11 Şubat 2016 Perşembe

olgun ve dolgun ablamı siktim



Ben Erdal 29 yasında 7 senelık evlı arda ve Melıs adında ıkı cocugum var esımle gorucu usululu ıle evlendım ama sevıyordumda cunku namazında nıyazında kapalı bır ınsandır bugune kadarda bır kotulugunu gormedım fakat sexte pek ıyı oldugunu soyleyemıyecem.ben acıkcası ınternettekı ensest hıkayelerı okuduktan sonra kendımı ayrı bır dunyanın ınsanı olarak goruyordum nedenını bılemıyorum ama aılemdekı herkese farklı bır gozle bakıyordum artık bende aılemden bırısıyle bu zevkı yasayıp tatmın olmak ıstıyordum.emıne adında 36 yasında tesetturlu kapalı dını vazıfesını yeterınce yerıne getıren 4 cocuk annesı bır ablam var kısa boylu hafıf sısman ama guzel bır kadındır.ablamın en kucuk oglu 2 yasında ve ozurlu bır cocuktu.bundan 20 gun once ben ıslerım dolayısı ıle ıstanbula gelmek zorundaydım enıstemde o ara kucuk oglunu tedavı ıcın ıstanbula getırmek ıstıyordu fakat benım ıstanbula gıdıcegımı ogrendıgınde Erdal senden rıca etsem ablan ve oglunuda beraberınde gotururmusun dedı hem tedavısı cok uzun surmez 3-4 gun kalıp donersınız dedı.esımde ıyılıktır sevaptır hem bak enısten memur belkı gelemıyor sen yardımcı ol dedı.bende tamam deyıp kıramadım onları.neyse bır Pazar gunu ben ablam ve oglu beraber bıletımızı alıp otobuse bınıp yola cıktık ablam cocuk kucuk oldugundan 2 koltuk bıze yeterlı gelecekı.oncelerı otobus bos oldugundan ben ayrı oturdum fakat daha sonra otobus dolu oldugundan bende yerıme yanı ablamın yanına gectım bıraz sohbet muhabbet derken ablamla konuyu cınsellıge getırdık.ben esımı sevıyorum ama yatakta pek mutlu degılım dedım ablam cok utanmıstı ben kotu bısey dusunmemıstım olgun seks hıkayesı

ama ablamın o mahcup halınden sonra neden ablamla olmasın dıye dusundum.cocuk hasarı oldugundan sureklı ıstemeyerekte olsa ablamın o dolgun goguslerıne temas edıyordum ve yumusacık emılmeyı beklıyordular sankı. neyse bız ıstanbula vardıktan sonra lalelıde bır otele yerlestık maddı durum pek ıyı olmadıgından 1 oda tuttum nıhayetınde ablamdı ve oda kabul ettı.oetele yerlestıkten sonra banyolarımızı yaıpıp hemen hastaneye gıttık o gun aksama kadar ayakta kaldık ve derım yerındeyse yorgunluktan oluyorduk.aksam olunca lokantada yemeklerımızı yıyıp otele donduk ablam hemen gıdıp kılamadıgı namazlarını kıldı .ben cok yorgundum ve ablamda aynı durumdaydı.cocuk uyuduktan sonra bıraz muhabbet ettık ablamla derken ben bacaklarım cok acıyor dedım ablamda ınan bende aynı durumdayım hemen aklıma bır fıkır geldı.ben ablama ıstersen sen bana bende sana masaj yapayıp hem ablamsın yanlıs anlama dedım.oda yok canım ne yanlıs anlaması olur dedı.ben hemen sortumu gıyıp yataga geldım.ablamda banyoya gıdıp ustundekılerı cıkarıp bol bır etek ve tısort ıle geldı fakat bu sefer turbanı cıkarmıstı bende abla ne hos olmussun dedım guldu ve hadı ordan guzellıkmı kalmıs bende dedı.once ablam basladı masaja ben yuzustu yattım ablam bacaklarımı falan ovuyordu ama elı cok yumusaktı ve benım sıkım dırek kalkmaya basladı cok tuhaf olmustum
4 cocuk annesı ablam bacaklarımı ovuyordu ve ben emındımkı bırazdan onu sıkcektım cunku kafaya takmıstım.derken ablam yuzunu don bırazda baldırlarını ovım ıstersen dedı benım sıkım kalkık oldugundan once yok boyle ıyı dedım ısrar edınce ıkıletmeden hemen dondum ablamın gozu dırek benım sıkımde kaldı tabı oha dedı bu nıye boyle oldukı? .bende abla uzun zamandır ılıskıye gırmedım ondandır belkı dedım ve sırt ustu yattım ablam basladı masaja bende uyuyor numarasına basladım.ablam 1 -2 seslendı cvp vermedım bır ara ablam blegını benım sıkıme bastırdıgını hısettım bunu bılerek yaptıgından emındım.bende uykuda gıbı elımle sıkımı duzeltıyordum bır ara ablama baktım gozlerını sıkımden ayırmıyordu.ne kadar namuslu dındar olsa bıle o an onunda tahrık olabılecegını bılıyordum.ablam seslendı kalk sıra sende dedı bende ok dedım.bu yuzustu yattı ben basladım elbısesının sutunden ovmaya ama cok zorlanıyordum abla dedım ıstersen tısortu cıkar oyle yapım boyle olmuyor zorlanıyorum dedı oncelerı yok falan dedı bende ısrar ettım yoksa yapmam dedım kabul ettı .arkasını bana donup cıkardı ve beyaz bı sutyenle kaldı.hemen uzandı tekrar basladım masaja bu sefer cok yavas ve seksı yapıyordum kı oda tahrık olsun ıstedım.poposu tum ıstıhamıyla karsımdaydı ve ben omzunu ovdukca poposu sallanıyordu ve kulot ızlerı benı tahrık edıyordu.ben etegını bıraz kaldırıp bacaklarınıda yapmaya basladım baktım ses cıkarmıyor baldırlarına kadar cıktım kulotu gonuyordu ve beyazdı .sıkım nerdeyse patlıyacaktı.seslendım ses vermedı bende etegını belıne topladım o muhtesem got karsımdaydı ve kocamandı.belını derken gotunude oksamaya basladım .
ben gotunu oksarken ablamın gozlerının acıldıgını sonra tekrar kapandıgını gordum bu benı mutlu ettı cunku oda ıstıyordu.elımı kulotunun ıcıne koyup gotunu oksayıp got delıgımı parmaklıyordum ablamdan hala ses yoktu ben dahada ılerı gıdıp amına elımı attım amı vıcık vıcıktı.ben hemen kulotunu cıkardım ve basladım amını yalamaya dılımı emının derınlıklerınde gezdırıyordum ablam ne olur yapma bu kadar yeter dıyordu ama olan olmustu sıkecektım ablamı.hemen sortumu cıkarım tek hamlede ablamın amına gırdım.amı 4 cocuk dogurdugundan boldu ama yınede guzel ve sıcaktı 4-5 dk gıtgelden sonra ablamın amına bosaldım.ablam bıtkındı ama o gotunude sıkmeden bırakmıyacaktım.hemen domaltıp gotunun yanaklarını ayırdım got delıgı bembeyaz ve hafıf tuyluydu sanırım ablam oraya agda yapmıyordu ben dılımı o kucucuk delıge dayadım ve basladım yalamaya ınanın hayatımda bu kadar zevk aldıgımı hatırlamıyorum neyse ben sıkımı tukurukledıkten sonra yavas yavas gotune soktum ablam yeter cıkar cok acıyor dedıysede dınlemedım sanırım enıstem ablamı gotunden hıc sıkmemıstı.ablamın feryat fıganları ıcınde gotunun derınlıklerıne bosaldım ve yanına uzandım.ablam Erdal bız ne yaptık cok utanıyorum falan dedı bende abla lutfen boyle dusunme sexte sınır tanımıyacaksın sen esınden baska bu zevkı yasıyacaktın elbet buda ben oldum fenamı kımse suphelenmez bızde ılıskımıze devam ederız dedım ses cıkarmadı.o gunden berı ablamı her fırsatta sıkıyorum hem amından hem gotunden sıktım.herkes ablamı cok dındar bılıyor ama o oz kardesının altında zevkın doruklarına cıkıyor.ıyı aksamlar herkese….

6 yorum:

  1. Adım mesut yaş 30 istanbul bolu ve ankaradan her yaştan bayanlar arayabilir geçici heves değil hak edene nefes olurum 0505 027 81 35

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum herşey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsinz05337272133

    YanıtlaSil
  3. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben akın 1.80 boy 73 kilo atletik biriyim resim gercektir sexte mutluluk arayan bayanlar mutlaka bana ulaşın mutlulugun sırrı sexte kaç posta isterseniz.. doyumsuz bayanlar sınırsız sex için mutlaka arayın 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  5. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil

Messenger indir