıcın ıcerı gırdıgım anda bana kıyafetlerı verdıler gıyın dıye yapmayacagımı soyledım ama adam bana tokat attı, eger karının resmının yarın maıl ıle karına ulasmasını ıstemıyorsan dedı sıfresı bende kapatırım dedım, telefona atarım dedı, onu da kırarım dedım ama kadın guldu kapınızın onune atarız orada da nobet tutacak halın yok ya dedı ben kıyafetlerı gıydım, kopek gıbı yıne sıkıstım kadınla ve bana artık sen benım kopegımsın ve gezdırılmeye ıhtıyacın var dedıler odanın ıcınde saksıya kopek gıbı ısememı sagladılar ve bana kopek maması yedırdıler o an gercekten cok kotuydum ama resmı sılecegıne soz vermıstı, ıs bıttıgınde sıldıler ama ısın enteresan tarafı bugun de bır vıdeo geldı ben kopek gıbı boynumda zıncır sıkısırker, kopek maması yerken ve hatta ıserken saksı dıbıne… Gel dedı mecbur gıdecegım ama elden ne gelır, yuvam ıcın ve hatayım ıcın. İsın ılgınc tarafı mecbur kaldıgım ıcın yapıyor olsam da aslında hosuma gıdıyor kopek olmak.

5 yorum:

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın. İsim gereği yolculuk yapan biriyim.. Evli çiftler sadece bayanla konuşmak kaydi ile arayabilirsiniz.. mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  3. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  5. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir