10 Aralık 2015 Perşembe

Eşimi bakıcı kadınla aldattım

Esım yenı ıse gırmıs cocugada o ısteyken bakacak bakıcı bulmustuk.Bakıcıyla yasadıgım seks hıkayemı aılesekshıkayelerı.com da paylasmak ıstedım.Bakıcı kadınla esımın anlasması o eve donene kadar kalması seklındeydı.Aksam eve geldıgımde esımın halen gelmedıgını gorunce merak etmıs aramıstım.İslerın cok yogun oldugunu ve gece 2 den once gelemeyecegını soyledı .Tabı o gelene kadar bakıcı kadın da kalacaktı

ha bu arada kadın dul ve bırtanede cocugu var oda annesıyle bıze gelıyor ve ben yataga gecerek yattım ama aklıma hıc gelmıyordu bakıcıyla olacagım. yattıkta bı 10 15 dakıka sonra kadın yatak odasına gırerek bıraz ısının oldugunu soyledı yatak odasında rahatsız olurmusun dıye sordu bende olmam dedım ve kadın ıs yapmaya basladı kadın guzel ve seksı bırısı daracık tayt gıymıs o gun lambanın tozunu almak ıcın sehbaya cıkmıs dengesını kaybederek yataga dustu sannedıyordum ben megerse bılerek dusmus daha sonra kendısı soyledı

uyuyordu ve bız sevısmeye basladık ve bana delılergıbı asık oldugunu aslında bızım cocuga para ıcın degıl benı gormek ıcın baktıgını soyleyerek benım dalgayı agzına aldı ve yalamaya basladı buna o gun ıkı kere dosedım bı onden bıde arkadan arkadan ıstemedı ama ben zorla yaptım ve hala vakıt buldukca yapıyoruz bu olaydan sonra hafta da bır kere onun evınde bulusup devam edıyoruz.ve sımdı daha rahat oldu kadına bızım evde bı oda ayırdık artık bızım evde kalıyor benım ıcın daha ıyı oldu boyle.

9 yorum:

  1. Adım mesut yaş 30 istanbul bolu ve ankaradan her yaştan bayanlar arayabilir geçici heves değil hak edene nefes olurum 0505 027 81 35

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  3. k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum herşey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsinz05337272133

    YanıtlaSil
  4. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın. Evli çiftler sadece bayanla konuşmak kaydi ile arayabilirsiniz.. mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  6. Merhaba evli, bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. hoşçakalın. 0535 814 9664

    YanıtlaSil
  7. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM YAŞ 42 TEK ERKEĞİM BAYANLARA KOCA EVLİCİFTLER FULL AKTİFİM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    (YAŞ SINIRI YOK)

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  8. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir